Goed vegetarisch restaurant?
donderdag 30 augustus 2012 om 14:33
Wie heeft er goede, leuke tips, adressen voor vegetarische restaurants?
Het plan is om vanavond naar Betty's in Amsterdam te gaan, ik ben erg benieuwd. Iemand ervaring?
Wel eens bij de Waaghals geweest, achter Albert cuyp, dat vond ik niet zo boeiend. Erg prijzig, allemaal 45+ damesin Bordeaux rode linnen broeken en gezondheidssandalen. Tafeltjes erg dicht op elkaar en het eten; dat had ik zelf ook wel kunnen maken, en waarschijnlijk lekkerder.
Ook eens bij de Broers van Julienne geweest in Antwerpen, lovende recensies, maar de kruiden waren ze vergeten. Beetje jammer.
Erg leuk in Rotterdam: Blabla, prettige sfeer, lekker, smaakvol, goed eten. Flinke, kleurrijke porties.
En ooit bij een vegetarisch restaurant op dE gracht in Utrecht geweest. Damn wat was dat slecht, uit de categorie 'vegetarisch mag niet leuk en lekker zijn'. We kregen een heel vol bord met bruine bonen, bruinen linzen en bruine kool, zelfs de rijst had een bruine saus, en alles was tot moes gekookt. Echt brrrrrr
Het plan is om vanavond naar Betty's in Amsterdam te gaan, ik ben erg benieuwd. Iemand ervaring?
Wel eens bij de Waaghals geweest, achter Albert cuyp, dat vond ik niet zo boeiend. Erg prijzig, allemaal 45+ damesin Bordeaux rode linnen broeken en gezondheidssandalen. Tafeltjes erg dicht op elkaar en het eten; dat had ik zelf ook wel kunnen maken, en waarschijnlijk lekkerder.
Ook eens bij de Broers van Julienne geweest in Antwerpen, lovende recensies, maar de kruiden waren ze vergeten. Beetje jammer.
Erg leuk in Rotterdam: Blabla, prettige sfeer, lekker, smaakvol, goed eten. Flinke, kleurrijke porties.
En ooit bij een vegetarisch restaurant op dE gracht in Utrecht geweest. Damn wat was dat slecht, uit de categorie 'vegetarisch mag niet leuk en lekker zijn'. We kregen een heel vol bord met bruine bonen, bruinen linzen en bruine kool, zelfs de rijst had een bruine saus, en alles was tot moes gekookt. Echt brrrrrr
donderdag 30 augustus 2012 om 14:38
De Eetstee in Amersfoort!
Heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal op het gebied van vegetarische restaurants. Maar ik ben erg enthousiast als niet vegetariër.
Binnenkort ga ik daar zelfs eten met m'n zusje die toch wel een behoorlijke vlees-eter is. Ze was erg nieuwsgierig geworden van ons enthousiasme.
Heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal op het gebied van vegetarische restaurants. Maar ik ben erg enthousiast als niet vegetariër.
Binnenkort ga ik daar zelfs eten met m'n zusje die toch wel een behoorlijke vlees-eter is. Ze was erg nieuwsgierig geworden van ons enthousiasme.
donderdag 30 augustus 2012 om 15:57
donderdag 30 augustus 2012 om 16:09
Een goede Thai of Indiaas restaurant zijn voor mij altijd erg geschikt. Je moet er wel van houden natuurlijk, maar deze keukens bieden erg goede vega-gerechten.
De vegetarische/biologische/etc. restaurants zijn mij tot nu toe tegengevallen, helaas.... Hetzelfde als in 'gewone' restaurants waar ze voor de vegetariër weer zo'n droge quiche of vega-lasagne op de kaart hebben staan
De vegetarische/biologische/etc. restaurants zijn mij tot nu toe tegengevallen, helaas.... Hetzelfde als in 'gewone' restaurants waar ze voor de vegetariër weer zo'n droge quiche of vega-lasagne op de kaart hebben staan
donderdag 30 augustus 2012 om 18:02
Leuk dat je naar Betty's wil! Ik ben niet zo lang geleden bij Betty's geweest en het was echt GEWELDIG. De eigenaar is zo gepassioneerd over groenten en de kruiden die hij gebruikt en het eten is gigantisch smaakvol. Je hebt geen menukaart, je eet wat de pot schaft en dat verandert elke week. Maar ik heb in ieder geval echt genoten bij Betty's. Wel lang van tevoren reserveren, want het is een mini-restaurant en zeer populair.
donderdag 30 augustus 2012 om 18:56
Ik wilde net Bla bla gaan noemen, maar daar ben je al geweest.
Wat ook erg leuk en lekker is: In de keuken van Floris. Daar hebben ze elke 1e en 3e woensdag van de maand vegetarische avond. Wel prijzig, maar erg leuk en lekker.
Wat ook erg leuk en lekker is: In de keuken van Floris. Daar hebben ze elke 1e en 3e woensdag van de maand vegetarische avond. Wel prijzig, maar erg leuk en lekker.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:58
Heerlijk gegeten gister bij Betty's. Erg leuk, wel goed dat we gereserveerd hadden. Ze hebben geen menu, maar een voor en hoofdgerecht wat bestaat uit meerdere onderdelen. Goed van smaak, royale porties, heerlijk gekruid, echt delicaat; het was echt heel goed.
En als iemand gaat; houd een beetje ruimte over voor een toetje!
En als iemand gaat; houd een beetje ruimte over voor een toetje!