rationell afvalsysteem ikea

25-08-2012 09:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft het Rationell afvalsysteem van Ikea in zijn keukenkastje? En hoe het je dit ingericht? Die grote bak past bijvoorbeeld geen deksel op, maar ook geen gewoon afvalzakje in. Waar gebruik je wat voor en hoeveel bakken heb je? Hoe doe je dit met afvalzakjes? Ik vind het nog al smerig om bijvoorbeeld lege verpakkingen met misschien nog wat restjes in een bak te gooien zonder zak. Of ik moet elke keer als de bak geleegd wordt die bak schoonmaken en daar heb ik niet zo veel zin in.
Ik las de titel en dacht dat Ikea afslankpillen of iets dergelijks had. Was al helemaal verbaasd.

Het systeem waar je het over hebt, ken ik niet. Je hebt niets aan mijn bijdrage, sorry.
quote:Jade2929 schreef op 25 augustus 2012 @ 09:15:

Ik las de titel en dacht dat Ikea afslankpillen of iets dergelijks had. Was al helemaal verbaasd.

Het systeem waar je het over hebt, ken ik niet. Je hebt niets aan mijn bijdrage, sorry.Ja, ik ook. En een paar posten hier beneden hadden ze het over het Yahoo! afvalsysteem.
it's a big club and you ain't in it
Haha,dacht ook al,oh een nieuw calorie vrij gerecht in het Ikea restaurant ofzo
Haha, zelfde gedachte hier.
O... Ik blijk het nog te hebben ook. Bevalt prima hoor!
Wat grotere afvalzakjes erin?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik gebruik gewoon Komozakken.

En ik heb een oud-papierbak van de andere gemaakt.
komo zakken leek me weer zo enorm. Ik heb nu 3 kleine bakjes met deksel genomen: 1 voor rest, 1 voor groente, 1 voor plastic. Komt een plastic tas bij voor leeg glas, zodat ik die zo mee kan pakken naar de supermarkt. Alleen voor oud papier moeten we dan nog lopen. Ben benieuwd of het bevalt. Zo kan er in ieder geval in alle bakjes een zakje en kan ik ook mijn oude glas gemakkelijk kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven