Stacey Rookhuizen

23-08-2012 19:58 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk arrogant mens vind ik dat toch. Een paar weken geleden las ik nog dit artikel:

http://www.nu.nl/achterkl ... t-niet-graag-in-rij.html.

Nu zit ze weer in een of andere dansshow.

Het ergste was nog, dat zij een show over mode presenteerde terwijl ze er zelf altijd vreselijk slecht gekleed bijloopt. Bovendien vind ik haar erg ordinair na dat douchefilmpje.

Van mij is Stacey iemand die meteen van de buis mag verdwijnen.
Jeetje heb je echt niks beters te doen? Lekker belangrijk!

40 tv-kanalen:er is er altijd wel één waar stacy niet op is!
Ik zou mn energie in iets positiefs steken als ik jou was. Wat kan jou die Stacey Rookhuijzen nou bommen?
Ik vind haar wel leuk!
Ze schijnt nogal avant garde te zijn qua kleding.

Tja

Lekker hypocriet, op de voorpagina las ik nog een blog over Estelle en andere celebrities, dus waarom mag ik niet even klagen over Stacey? Doe even normaal zeg, als dit topic je niet aanstaat, post je hier toch niet?
Oké, dat is dan ook weer niet normaal hannaeva :-)
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 20:04:

Lekker hypocriet, op de voorpagina las ik nog een blog over Estelle en andere celebrities, dus waarom mag ik niet even klagen over Stacey? Doe even normaal zeg, als dit topic je niet aanstaat, post je hier toch niet?Klaag maar raak hoor, want dat gebeurt hier zo vaak over BN-ers .
quote:slempie schreef op 23 augustus 2012 @ 20:04:

Oké, dat is dan ook weer niet normaal hannaeva :-)

Ik vond haar erg grappig en lekker apart in Ranking The Stars. Ik hou wel van gekke mensen...
quote:iris1969 schreef op 23 augustus 2012 @ 20:04:

Ze schijnt nogal avant garde te zijn qua kleding.

Tja

[afbeelding] Ik vind haar een beetje op Sidonia lijken met die kin en dat haar.

Stacy rules, ik vind haar best wel een gaaf wijf,!!!
"Rookhuizen ervaart dat het vooral bij ingangen van clubs vervelend is als niemand weet wie je bent.

"Dat je dan gewoon in de rij moet staan. Op een gegeven moment was ik daar zo klaar mee", vertelt ze aan Grazia.

De tv-personality, die dit jaar haar tienjarig ondernemersbestaan viert, vond een oplossing voor dit probleem. Ze maakte een showreel, een promovideo met al haar televisieopnames. "Na het opsturen daarvan kon ik overal zo op de gastenlijst."

Verwaand mens. *kots*
Ze lijkt daar precies op Mireille Mathieu van vroeger

sorry even deze link want de foto lukt niet :-(
Ruwe diamant, bespeur ik hier misschien een tikkeltje jalouzie???
en ze heeft wat van een jonge Laura Alberts.
Ik vind Stacy ook leuk, één van de leukste vrouwen op de Nederlandse buis.

Ik hoef mezelf niet met haar te identificeren. Prachtig hoe ze zonder blikken of blozen met zelfspot bij Ranking the stars zit.
quote:eiland schreef op 23 augustus 2012 @ 20:14:

Ik vind Stacy ook leuk, één van de leukste vrouwen op de Nederlandse buis.

Ik hoef mezelf niet met haar te identificeren. Prachtig hoe ze zonder blikken of blozen met zelfspot bij Ranking the stars zit.helemaal mee eens, ze heeft maling aan, hoe een ander over haar denkt, en volgens mij is zij echt een selfmade woman, en ik heb er best wel respect voor, oo ja!!!!
Ik vind het knap dat ze zo ver gekomen is en dat ze gewoon doet wat ze wil doen, maar ik vind haar gewoon niet zo leuk. Dat kan ook natuurlijk.
quote:wiesje123 schreef op 23 augustus 2012 @ 20:10:

Ruwe diamant, bespeur ik hier misschien een tikkeltje jalouzie???

Ik ben niet jaloers op Stacy. Ik vind haar talentloos en lelijk. Intelligent is ze ook niet, ze heeft niet eens de havo afgemaakt.

Ik ben een tikkeltje jaloers op vrouwen als Doutzen, zij is nou echt iemand met uitstraling. Maar jaloers is een groot woord, want ik gun het haar echt.
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 20:23:

[...]

Ik ben niet jaloers op Stacy. Ik vind haar talentloos en lelijk. Intelligent is ze ook niet, ze heeft niet eens de havo afgemaakt.

Ik ben een tikkeltje jaloers op vrouwen als Doutzen, zij is nou echt iemand met uitstraling. Maar jaloers is een groot woord, want ik gun het haar echt.

Ik heb ook niks met Stacy hoor, maar intelligent zijn heeft helemaal niks met je school niet afmaken te maken.

Of Doutzen uitstraling heeft? Zij wordt natuurlijk altijd naar voren geschoven als het "ik ben zo gewoon gebleven" model....want anders moet Nederland haar niet
Ik vind Stacey cool.
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 20:23:

[...]

Ik ben een tikkeltje jaloers op vrouwen als Doutzen, zij is nou echt iemand met uitstraling. Maar jaloers is een groot woord, want ik gun het haar echt.Stacy is niet knap, maar voor mij hoeft dat ook niet. Ik vind iemand leuk of minder leuk om haar innerlijk. Bij mannen ligt dat iets anders
Ik vind het dom om niet eens je middelbare school af te maken. Ik vind haar echt zo'n vervelende recalcitrante puber. Dat je niet wil gaan studeren na je startkwalificatie, oke, maar niet eens je havo afmaken vind ik puberaal.
Ze hoeft wat mij betreft niet knap te zijn en haar Havo afmaken (want dat heeft ze blijkbaar niet nodig), maar ik vind haar gewoon vervelend overkomen. Een wijsneus.
Ik weet niet of ze arrogant is, maar ik vind het wel een van de lelijkste bnners die er is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven