BBQ-en

19-08-2012 13:05 19 berichten
Hallo allemaal,

Wat zijn lekkere dingen om op de BBQ te doen? Wat vinden jullie het lekkerst :-)

Daarnaast ben ik ook van plan om zelf een aantal salades te maken, maar hierin ben ik altijd erg beperkt dus ben benieuwd naar jullie suggesties!

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik vind knoflookgamba's het lekkerst, en merguezworstjes, en vis.
Niet om lullig te doen, maar ik zou even rondkijken op de eetpijler Staan heel veel BBQ tips
Sardientjes!
quote:elastiekje_ schreef op 19 augustus 2012 @ 13:09:

Niet om lullig te doen, maar ik zou even rondkijken op de eetpijler Staan heel veel BBQ tips Klopt, had ik al gekeken. Alsnog benieuwd naar jullie reacties
Gewoon hamburgers.
Ik ga dwars liggen, de eerste regenspetters zijn al te voelen in Zeeland.
Redband: Alleen maar in Zeeland hoor. Buienradar geeft verder niks aan (bij mij dan ) Oh en het trekt braaf over de zee.
quote:redband schreef op 19 augustus 2012 @ 13:14:

Ik ga dwars liggen, de eerste regenspetters zijn al te voelen in Zeeland.Wat zweetdruppeltjes misschien?
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m12720198
668, the neighbour of the Beast
Deze eroverheen en aan 3 kanten dicht en niemand heeft last van vervelende regendruppels...

quote:travel1 schreef op 19 augustus 2012 @ 13:18:

[...]

Wat zweetdruppeltjes misschien? Dat ook , maar radio veronica kreeg twitter berichten door dat het in Zeeland begon te spetteren
Spiesjes met stukjes kipfilet en ananas,spiesjes met stukjes ossehaas ,gemarineerde schouderkarbonade, gegrilde kipdrumsticks ,gekookte krielaardappeltjes op een stokje zetten kruiden erover en op de bbq
quote:nessemeisje schreef op 19 augustus 2012 @ 13:13:

Gewoon hamburgers. Ik ook hamburgers en die worsten. Die eet ik anders nooit
Ik zit in middelburg zelf nog droog in de zon. Geen regen te bekennen!
OFT: Gisteren hadden we een jubileum met rijsttafel, geen BBQ.

OT: Vandaag staat manlief aan de buitenkeuken en BBQ. Met daarop kipfilet in shoarmakruiden en zelfgemaakte hamburgers van mager rundergehakt.

Daarbij broodjes, rauwkost (sla, komkommer, uitjes, zoetzure groentes).
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Niet teveel in elk geval. Hier wat stukjes kip op de bbq en een salade en stokbrood erbij. Klaar.

Maar wij barbequen dan ook zo´n beetje elke dag. Als we teveel op tafel zetten zijn we aan het einde van de zomer 10 kilo zwaarder en dat is uiteraard niet de bedoeling.
Mijn favorieten zijn;

-hotdogs op een stokje.

-spiesjes met afwisselend champginons, stukjes varkenshaas, spek en paprika

-geitenkaasjes gewikkeld in spek

En mijn favoriete barbeque salade (ben hem nu weer aan het maken) gekookte aardappelschijfjes met een saus van griekse yoghurt, verse tijm, sjalotjes, verse blad peterselie en verse bieslook. Lekker fris voor dit warme weer.
Knoflookgamba's, saté, groentenspiezen en een lekkere pasta salade erbij (zie het topic over pasta salades).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven