Dagje uit

29-08-2012 11:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

voor mijn vriend en mij breekt vanaf september een drukke en lange periode aan. Daarom lijkt het mij leuk om deze week nog een dagje ergens heen te gaan samen en een gezellige dag te hebben. Heeft iemand leuke ideeen? We zijn beide 20.

Ik sta overal voor open!

Monkeys
Een stad, het strand, pretpark, dierentuin, sauna, varen in Giethoorn, wadlopen, musea. Ligt er maar net aan waar je van houdt.
Dierentuin en uiteten?
Budget en plek zijn geen belemmering?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Efteling!!!
quote:himalaya schreef op 29 augustus 2012 @ 11:55:

Budget en plek zijn geen belemmering?Het liefst in het noorden van het land, en nee budget is geen belemmering.
weekendje Texel?
Google op VVV Groningen/Friesland/Drenthe en je zult genoeg inspiratie op kunnen doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op Terschelling is rock en roll festival, misschien een beetje oubollig als je 20 bent...maar misschien is het de overtocht waard
Sauna is zeker een mini vakantie!
Dagje Vlieland! Hartstikke leuk voor een dag!
Bedankt voor de reactie ik zal eens overleggen!!
Groupie heeft vaak wel hele leuke en betaalbare deals, ookal heb je genoeg budget;-)
Blijdorp?
jaaa dagje Blijdorp.

september is feestmaand ivbm 155 jaar bestaan. je krijgt veel korting op de kaartjes.
Een dagje Ridderrode, in Santpoort. Kan ik aan iedereen hier aanraden. Het is een sauna/welness-gebeuren.

Behalve verschillende sauna's is er een zwembad, een mooie tuin, verschillende ontspanningsruimtes, een filmzaal en een restaurant... Bekijk de website eens!

Als je er vandaan komt, kun je je niet voorstellen dat je je ooit ergens druk om hebt gemaakt. Mijn vriend en ik vinden het allebei een fijne plek!
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
quote:desteny schreef op 29 augustus 2012 @ 12:59:

jaaa dagje Blijdorp.

september is feestmaand ivbm 155 jaar bestaan. je krijgt veel korting op de kaartjes.Thanks ga snel kijken op hun site, vinnik zo leuk Blijdorp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven