Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Zoeb,wat ontroerend om te lezen,recht uit je hart.Kippenvel!

Ik hoop dat je er mooi iets van weet te maken,maar dat zal jou vast lukken

Gold,ik moet het pakje nog posten,komt morgen denk ik..

Ik ben wat afwezig,heb tijd voor mezelf nodig dus ben vandaag een heel stuk gaan fietsen.

In mijn hoofd is het een chaos,ben onzeker over allerlei dingen,huis een puinhoop en geen zin of puf om wat te doen.Zou willen dat met vriend alles koek en ei was maar dat gaat zomaar niet..

Morgen heb ik weer afspraak met de psych,daar is in de vakantie niks van gekomen.Ik vind het eng,zo ken ik mezelf niet.
Met trots toon ik u mijn nieuwe kamer.

Soms kun je genieten van dagen. Vandaag heb ik zo'n dag.

Wat een verschil er in een bankstel zit.

De hele kamer ziet er dan meteen heel anders uit.

Nieuwe kamer :-)
Terecht gewonnen, Zoeb

Goldie en Coe, ik heb jullie verhalen gelezen op de BH. Sterkte bij de psych morgen, Coe, er zullen wel tranen vallen.

Ik ga vanaf volgende week drie ochtenden per week werken. Spannend. Meer op de BH.
Ik kom niet meer op de bh dus heb jullie verhalen niet gelezen. Uit de reacties maak ik op dat een knuffel voor beiden op zijn plaats is

Ja, gold, helemaal gewend aan de nieuwe keuken!

Zoeb, ontzettend verdiend. ik zou als ik jou was een collage maken in photoshop van iedereen die je dierbaar is, zodat je verleden, heden en toekomst op 1 Canvas hebt.

Als je dat wil en er hulp bij nodig hebt, zeg je het maar, dan kan ik eens kijken wat ik voor je kan doen.
Hé Zoeb, dat canvas doek kan mooi boven de nieuwe bank!

Weet je al wat je er op gaat laten zetten?

Een dikke voor Coetje.

Het is ook niet makkelijk.
Ja Zoeb, een collage is een mooi idee!

Oeh, dat is zeker spannend Mamzie!

Succes!

Coetje, doe op het gemakje met het pakje. Er is geen haast bij

Shadow, er is een nieuwe BH.

Van mij mag je er wel weer bij hoor

He, ik heb al een tijdje Gelfje niet gezien?

GELFJUUUUUUHHH!!!

En ook Fussie is weer stilgevallen...
Goedemorgen! Ben vanmorgen wakker gemaakt met ontbijt op bed, heerlijk, alleen die kruimels...

Vandaag verder niet zo veel op de planning staan, zeg maar gerust niks. Mijn moeder komt even langs vanmiddag en de vloerenman komt het laatste stukje plint leggen.

Gold, ik kom sowieso nog maar zelden op Hyves.
Mogguh.

Coetje hoe gaat het? Niet zo lekker hé. Ik hoop toch dat je bij de psych even je verhaal kwijt kan. Ik mis je wel hoor. en

Ja een collage is ook mooi. Jongste kan dat ook goed.

Lief Shadow, dank je voor de aanbieding.
Moggu..

Shadow,ben jij niet jarig vandaag?

Zoja,gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een leuke dag hebt.

Zoeb,wat is je huiskamer anders geworden,wel mooi hoor!!

Als ik nog eens op koopjes uit moet neem ik jou mee

Mamz,gefeliciteerd met je baan!

Ik ga zo naar de psych en daarna langs huisarts,ik heb gister in een boze bui heel hard tegen de muur aangeslagen,gevolg een dikke blauwe hand wat doortrekt tot mijn schouder,ik hoop maar dat er niks gebroken is.

Tot later vandaag!
Niks gebroken,wel zwaar gekneusd dus ik zit lekker ingepakt en moet een paar dagen rustig aan doen.
He Coe, niet meer doen hoor. Zo breek je wel snel iets.

Hoe was het bij de psych?
Klopt Coe, dertig geworden vandaag. Vandaar ook het ontbijt op bed.
Had ik het toch goed onthouden Shadow

Heb je een leuke dag gehad?

Psych..ze had maar een half uurtje dus eer ik kon vertellen hoe ik me voelde nu was de tijd om.Volgende week een uur ingepland.
Heerlijke dag gehad!

Volgende keer een uur is misschien ook wel beter. Soms trekken ze zelfs twee uur uit, maar daar moet je dan wel specifiek om vragen. Of twee afspraken per week, zodat er minder tijd tussen de consulten zit.
Lieve Shadow! Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik forum even mobiel dus ik kan er geen blommeke bij doen.

Oei, Coetje toch! Waarom was je zo boos? Volgende keer is het wellicht beter om je op een andere manier af te reageren.

Ik heb vandaag een hele leuke dag gehad. Oudste en ik zijn samen met de moeder van een vriendin van Oudste op visite geweest bij die vriendin (snappen jullie het nog?)

S middags met z'n vieren een high-tea gedaan en bij de Primark geshopt. Niet veel maar wel leuk gekocht. Lekker bijgekletst, we kunnen er weer even tegen.

Morgen weer een drukke dag op de planning;

Boodschappen

3 cakes bakken

Badkamer 1 soppen ivm logee

Vergadering toneel

Nu eerst
Goedemorgen!
Moggu..
Goedemiddag!

Van mijn lijstje kan ik alleen nog maar het boodschappen doen wegstrepen maar ik ga zo aan het beslag van de cakes beginnen.

Alsnog voor Shadow: [img]http://www.flowers.nl/contents/media/l_90160.jpg[/img]
Oh, is het weer zover?

Geen plaatjes dus dan maar een link naar een bosje bloemen
Ik heb boodschappen gedaan en pakje van Gold weer vergeten...

Verder visite gehad en vanmiddag ga ik stoffen en zuigen.

Vanavond Expeditie kijken met Oudste.
Druk hier op mijn werk dus even snel.

Shadow oei te laat, maar alsnog gefeliciteerd. Leuk he dat ontbijt op bed. Ik vind het altijd wel lief, maar voor mij hoeft het ook niet zonodig.

Coetje, misschien is poetsen wel afleiding. Werkt bij mij altijd wel, Mijn huis is altijd spic en span in spannende tijden. Gekke ikke hoor.

Nog anderhalf uur en dan vakantie. Heerlijk
Gold de plaatjes werken alweer een aantal dagen niet.

Trollen te veel geloof ik.

Wat daar nu voor lol aan is??
OH, begint ER weer vanavond?

Boehoe, dan kan ik niet kijken. Gelukkig bestaat er tegenwoordig zoiets als uitzendinggemist.

Cakes staan in de oven,

aanrecht en fornuis zijn schoon,

nu op naar badkamer 1. Blergh...

Poetsen kan soms inderdaad therapeutisch werken, maar doe je niet te gek Coetje? Rustig aan he?
Dan doen we het gewoon zonder plaatjes he Zoeb.

Vroegah hadden we helemaal nooit geen plaatjes en dan lukte het ook om te forummen
Inderdaad Zoeb,dat poetsen maakt ook mijn hoofd leeg.

En stoffen en zuigen gaat prima met 1 hand.

Heb vanochtend zo'n anti depri pil genomen maar voel me de hele dag al een zombie,net alsof ik er niet helemaal bij ben.

Dat is het dus ook niet voor mij!

De bbq van LL gister ging niet door omdat er heel veel afmeldingen waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven