Wat willen jullie?

02-09-2012 15:40 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is deze vraag al vaak gesteld op Viva, maartoch ik ben benieuwd wat jullie graag zouden willen doen/hebben op dit moment of op korte termijn..

Ik zou heel graag een appartement willen hebben, zodat ik niet meer in 1 kamer hoef te wonen samen met mijn vriend! Want dat is niet altijd even fijn ;)
Ik wil mijn ex-vriend terug....? En als dat er niet inzit wil ik graag weer de vrolijke ikke zijn in plaats van het huilende wrak dat ik nu ben
Ik wil graag dat mijn huis helemaal af en ingericht is (duurt nog enkele dagen), daarna wil ik graag horen dat ik ben aangenomen voor een leuke baan (hoop ik ook begin deze week te horen). Dan hoop ik een probleem met iemand op te kunnen lossen en wil ik nog moeder worden (maar dat dan weer niet deze week).
Wat ik werkelijk wil, is mijn intrinsieke recht om het te hebben, maar het zit er niet in.

*einde boosmodus*
quote:bloempje027 schreef op 02 september 2012 @ 16:31:

Ik wil mijn ex-vriend terug....? En als dat er niet inzit wil ik graag weer de vrolijke ikke zijn in plaats van het huilende wrak dat ik nu ben
quote:mevrouwr schreef op 02 september 2012 @ 16:20:

Ik zou graag na ruim 11jr mijn zoontje opnieuw in mijn leven terug willen.
-
Ik wil van mijn dipje af...

Heb pijn door ontsteking in mijn mond, man werkt momenteel 60 uur per week en de kleine draakjes zitten in hun ik-doe-lekker-wat-ik-wil periode wat ik nu dus even niet zo lekker kan handelen...
Ik wil graag van mijn rugproblemen af (vorig jaar maart hernia 1, in januari geopereerd, ging prima, maar na 6 weken zonder pijn kwam hernia 2 en daar zit ik nu ook alweer 5 maanden mee) en weer een leuke baan vinden.
-
Een voor iedereen die hem wil en die er eentje kan gebruiken
Ik wil niets liever dan van mijn chronische darmziekte af. Gezond zijn. Meer niet.
Ik wil graag een cavia. Maar vind eigenlijk dat ik te weinig thuis ben voor huisdieren, dus zit nog in dubio.
Ik wil herst en winter en regen en wind en sneeuw en dat het zo lekker donker is overdag. Hmmmmm
quote:SeptemberGirl schreef op 02 september 2012 @ 17:05:

Ik wil herst en winter en regen en wind en sneeuw en dat het zo lekker donker is overdag. Hmmmmm

Tot nu toe ga ik nog even op zoek naar nieuwe anti-vliegenstrips...
quote:SeptemberGirl schreef op 02 september 2012 @ 17:05:

Ik wil herst en winter en regen en wind en sneeuw en dat het zo lekker donker is overdag. HmmmmmJouw wens, zal snel in vervulling gaan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik wil normaal/gezond zijn.
Ik wil duidelijkheid of ik moet vechten voor mijn relatie of er definitief een punt achter moet zetten...
quote:Eindeloos schreef op 02 september 2012 @ 17:19:

[...]

Jouw wens, zal snel in vervulling gaan.
Dat bepaalde zeer dierbare personen in mijn leven weer gezond worden
Mijn gezondheid terug. Normaal kunnen werken. De zekerheid dat mijn autistische kinderen een toekomst hebben met een passende opleiding en werk.

En een lieve partner zodat ik niet meer overal alleen voor sta.
Een boel kilo's kwijt
Dat mijn gezondheid stabiel blijft. Dat mijn werkkamer af komt (working on it). Dat ik het eerste blok van het nieuwe studiejaar goed afrond. En als dat allemaal gelukt is mag er ook nog wel een paar kilo af.
1 dagje alleen zonder man en kinderen.
Ik zou willen dat ik mijn zenuwen meer onder bedwang zou hebben, niet meer tegen 'nieuwe' en moeilijke dingen opzien.

Oh, en een portie assertiviteit zou ik ook wel willen.

Maar ik besef dat ik, in vergelijking met anderen hier, simpele wensen heb. Voor hen:
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik zou wel een lieve nieuwe vriend willen. Iemand die echt voor me gaat en andersom..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven