lamsvlees kopen arnhem,

02-09-2012 13:26 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

wie weet er een goed adres voor lamsvlees in arnhem-zuid? ik heb een paar lekkere recepten gezien, maar ik vind het lamsvlees bij de ah wel erg aan de prijs...en ik durf niet een willekeurige turkse slager binnen te stappen omdat ik geen idee heb wat voor kwaliteit zij verkopen.

groetjes
Er zijn een aantal miljoen Turken en die zijn kerngezond.
Ook Turkse slagers moeten zich aan de Nederlandse wetten houden!

Stap eens binnen en laat je verrassen
haha, ik bedoel meer hoe netjes het vlees is gesneden en of er nog veel vet aan zit
Turk is Prima. En ze spreken ook NL dus je kan net als bij de NL-slager je wensen aangeven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat kan je toch aan de slager vragen? Wilt u het zus en zo snijden en doe maar dat stuk met zoveel vet...

Ies nie moeilijk! Toerkse slager Nederlands spreken!
Als je een pasje kunt bemachtigen van de groothandel (Makro, Sligro etc.) dan is dat misschien ook nog een optie. Ze verkopen daar zowel vers als diepgevroren lamsvlees.
Want jij ziet overal hele dikke Turken lopen ofzo?
nee, maar de ene slager is de andere niet EN ik heb geen verstand van lamsvlees. Het is niet negatief bedoeld tov Turken oid
Wij kopen het meeste van ons vlees bij de Turkse slager. De kwaliteit is erg goed! Beter dan menig NL slager en zeker beter dan de supermarkt.

Probeer gewoon eens een klein stukje uit dan.
Zielig. Wie eet er nou babyvlees.Die arme dieren zijn alleen maar geboren om opgegeten te worden en hebben niet eens een beetje leven gehad.
quote:thruuske schreef op 02 september 2012 @ 13:43:

haha, ik bedoel meer hoe netjes het vlees is gesneden en of er nog veel vet aan zitVet of netjes gesneden, ze moeten gewoon aan de Nederlandse regels voldoen hoor.
Bij een turkse slager is de kwaliteit soms zelfs nog beter
Kwaliteit van vlees vind ik bij de Turkse slager tien keer beter dan bij de supermarkt.

En goedkoper. Tenminste bij onze slager.

Had een keer zin in biefstuk. Supermarkt had alleen bieflappen voor 15 euro de kilo. Aan het vlees te zien was het aangereden hond in plaats van bieflap.

Bij de Turkse slager super malse mooie biefstuk voor 8 euro de kilo.

En het is geen volgespoten vlees. Scheelt een hoop gespetter.
Arme lammetjes...
Bij de Turkse slager haal ik standaard: kipfilet, kippenbouten, runderriblappen, biefstuk, kebabgehakt, lams/rundergehakt, lamsgyros en rundergehakt.

Vind het vlees veel malser en lekkerder dan het supermarktvlees en bovendien ook nog eens een heel stuk goedkoper.
Kuzu, bieflappen zijn ook geen biefstuk he? Bieflap moet je lang braden als ik me niet vergis, en ziet er inderdaad niet zo mooi uit als een goede biefstuk. (En goede biefstuk koop je niet in de supermarkt, daar heb je helemaal gelijk in. Die uitgedroogde lappen die bij AH altijd liggen )
Weet ik Strikje.

At als alternatief weleens bieflappen ipv biefstuk.

Maar de kwaliteit van supermarkt vlees is niet zo geweldig hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven