JAAAA, ik heb ze!

28-08-2012 17:03 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pepernoten! Te koop bij de kruitvat.
Ja, ik zag ze gister al liggen.
gelukkig... ze waren zeker bijna uitverkocht?! heb je dit weekend een auto tot je beschikking.... dan zou ik ook vast je kerstboom gaan halen;)

ps. stiekem koop ik zelf ook zodra ze er zijn de chocokruidnootjes hoor;)
Gefeliciteerd, jij hebt de eer van dit jaar! Het allereerste 'pepernoten liggen weer in de winkel' topic.
Ik heb trouwens bakmix liggen. Kan je in de zomer ook lekker pepernoten eten. Want zeg nou zelf, ze zijn onweerstaanbaar!
Ja maar dan een ik-ben-blij-dat-ze-er-zijn-topic.
berg je maar voor de 'nu al' 'niet voor Hijin het land is' 'belachelijke commercie' en 'zooooo ongezond genetisch gemanipuleerd dat je dat eet reacties' en geniet van je nootjes!
Wie stoft de wisselbeker af?
Lekkel!!
Wanneer begint het sinterklaajournaal? Is bij jullie datum van de intocht al bekend? Ga morgen maar es vast beginnen met Sinterklaascadeautjes scoren denk ik. Weet je al bij met wie en waar je de kerstdagen gaat doorbrengen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het enige jammer is dat er nog geen taaitaai en marsepeinen aardappeltjes waren. Die hadden van mij ook al gemogen.
En oud en nieuw?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bij t tuincentrum verkopen ze die dingen t hele jaar. Ze geven t alleen een andere naam.
Op welke datum mag je ook alweer vuurwerk kopen? Wat zal ik nou toch eens gaan maken als kerstdiner? Baal jij ook zo van het geknal van dat vuurwerk? Koud he? Wie draagt er ook uggs? Vind je januari ook zo'n sombere maand?
quote:Enn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:06:

Wanneer begint het sinterklaajournaal? Is bij jullie datum van de intocht al bekend? Ga morgen maar es vast beginnen met Sinterklaascadeautjes scoren denk ik. Weet je al bij met wie en waar je de kerstdagen gaat doorbrengen?

17 november in Roermond de aankomst, alhier is de intocht in de stad in de middag van de dag dat sint in het land aankomt. Ik ben het hele jaar bezig met kadootjes kopen (alle leuke dingen waar ik tegenaan loop gaan regelrecht de kast in). En kerst is al geboekt dit jaar.

Ik denk dat ik mijn boom maar eens ga afstoffen...
quote:Enn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:06:

Wanneer begint het sinterklaajournaal?Dat wordt in september altijd opgenomen, weet ik uit zeer betrouwbare bron. En dan zal het begin november weer op de buis zijn.
quote:Enn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:08:

Op welke datum mag je ook alweer vuurwerk kopen? Wat zal ik nou toch eens gaan maken als kerstdiner? Baal jij ook zo van het geknal van dat vuurwerk? Koud he? Wie draagt er ook uggs? Vind je januari ook zo'n sombere maand?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wiiiiiihooooooo! Gefeliciteerd.
Mijn boom staat op zolder, dat scheelt. Eerste Kerstdag bij mijn schoonouders. Tweede Kerstdag met mijn moeder iets doen. Oud en Nieuw was vorig jaar hier, misschien dit jaar ook wel. Ik haal dan altijd Prosecco want dat is goedkoper dan champagne.
Aaaah chocopepernoten Ben benieuwd of het weer 1e kerstdag eigen ouders, 2de kerstdag schoonouders wordt
quote:Enn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:07:

En oud en nieuw?

Dat is hier geen verrassing meer. Met alles en iedereen gezellig de conferance kijken.

quote:Enn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:08:

Op welke datum mag je ook alweer vuurwerk kopen? Wat zal ik nou toch eens gaan maken als kerstdiner? Baal jij ook zo van het geknal van dat vuurwerk? Koud he? Wie draagt er ook uggs? Vind je januari ook zo'n sombere maand?Vuurwerk koop ik niet. Eerste kerstdag stamppotbuffet, tweede kerstdag rollade en beenham uit de oven. Geknal vind ik niet erg. Het is me nog niet koud genoeg. Uggs zijn stom. En januari vind ik niet somber. Ik laat de boom lekker lang staan en ik heb nog wat feestjes in de planning staan.
Pepernoten ? Waar is puke?
Maar wel cool om eens de-eerste-van-het-jaar-pepernoten-topic te openen.
Jaaaaaaa! *gaat langs kruidvat onderweg naar huis*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven