blues
vrijdag 31 augustus 2012 om 21:45
Ik heb de blues.
Ik voel mezelf erg zielig en weet even niet hoe dat om te zetten naar iets positiefs...
3,5 week geleden heb ik een ongeluk gehad. Daarbij mijn pols gebroken (moet minimaal 6 en maximaal 12 weken gips) en mijn enkel flink bezeerd. Morgen zouden we op vakantie gaan voor 1,5 week naar turkije. We gaan niet, want ik mag niet vliegen, mijn schoonouders gaan wel gewoon.
Daarnaast zou ik over 3 weken voor een kort weekje naar Barcelona gaan voor mijn werk. Ook dat gaat niet door.
Verder zijn er kleine, niet gerelateerde dingetjes gebeurd waar ik me normaal niet veel van aantrek. Maar dat lukt me niet.
Ik weet dat ik geluk heb gehaden dat ik volgend jaar weer op vakantie kan. Maar dat voelt nu gewoon even niet als een troost.
Ik weet niet wat ik van jullie zou willen, maar misschien helpt het even van me af te schrijven...
Ik voel mezelf erg zielig en weet even niet hoe dat om te zetten naar iets positiefs...
3,5 week geleden heb ik een ongeluk gehad. Daarbij mijn pols gebroken (moet minimaal 6 en maximaal 12 weken gips) en mijn enkel flink bezeerd. Morgen zouden we op vakantie gaan voor 1,5 week naar turkije. We gaan niet, want ik mag niet vliegen, mijn schoonouders gaan wel gewoon.
Daarnaast zou ik over 3 weken voor een kort weekje naar Barcelona gaan voor mijn werk. Ook dat gaat niet door.
Verder zijn er kleine, niet gerelateerde dingetjes gebeurd waar ik me normaal niet veel van aantrek. Maar dat lukt me niet.
Ik weet dat ik geluk heb gehaden dat ik volgend jaar weer op vakantie kan. Maar dat voelt nu gewoon even niet als een troost.
Ik weet niet wat ik van jullie zou willen, maar misschien helpt het even van me af te schrijven...
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:14
Oh wijffie het is ook vervelend allemaal en daar mag je best wel even van balen. Even lekker tutten met een dekentje en een bak ijs, lekkere jank film aan zetten en morgenochtend jezelf weer een schop onder je hol verkopen. Je bereikt er gewoon niks mee om te gaan zitten dippen. Neemt niet weg dat je er soms even lekker in mag zwelgen. Als je het maar gewoon wel herkent en jezelf weer bij elkaar kunt rapen.
Komt heus wel goed;-)
Komt heus wel goed;-)
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:15
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:31
@ mirrimpie, thanks. Kan dit normaal wel relativeren, tot we mijn schoonouders een fijne vakantie gingen wensen.
@ splinter, ik ben nu wel slecht ter been en ik kan niet alles doen nu met mijn handen. Maar ik kan gelukkig wel naar mijn werk (rij mee met iemand en doe Administratie op halve kracht nu. Maar ik kan er tenminste wel uit)
@ jemig, ledematen zetten uit, en in t gips is daarvoor geen ruimte. Ik mag voorlopig nog geen spalk...
@ splinter, ik ben nu wel slecht ter been en ik kan niet alles doen nu met mijn handen. Maar ik kan gelukkig wel naar mijn werk (rij mee met iemand en doe Administratie op halve kracht nu. Maar ik kan er tenminste wel uit)
@ jemig, ledematen zetten uit, en in t gips is daarvoor geen ruimte. Ik mag voorlopig nog geen spalk...
vrijdag 31 augustus 2012 om 23:39
Ik ging met mijn schoonfamilie een weekje naar Parijs, we zaten zo ver van de Eiffeltoren af, dat ik met de rolstoel in de trein had gemoeten en nog tig x overstappen op de metro. Dat zat er allemaal niet in, aan het einde van de week, heb ik hem maar even op googel maps bekeken. En mooi was hij. Bij een tankstation heb ik een mooie hoes voor mijn bieb pas gekocht, met de Eiffeltoren erop. Want hij is mooi! misschien kan jij hem nog eens in het echt gaan zien, maar ik weet het al, mooi hé
Beterschap.
Beterschap.
zaterdag 1 september 2012 om 00:14
Dat is balen zeg, een ongeluk, pols en enkel bezeerd. En ja het kon veel erger maar daar heb je nu niks aan het is gewoon shit dat al die leuke dingen in het vooruitzicht, nu niet door kunnen gaan. Ik zou zeggen, verwen jezelf met iets fijns, iets voor jou. Een massage, of een fijn boek om te lezen. Of iets heel ander maar wel wat JIJ fijn vindt! sterkte!!