TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zaterdag 1 september 2012 om 21:22
Maar om ff aan te sluiten bij het koolhydratenverhaal. Het belangrijkste bij het kiezen van kh is dat het langeketensuikers levert (dus moeilijker om te zetten dan korteketensuikers). Lange ketens bevatten ook altijd veel vezels en meer vitaminen. Dus geen witte maar bruine rijst (tegenwoordig proef je bijna geen verschil meer), geen gewone maar volkoren pasta, volkoren brood (dus niet bruin of zo donkergekleurd mogelijk, er moet echt volkoren op staan). En Sevia schijnt idd een hele goede en natuurlijke suikervervanger te zijn. Rietsuiker maakt kwa energie echt geen verschil met bietsuiker of honing.
zaterdag 1 september 2012 om 22:37
Hallooooo, ik leef ook nog!
20 okt... Ik heb nog geen rooster, dus ik weet het niet. Misschien kan ik wel vrij vragen...
Ik denk Grobs, dat ze Bomber gaan stimuleren om meer te bewegen. Kinderen zetten ze over het algemeen niet op dieet om dat dieten jojo-en in de hand werkt.
Zoon van piet was altijd echt chubbie, maar kreeg ineens een groeispurt, nu is hij best dun. Maar hij sport ook vrij fanatiek. Volleybal. Dus niet echt high impact, als je snapt wat ik bedoel.
Ik zal eens kijken peacy of ik ice-tea recept kan kopieren hier.
Is echt lekker en lijkt op arizona green tea..
Wacht...
20 okt... Ik heb nog geen rooster, dus ik weet het niet. Misschien kan ik wel vrij vragen...
Ik denk Grobs, dat ze Bomber gaan stimuleren om meer te bewegen. Kinderen zetten ze over het algemeen niet op dieet om dat dieten jojo-en in de hand werkt.
Zoon van piet was altijd echt chubbie, maar kreeg ineens een groeispurt, nu is hij best dun. Maar hij sport ook vrij fanatiek. Volleybal. Dus niet echt high impact, als je snapt wat ik bedoel.
Ik zal eens kijken peacy of ik ice-tea recept kan kopieren hier.
Is echt lekker en lijkt op arizona green tea..
Wacht...
zaterdag 1 september 2012 om 22:37
http://www.expresso.nl/Cm ... ed%20Berries%20Look01.jpg
Zo jammer dat dat hoedje er niet in donkerrood is.
Er is ook een blauwe flaphoed
http://www.expresso.nl/Cm ... okslider_sfeer_12_J_3.jpg
mn geld jeukt weereens
Maar ja ze zijn van wol dus een goeie reden om ze niet te kopen.
Zo jammer dat dat hoedje er niet in donkerrood is.
Er is ook een blauwe flaphoed
http://www.expresso.nl/Cm ... okslider_sfeer_12_J_3.jpg
mn geld jeukt weereens
Maar ja ze zijn van wol dus een goeie reden om ze niet te kopen.
Been there, done that, got the T-shirt.