QWERTY + Touch smartphone

22-08-2012 13:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een Blackberry Bold 9780, ik wil al een tijdje een nieuwe (geen blackberry) maar ik kan maar geen leuke vinden die voldoet aan al mijn eisen. Het liefst wil ik een smartphone met qwerty toetsenbord en touchscreen, maar ik kan er maar zo weinig vinden. Het qwerty toetsenbord omdat je daar best snel mee kan typen, bij touchscreen maak je sneller fouten. Wat ik met mijn mobiel doe is voornamelijk bellen, whatsappen, muziek luisteren en gebruikmaken van verschillende apps (social media en games) ook vind ik het fijn als ik de smartphone kan personaliseren (thema's, lettertypes, widgets etc.) heeft iemand een suggestie voor een smartphone die dit heeft ?
Ik lees met je mee.

Ook ik zoek een vervanging voor mijn BB.

De Samsung Galaxy Txt komt nog het dichts in de buurt van wat ik zoek denk ik.
Google maar eens op ZTE Tureis. Die is vergelijkbaar met de BB. En anders heeft Nokia nog verschillende toestellen met qwerty.
Er zijn geen nieuwe telefoons met een goed toetsenbord.

Daarom gebruik ik nog steeds de Nokia N97 mini.

Heerlijk toetsenbord en de gratis navigatie is ook een grote plus. Maar het is wel een beetje een moeilijke phone die je moet leren kennen. En hij draait op Symbian, daar worden bijna geen nieuwe apps voor gemaakt. Maar de bestaande apps voldoen prima voor mij. Hij kan in principe alles wat de Iphone ook kan.

En hij is lekker goedkoop, want al ouder. Ze zijn nog steeds te koop. 2e hands ca 100 euro en nieuw 250.

.
Hoopvol naar die ZTE gekeken, maar die heeft maar een klein schermpje, idd zoals de BB. Daar kun je niet lekker mee internetten.

Lees net dat je je telefoon wil personaliseren. Daar is wel veel voor beschikbaar bij de Nokia, maar ik gebruik dat nooit.
.
HTC desire z
Qwerty....waarom als je eenmaal Swype van Samsung ben gewend.....dat gaat veel sneller dan gewoon typen. En dan heb je ook veel meer keuze in goede toestellen
De HTC Desire Z inderdaad. Die heb ik. Heel fijn toestel. Is al wel een ouder toestel, dus ik weet niet of ie nog te koop is. Is van december 2010.
Hier nog http://www.pdawereld.nl/c ... -desire-z-qwerty/1468103/
Misschien is een Sony Ericsson Xperia Pro ook wel iets voor jou.
@kusunum

van de smartphones van nu is de htc chacha volgensmij beter dan de samsung galaxy txt
quote:benvan1971 schreef op 22 augustus 2012 @ 18:03:

Qwerty....waarom als je eenmaal Swype van Samsung ben gewend.....dat gaat veel sneller dan gewoon typen. En dan heb je ook veel meer keuze in goede toestellenIk zat zelf ook al te kijken naar de HTC desire z maar omdat hij al wat ouder is kan je hem alleen nog maar los kopen, niet in combinatie met een abonnement, dus dan is het weer zo duur. Daarnaast ben ik iemand die nog weleens mijn mobiel laat vallen, als ik mijn Blackberry laat vallen, dan is er niks aan de hand, maar als ik dat doe met een nieuwe touchscreen smartphone dan is er grote kans dat er een barst in het beeldscherm zit
quote:benvan1971 schreef op 22 augustus 2012 @ 18:03:

Qwerty....waarom als je eenmaal Swype van Samsung ben gewend.....dat gaat veel sneller dan gewoon typen. En dan heb je ook veel meer keuze in goede toestellenSlechte ervaringen met Samsung. Die dingen gaan stuk de dag nadat de garantie is verlopen.
Een telefoon los kopen is niet duurder, het is alleen meer geld in een keer uitgeven. Tegenwoordig krijg je echt geen gratis mobiel meer bij je abbo, in veel gevallen betaal je toestellease. Alles opgeteld ben je dan net zoveel kwijt als nieuw kopen, zo niet meer. Ik koop mijn telefoons altijd los. Een smak geld, maar mijn maandlasten zijn maar 10 euro per maand (sim only).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven