Goedemorgen!

25-08-2012 06:21 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie doen vandaag? Ik moet werken. Zit nu koffie te drinken, sigaret roken en even wat rondhangen hier. Dan douchen. Aankleden, haren doen, opmaken en de bus pakken.
Ook goedemorgen
Zo lekker pitten....nog een uur en dan zit mijn nachtdienst erop.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb een enorme jetlag en ben dus al 3 uur wakker. Filmpje gekeken, zo ontbijtje maken en later de stad denk ik even in als het niet te hard regent.
Startklaar om sponsorloop te organiseren voor St. Beek naar alpe d'huzes! We beginnen om half 10 alleen wordt de draaimolen om 6.45 bezorgd grrrrrrr dus zo op de fiets!
Lekker vroeg opstaan en ontbijten

Dadelijk komt een vriendin een dagje op visite rond 10 uur richting het dorp knutselspullen halen en daarna met de kleine middagje knutselen
Wij gaan op kraamvisite vanmiddag, nu koffie zetten en een boterham voor zoon maken.
Werd wakker van mijn katten. Eentje wilde mijn slaapkamer op, maar de ander vond dat geen goed idee, dus dat was ruzie

Nu zit ik wakker te worden met een sigaretje koffie forum en tv.

Strakjes flink poetsen en opruimen.

Had er laatst geen zin in en t was veeels te warm, dus moet moet ik de "schade" inhalen...
Ik moet aan het werk en kan me zelf niet motiveren om in de benen te gaan. Ik heb werkelijk het gevoel alsof mijn derrière aan de bank vastgeroest zit.
Eerst vriend verrassen met een ontbijtje van eggs bennedict, hij heeft zo hard gewerkt deze week en en moet vandaag wéér. Maar laat hem eerst nog een uurtje liggen. Ik kijk in die tijd de junior masterchef van gisteren.

Dan huis opruimen, stoffen, stofzuigen dweilen. Om 4 uur naar een vriendin om te borrelen en lekker te eten en daarna een feestje in paradiso!

Leuke dag dus

Iedereen een fijna zaterdag toegewenst!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Slapen na dienst...heerlijk!!!
Goedemorgen!

Kraamvisite ontvangen en verder op bed liggen.
Goeiemorgen!

Eerst maar eens ontbijten, dan kijken of ik de bovenverdieping een beetje georganiseerd kan krijgen.. Ik had 2 dagen geleden een oprisping dat ik de kledingkasten (en dat zijn er te weinig, dus altijd ruimtetekort) helemaal ging uitruimen en anders indelen etc. Maar ik had er even geen rekening mee gehouden dat ik ook nog gewoon een paar uurtjes moest werken, een paar uurtjes moest vergaderen, een afspraak hier en een afspraak daar had. Dus de bovenverdieping is al 2 dagen alsof er een bom ontploft is..
Mogûh!

Wakker gemaakt door zoon die zo zijn bedje weer in gaat. Dan rustig ontbijten en verder een beetje schoonmaken, richting buurtmarkt als het niet teveel regent en vanavond heet Lief een feestje en heb zowaar eens de afstandsbediening voor mijzelf!
Goeiemorgen VOI en anderen!

Ik ben wakker gemaakt door m'n kleine apen. En ik sliep nog maar net o_O

Ik ga opruimen en de was doen. En daarna een zaken diner met man.
goeiemorgen!!

ik en phoebsman zijn gister teruggekomen van een weekje Parijs, dus dat wordt wasjes draaien (zit er al 1 in) boodschappen doen, mn moeder komt nog koffie drinken,

enzovoort.

vakantie was heerlijk, zit nog stevig te balen dat ik hier weer ben ipv daar dus das een goed teken

(we zaten in een smal straatje met heel veel van die heerlijke eet winkeltjes. er zat een bakker vlakbij, als ik sochtends het raam open had kwamen de heerlijke geuren naar binnen...)
Goedemorgen!!

Mijn zaterdag is het opruimen van de puinhope die een bom heeft achtergelaten op mijn zolder. Daarna, als ik nog tijd heb, even

creatieve dingen doen (kaartjes maken, fotoalbums in elkaar zetten etc). Nu eerst koffie!
Goedemorgen!

Wakker geschrokken omdat m'n vrienden van Albert er zo aan kunnen komen. Maar ze zijn er nog niet. Kinderen slapen nog, man is al op pad, dus lekker tijd voor een bakkie.

Vandaag wat kleine klusjes doen die al weken (maanden) liggen te wachten. Ik kijk nu al uit naar het voldane gevoel van vanavond!
Goeiemorgen!

Na een flinke tijd werkeloos geweest te zijn eindelijk weer een volle week gewerkt, dus nu echt weekend Ik ga over de markt struinen, mijn huis schoonmaken, sporten, lezen, een filmpje kijken, heerlijk relaxen. Nu eerst koffie en een sigaretje.
Morgen, ik ziet aan de brood met aardbei, ga zo ff sporten en dan naar mijn ouders om een nieuwe fiets te komen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Schoonmaken had gisteren een bruiloft dus had geen tijd en man zou me zogenaamd nog even helpen als we thuis kwamen. Hadden allebei geen zin en man is werken nu en ik moet schoonmaken. Bastard )
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Wakker geworden omdat de buurman de buurvrouw Door de tent schreeuwde

Zometeen opstaan, studeren en vanmiddag opa entertainen. Gelukkig geen boodschappen doen doen vandaag, kreeg gisteravond een ingeving en ben toen om 21.30 nog naar de winkel geweest. Dat scheelt weer!
Goedemorgen! Ik ga vandaag opruimen en schoonmaken. Ik ben bezig met de 'grote opruim', heel veel weggooien e.d. omdat ik ga verhuizen. Maar het normale schoonmaakwerk moet natuurlijk ook gebeuren, dus dat ga ik vandaag doen. Verder vandaag nog een tweedehands videorecorder ophalen (de mijne is gesneuveld gisteren), en ministeck bij iemand van 't forum.
Morning, ik ga weer een dag genieten van de zon in Spanje! Nog een paar dagen dan loopt de vakantie ten einde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven