pffff
vrijdag 31 augustus 2012 om 06:09
Mijn tas is vannacht gestolen door hele louche figuren. Er zaten hele belangrijke dingen in dus ik ben er achter aan gegaan om ze terug te krijgen. Op weg om ze te vinden kwam ik steeds dingen uit m'n tas tegen, maar die waren een stuk minder belangrijk dan de spullen waar ik naar op zoek was. Ook kwam ik Kees van Kooten en Wim de Bie nog tegen en wat was die de Bie een kwal zeg, die heb ik de huid vol gescholden.
Het was druk in de straten en ik ben de dieven tegen gekomen. Mèn, wat was ik boos, want ze hadden mijn tas verstopt en wilde niet zeggen waar. Ik heb er eentje heel goed aangepakt en toen wilde hij het wel vertellen, maar tot overmaat van ramp werd ik toen wakker.
Voel me door de directeur van dromenland flink in de maling genomen.
Het was druk in de straten en ik ben de dieven tegen gekomen. Mèn, wat was ik boos, want ze hadden mijn tas verstopt en wilde niet zeggen waar. Ik heb er eentje heel goed aangepakt en toen wilde hij het wel vertellen, maar tot overmaat van ramp werd ik toen wakker.
Voel me door de directeur van dromenland flink in de maling genomen.
vrijdag 31 augustus 2012 om 06:30
vrijdag 31 augustus 2012 om 06:35
vrijdag 31 augustus 2012 om 07:20
quote:Miekkie schreef op 31 augustus 2012 @ 07:14:
Wat heeft de Bie je aangedaan dat je zo hebt zitten schelden?
Hij was cynisch en beledigend en maakte me duidelijk dat ik niet zo moest zeuren terwijl ik nauwelijks iets had gezegd. Daar komt ook nog bij dat ik sprak met Kees en hij bemoeide zich er tegen aan.
Tssssk, engerd.
Wat heeft de Bie je aangedaan dat je zo hebt zitten schelden?
Hij was cynisch en beledigend en maakte me duidelijk dat ik niet zo moest zeuren terwijl ik nauwelijks iets had gezegd. Daar komt ook nog bij dat ik sprak met Kees en hij bemoeide zich er tegen aan.
Tssssk, engerd.
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:21
quote:Cateautje schreef op 31 augustus 2012 @ 08:14:
[...]
Pas op je hoofd.
Daarom wacht ik nog maar effe met naar buiten gaan. Wat een pestpokke weer (sorry voor m'n taalgebruik) maar het valt hier met bakken uit de hemel!
Maar goed, ik snap best dat je aardig over de zeik was hoor. Ik zou er ook ballen in m'n buik van krijgen.
[...]
Pas op je hoofd.
Daarom wacht ik nog maar effe met naar buiten gaan. Wat een pestpokke weer (sorry voor m'n taalgebruik) maar het valt hier met bakken uit de hemel!
Maar goed, ik snap best dat je aardig over de zeik was hoor. Ik zou er ook ballen in m'n buik van krijgen.
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:31
quote:DeWareJacoba schreef op 31 augustus 2012 @ 08:21:
[...]
Ja, wat kan een mens zich druk maken hè.
Het komt hier ook met bakken uit de hemel en ik moest net naar buiten want de grofvuilnisman was er en ik had nog een verwoeste tuinstoel in de aanbieding, waar ik niet voor kan bellen om hem op te komen halen. De beste man hoorde mijn noodkreet en was bereid dat ding mee te nemen en ik ben er gelukkig van af, maar ik ben nu dan wel helemaal klef van de regen. Tja, hoort er bij, het wordt straks herfst.
Het wordt laarzendag vandaag.
[...]
Ja, wat kan een mens zich druk maken hè.
Het komt hier ook met bakken uit de hemel en ik moest net naar buiten want de grofvuilnisman was er en ik had nog een verwoeste tuinstoel in de aanbieding, waar ik niet voor kan bellen om hem op te komen halen. De beste man hoorde mijn noodkreet en was bereid dat ding mee te nemen en ik ben er gelukkig van af, maar ik ben nu dan wel helemaal klef van de regen. Tja, hoort er bij, het wordt straks herfst.
Het wordt laarzendag vandaag.
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:00
Herfst! Wat gezellig! Heerlijk guur weer, bladeren die vallen in allerlei kleuren. Ratteke heeft er een ongewenste zoon bij, het kan niet beter!!
Mijn dag is heel goed begonnen vandaag ondanks m'n avonturen van vannacht... ik heb zonder plensbui m'n hond kunnen uitlaten! Ik + hond = droog!!! Wat een mazzelkonten zijn wij!!
@peecee, beetje slechtgemutst vandaag??
Mijn dag is heel goed begonnen vandaag ondanks m'n avonturen van vannacht... ik heb zonder plensbui m'n hond kunnen uitlaten! Ik + hond = droog!!! Wat een mazzelkonten zijn wij!!
@peecee, beetje slechtgemutst vandaag??
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:00
Aaahhhhh, daar hebben we ons lachebekje. Hallooooo, goedemorgen peeceetje. Wat een takkeweer hè? Ik kan me voorstellen dat je het heerlijk naar je zin hebt met kankeren op de regen.
Meid, raap je mondhoeken van de vloer en geef ze een heet sopje, misschien krimpen ze dan wel terug in menselijk vorm en kan er een keer een krakend glimlachje van af.
Meid, raap je mondhoeken van de vloer en geef ze een heet sopje, misschien krimpen ze dan wel terug in menselijk vorm en kan er een keer een krakend glimlachje van af.