Testpanel ideeën

31-08-2012 12:36 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

We zijn druk bezig met het opzetten van vele soorten testpanels, de laatste tijd heb je er ook al een aantal voorbij zien komen.

Het liefst willen we daarin natuurlijk producten aanbieden die zo goed mogelijk aansluiten bij jullie wensen.

Daarom een hele open vraag:

Wat voor soort producten zouden jullie interessant vinden voor een testpanel?

Uiteraard kunnen we nergens voor beloven dat een testpanel voor dat product te realiseren is, maar het kan wel heel veel leuke suggesties geven waar wij dan mee aan de slag kunnen gaan.

Bedankt voor het meedenken!

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Beauty, schoonmaak, food.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Leuke apps
Eten en make up/creme's/shampoo etc. Beauty producten
Internagelaktisch
Vraag het eens aan buzzer .
Het liefst heel exclusieve producten, die je daarna ook gewoon mag houden! En het liefst dan ook voor alle (actieve) forummers!
Wat nummerzoveel zegt.
Precies, wat Nummerzoveel zegt (oh duhuh het zal ook eens niet dat ik het met 'r eens ben ).

En wat exces zegt: probeer het ánders te doen dan Buzzer. Raap niet alles bij elkaar wat elke fabrikant maar wil bieden, maar wees als Viva kritisch: wat is onderscheidend, exclusief, ánders en passend bij de brede doelgroep. (Overigens: is dat Viva blad of Viva forum: mijn indruk is dat die twee nogal van elkaar verschillen qua doelgroep).
En ik ben het op mijn beurt natuurlijk weer volledig eens met Tia!

Viva, als jullie dit commercieel handig insteken, dan zouden de forummers als collectief een heel waardevol product voor jullie kunnen worden. Jullie "verkopen" ons als kritisch testpanel voor exclusieve producten en wij werken "belangeloos" mee. Win/win voor iedereen zou ik zo zeggen!
quote:Tia.Dalma schreef op 31 augustus 2012 @ 14:06:

Precies, wat Nummerzoveel zegt (oh duhuh het zal ook eens niet dat ik het met 'r eens ben ).

En wat exces zegt: probeer het ánders te doen dan Buzzer. Raap niet alles bij elkaar wat elke fabrikant maar wil bieden, maar wees als Viva kritisch: wat is onderscheidend, exclusief, ánders en passend bij de brede doelgroep. (Overigens: is dat Viva blad of Viva forum: mijn indruk is dat die twee nogal van elkaar verschillen qua doelgroep).

Dit. Ik wil geen paarse Tarzan of condooms met aardbei-vanille-slagroomsmaak testen bijvoorbeeld. Wel beauty, food en schoonmaak (wat Fame zegt).

En het is de vraag niet, maar als het forum de doelgroep is, bedenk dan of er ook over het testen geforumt mag worden. Dat is op zich leuk, om ervaringen uit te wisselen, maar kan natuurlijk voor de producent negatief uitpakken als het product niet bevalt.
Zeg nummerke, zullen wij dan als eerste een volautomatische barista-waardig espresso-apparaat samen gaan testen?
Een cabrio die zal ik dan wel uittesten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het lijkt mij altijd leuk om een soort van "mystery" shopper te zijn, dus winkels/restaurants maar ook bv overheid,NS etc etc te testen.

Zelf ben ik vrij kritisch en erg opmerkzaam, lijkt me leuk om daar een rapport over te schrijven.

Producten zijn ook leuk, maar hebben wat minder diepgang.
Eten en gratis weekendjes weg, hotel overnachtingen enzo.

Dierentuin en andere gezinsuitjes wil ik ook wel testen.
Als je kijkt naar welke topics er het beste lopen; luiers, zwangerschapstesten, eisprongtesten, anticonceptie/- en morningafter pillen. O; en condooms.

Incontenintie materiaal voor de fossielen is ook nooit weg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Tia.Dalma schreef op 31 augustus 2012 @ 14:14:

Zeg nummerke, zullen wij dan als eerste een volautomatische barista-waardig espresso-apparaat samen gaan testen?

Die heb ik al! Maar ik gun hem jou van harte, hoor!

Ik ga liever voor een zwemspa, zwembad of zwemvijver. Zoiets staat al zo lang op mijn verlanglijstje! Ik heb er de ruimte voor...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 augustus 2012 @ 16:23:

Incontenintie materiaal voor de fossielen is ook nooit weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven