kobo of sony e-reader?
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:12
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:15
Ik heb een Sony en mijn moeder een kobo. De Sony is iets sneller met het laden van de pagina's voor mij als snelle lezer wel fijn. Mijn moeder heeft geen last van de iets langzamere kobo trouwens. Verder weinig verschil kunnen ontdekken in de functies die ik veel gebruik. Notitie opties bv nie gecheckt bij de kobo.
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:48
Ik heb een Kobo, mijn collega een Sony. Beiden zijn we lyrisch over onze e-reader. Beiden werken makkelijk en beiden doen ze waar ze voor zijn gemaakt, het kunnen lezen van boeken.
De Kobo was 50,- goedkoper dan de Sony, beiden kwamen ze goed uit de consumentenbond, volgens mij beiden op nr 1. en gezien het feit dat ik alleen maar dat ding wilde gebruiken om te lezen, gekozen voor de Kobo. Het hoesje ziet er niet zo flitsend uit als die van de Sony, was dan ook de helft goedkoper, maar ik vind het een prachtding.
De Kobo was 50,- goedkoper dan de Sony, beiden kwamen ze goed uit de consumentenbond, volgens mij beiden op nr 1. en gezien het feit dat ik alleen maar dat ding wilde gebruiken om te lezen, gekozen voor de Kobo. Het hoesje ziet er niet zo flitsend uit als die van de Sony, was dan ook de helft goedkoper, maar ik vind het een prachtding.