Wat willen jullie?

02-09-2012 15:40 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is deze vraag al vaak gesteld op Viva, maartoch ik ben benieuwd wat jullie graag zouden willen doen/hebben op dit moment of op korte termijn..

Ik zou heel graag een appartement willen hebben, zodat ik niet meer in 1 kamer hoef te wonen samen met mijn vriend! Want dat is niet altijd even fijn ;)
quote:iris1969 schreef op 02 september 2012 @ 19:46:

[...]

Tijdens de eerste date inderdaad niet, maar later wel hoor. Gezellig.Als de allesomvattende gloeiende verliefdheid het van me overneemt, kan ik me alleen nog maar voeden door een rietje. Komt wel weer goed natuurlijk, maar dat duurt wel wat langer dan de eerste date en nieuwe liefde had precies hetzelfde.
ja zo kan ik ook een hele lijst maken...

Maar ik ben ook blij! Blij dat ik nu sinds ruim een maandje getrouwd ben! blij dat we een koophuis hebben en kunnen betalen. Blij dat we nog steeds ieders een auto hebben. Blij dat we allebei geld verdienen. Blij dat we ons eerste kindje verwachten. Blij dat we lieve vrienden en familie hebben.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik zou heel graag wat extra geld willen hebben zodat ik niet hoef te lenen voor mijn studie. Verder zou ik graag een mooie woning willen kopen en moeder willen worden.
Ik wil graag dat mijn schoonvader niet overleden is, het huis is vol verdriet. Even een dag niet huilen zou zo fijn zijn.
quote:Eindeloos schreef op 02 september 2012 @ 19:04:

[...]

Jij bent bescheiden. Altijd al geweest,jij ook?
quote:vrolijkevrouw1 schreef op 02 september 2012 @ 18:53:

Ik zou stiekem wel willen dat mijn baas koffie op zijn overhemd knoeit en dan de hele dag voor lul bij allerlei besprekingen zit.

Of zich uitrekt en dat de knoopjes van zijn hemd springen.

Zie het helemaal voor me, heerlijk!

Mijn vriend heeft ook zo een leuke baas bij wie hij het graag zou

willen zien gebeuren.
quote:lionlily schreef op 02 september 2012 @ 19:57:

Ik wil graag dat mijn schoonvader niet overleden is, het huis is vol verdriet. Even een dag niet huilen zou zo fijn zijn.

Een hele dikke voor je!Ik wil soms ook het onmogelijke.Mijn

schoonpa is namelijk mei 2011 overleden.Sterkte!
Dat er een beetje rust in de tent komt en ik eindelijk een stapje vooruit kan zetten in de toekomst (al dan niet met vriend). Dus: samen een huisje huren... kindje... Zonder vriend zouden mijn plannen zijn: lekker op vakantie, heel ver weg!
Liefde.
Ik zou ook graag eens hevig verliefd zijn, zoals op Cateautjes manier. Duizenden vlinders in mijn buik, niet kunnen eten, niet kunnen slapen, dat gevoel als je elkaar zoent, of seks hebt. Ik zou ook graag eens opwinding willen voelen.

Allebei nog nooit gevoeld...
Ik wil nu gewoon graag dat deze hele lijst voor iedereen uitkomt! Zo, dan zijn we tenminste met z'n allen blij....;-)
Ik zou graag willen dat het me nog gegeven is een kindje te mogen krijgen.

Ik ga in november starten met de pogingen daartoe.
Waar zit de any-key?
Oja ik wil ook nog dat morgen NIET mijn 1e dag van mijn 6 maanden lange stage begint nerveussss
-
quote:mayhem schreef op zondag 02 september 2012 21:28 @ truffelmaffia:

Ik hoop echt van harte dat je dat nog eens mee mag maken, dat gevoel is inderdaad onvergetelijk en niet te beschrijven zo mooi (vind ik).

@ Zoesa:

Wat ontzettend spannend zeg, heel veel succes!!

@ Zoesa:

Wat ontzettend spannend zeg, heel veel succes!!

Dank je wel :Imao:
Een dag zonder pijn en alle ongemakken die daar uit voortvloeien

Een leuker karakter

Niet meer ongelukkig zijn, eenzaam, gefrustreerd, boos, verdrietig

De motivatie, doorzettingsvermogen hebben om dit allemaal ongedaan te krijgen (de pijn vergt veel oefeningen doen etc. om het dragelijker te maken)
Ik wil, ik wil.............(een kikker in je bil). Wat ik wil is het snel naar mijn zin hebben bij mijn nieuwe baan. Ik had zo naar mijn zin op mijn oude werk. Ik ben 3 jaar fluitend naar mijn werk gegaan. Maar ik moest weg ivm terugloop. En ik heb geluk dat ik weer werk heb, maar ik heb nog moeite mijn draai te vinden. Ik ben ook pas weer 3 weken begonnen, maar alles is anders, alles is nieuw. En ik mis mijn oude collega's.
Dat het leven voor mijn zoon wat makkelijker wordt, dat hij meer plezier heeft.

Voor mijzelf dat het kleed van somberheid eens wordt opgetrokken en dat mijn zenuwen eens wegbleven ipv altijd toeslaan wanneer het zo niet gewenst en gepast is.
quote:zoesa schreef op zondag 02 september 2012 21:23 Oja ik wil ook nog dat morgen NIET mijn 1e dag van mijn 6 maanden lange stage begint nerveussss"Oja ik wil ook nog dat morgen NIET mijn 1e dag van mijn 6 maanden lange stage begint nerveussss".

Ik ook, brrr
Ik zou willen dat mijn baby 's nachts wat langer gaat slapen en ik niet meer elke twee uur moet voeden. Dan kan ik meer rusten en gaan werken aan mijn herstel.
uit de chaos een pad scheppen ^^,

leuk hoor! Zeer stimulerende toestand.

Een halfjaar geleden ging ik geantwoord hebben 'me minder vast voelen zitten' en ben nu in het besef dat ik zoo veel meer blij en gelukkig ben nu ik voel dat er terug wat ruimte is voor beweging en nieuwe perspectieven
En de pijn in mijn been, ik zou zooo graag willen dat ik die nooit meer voel.
quote:marijevs92 schreef op zondag 02 september 2012 22:15 "Oja ik wil ook nog dat morgen NIET mijn 1e dag van mijn 6 maanden lange stage begint nerveussss".

Ik ook, brrr

Oeeeeh! Ik wil bij zulke dagen nooit gaan slapen omdat het dan te snel morgen is

Maar heel veel succes! YES WE CAN!!
Ik wil graag dat mijn papa voor zichzelf kiest en gelukkig is.
quote:Maaique schreef op 02 september 2012 @ 16:00:

Ik wil slapen

Haha,

Ik hoop dat het lukt meid.

Ik wil graag een dag zonder stres en zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven