Mozilla Firefox

20-08-2012 17:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ineens heb ik problemen met deze browser! Al jaren gebruik ik deze en nooit problemen. Nu ineens lopen alle pagina's vast en ik heb hem dus verwidjerd. Maar ik vond het zo makkelijk: alle favorieten bij de bladwijzers. Ik ken Explorer dus niet goed en weet dus ook niet of je daar ook bladwijzers aan kunt maken.

Maar het liefst zou ik Mozilla weer willen gebruiken, weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Verder is er niets veranderd in/aan mijn PC.
Firefox is ideaal, dus ik zou nooit terug gaan naar Explorer. Als je FF opnieuw installeert, werkt ie dan nog niet? Dat is meestal de kortste klap, deïnstalleren en opnieuw installeren.
Hier geen problemen met MF.

En de rest was mosterd
grote kans dat een of andere extensie dat veroorzaakt. probeer firefox dus te starten in safe-mode. je kan ook al je add-ons uitschakelen.
it's a big club and you ain't in it
Hier geen problemen met FF.

Heb je de laatste versie van FF erop staan? Versie 14.0.1

Plug-ins bijgewerkt?

https://www.mozilla.com/en-US/plugincheck/
IK heb heel lang MF gebruikt, maar ben sinds een tijd overgestapt naar Chrome, erg tevreden over. MF kreeg teveel last van bugs en niet compatible add-ons/plug-ins.
Hier 1 tevreden FireFox gebruiker.

Ooit een tijdje Chrome er naast gebruikt. Totdat ik hier las van een forummer die ontdekte dat Chrome ook aktief bleef/was wanneer hij Chrome niet gebruikte en had afgesloten/uitgezet.
quote:Oudzuid schreef op 20 augustus 2012 @ 17:58:

Hier 1 tevreden FireFox gebruiker.

Ooit een tijdje Chrome er naast gebruikt. Totdat ik hier las van een forummer die ontdekte dat Chrome ook aktief bleef/was wanneer hij Chrome niet gebruikte en had afgesloten/uitgezet.Bedoel je hiermee dat Chrome je kan volgen?
Iloveholiday, De precieze ins en out ervan weet ik niet, maar zo iets dergelijks ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven