Bar Too Much ***** 199 *****
zondag 19 augustus 2012 om 11:06
zondag 19 augustus 2012 om 13:40
quote:jooppie schreef op 19 augustus 2012 @ 11:09:
ja, was er sprake van dat ik niet meer zou leven dan?
Nee zeg, gelukkig niet, maar met die warmte weet je het nooit.
Ik ben even binnen om te lunchen (en ruzie te maken met oudste), ga nu weer terug naar de tuin. Onder de bomen, gezellig met een cluppie klagen over de warmte.
ja, was er sprake van dat ik niet meer zou leven dan?
Nee zeg, gelukkig niet, maar met die warmte weet je het nooit.
Ik ben even binnen om te lunchen (en ruzie te maken met oudste), ga nu weer terug naar de tuin. Onder de bomen, gezellig met een cluppie klagen over de warmte.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 19 augustus 2012 om 14:00
Goedemiddag.
Even bijkomen hoor. Pun en oom Agent gingen om een uur of 1 's nachts weg, maar toen zat de buurvrouw er nog. Die kwam net terug uit Frankrijk en we moesten 'even' bijpraten. Ik ging pas om een uur of half 5 naar bed. Eigenlijk word ik te oud voor zulke dingen haha. Maar het was wel heel gezellig gister!
Even bijkomen hoor. Pun en oom Agent gingen om een uur of 1 's nachts weg, maar toen zat de buurvrouw er nog. Die kwam net terug uit Frankrijk en we moesten 'even' bijpraten. Ik ging pas om een uur of half 5 naar bed. Eigenlijk word ik te oud voor zulke dingen haha. Maar het was wel heel gezellig gister!
maandag 20 augustus 2012 om 10:18
maandag 20 augustus 2012 om 10:56
Hi Yette, Jo, Mir en Wies...hier punman aan t werk en de kinderen nog in coma..hoe houden ze het uit?!
Had iig eindelijk mijn waterbed maar niet zoals ik t bedoeld het...ik dreef er zowat uit.
Wat denken jullie, is t bbqweer vandaag?
Koffie met een cracker dan maar, t is wel weer genoeg geweest de afgelopen weken met uitgebreid ontbijten en niets doen
Had iig eindelijk mijn waterbed maar niet zoals ik t bedoeld het...ik dreef er zowat uit.
Wat denken jullie, is t bbqweer vandaag?
Koffie met een cracker dan maar, t is wel weer genoeg geweest de afgelopen weken met uitgebreid ontbijten en niets doen
maandag 20 augustus 2012 om 11:15
maandag 20 augustus 2012 om 11:21
Is hier ook een kwestie van eerst zien, dan geloven. Gister zat ik net lekker met een koud pilsje onderuitgezakt in de tuin en begon het megagrote druppen te regenen. Tegen de tijd dat 'oma' uit haar stoel was, was t weer droog. In dezelfde beweging dus maar weer nedergedaald.
Ik moet straks toch nog echt grote boodschappen doen, pfff, kan er nu al tegenop zien alhoewel t in de buurtsuper natuurlijk wel heerlijk cool is.
Werd er vanmorgen nog aangebeld door de buschauffeur, Mir?
Ik moet straks toch nog echt grote boodschappen doen, pfff, kan er nu al tegenop zien alhoewel t in de buurtsuper natuurlijk wel heerlijk cool is.
Werd er vanmorgen nog aangebeld door de buschauffeur, Mir?
maandag 20 augustus 2012 om 11:49
We hadden hier vanmorgen om 7.00 in elk geval wel een buschauffeur. En dat was maar goed ook, De Zoon is na ongeveer een jaar thuisonderwijs en dagopvang, weer naar school!
Ben erg benieuwd hoe hij het heeft, het is een cluster 3 school - voor langdurig zieke en gehandicapte kinderen. Eindelijk weer normale kinderen
En nu moet ik rennen om Elfje te halen - die is vandaag ook op een nieuwe school begonnen waardoor ik voor het eerst na 11 jaar basisschoolkinderen een thuislunchend kind heb.
Ben erg benieuwd hoe hij het heeft, het is een cluster 3 school - voor langdurig zieke en gehandicapte kinderen. Eindelijk weer normale kinderen
En nu moet ik rennen om Elfje te halen - die is vandaag ook op een nieuwe school begonnen waardoor ik voor het eerst na 11 jaar basisschoolkinderen een thuislunchend kind heb.