Slaap je al?

25-08-2012 03:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig op het forum. Bijna griezelig. Wat ik me zo voor het slapen gaan afvroeg: doen jullie je ogen dicht en dan slaap je, of denken jullie eerst nog over wat dingen na?

Ik slaap nl.niet binnen een uur. Moet altijd over vanalles nadenken. Over de afgelopen dag, over morgen, over mn dochtertje, maar ook over dingen uit het nieuws of zelfs over het einde van bv desperate housewives.
Zelfde hier. Ik slaap ook nooit meteen,altijd dat nadenken. Ben jaloers op mensen die hun hoofd op het kussen leggen en meteen slapen. Mijn ex was zo.
Ola!

Is bij mij een beetja afhankelijk van of mijn vriend naast me ligt. Over het algemeen kruip ik dan tegen hem aan, en als ik moe genoeg ben, val ik ook vrij direct in slaap.

Na nachtdiensten of drukke avonden kan ik over het algemeen moeilijker in slaap komen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
M'n vriend ook.

Die ligt in coma naast me!

Die kan echt altijd en overal slapen.
Internagelaktisch
Volgens mij doen mensen er gemiddeld 15 minuten over om in slaap te komen. Bij mij is dat soms korter en soms langer. Als ik ergens mee zit pieker ik er ook over in bed, dan duurt het soms lang...
Ik heb tijdens een depressie van mijn therapeut geleerd hoe niet te piekeren. Dus als ik naar bed ga zet ik mijn hoofd gewoon op 'stop' en val in slaap. Eerder kon ik mezelf helemaal gek maken dus ben erg blij dat ik zo snel in slaap val!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
ik leg mijn hoofd op het kussen en ik ben vertrokken..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik lig, draai me om en ben weg. Altijd zo, heerlijk. Ik zet mijn hoofd gewoon stop.
Ik ben al wakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven