vreemde aankopen

02-09-2012 20:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
even benieuwd, wie van jullie recent iets heeft gekocht waarbij je thuis zoiets hebt van ? Bij mij gaat het om een WC borstel van de IKEA, wat blijkt, thuis in elkaar gezet, en de steel van de borstel past niet in het gat van bovendeksel. Even uitleg, wc borstel met houder erbij, houder heeft een deksel met een gaatje erin maar het uiteinde van de borstel past niet in het gaatje? Mij ontgaat totaal het nut van de deksel van de houder.

Aankoop was 5 euro dus waar hebben wij het over, gaat ook niet over het geld maar meer over de functionaliteit.
Biologische/eerlijke biggenmest.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.. (niet gekocht overigens, maar stond wel vreemd te kijken)
quote:pixymama schreef op 02 september 2012 @ 21:22:

[...]

Ik ging ervan uit dat jij wel snapte dat ik ook een grapje maakte, maar nu weet ik het niet meer?Jawel maar ik wilde er nog een onsmakelijk schepje bovenop doen.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 02 september 2012 @ 21:26:

[...]

Jawel maar ik wilde er nog een onsmakelijk schepje bovenop doen.Wat jammer dan dat ik afgehaakt ben wegens niet-snappen, haha. Kunnen we nog iets verzinnen dat smeriger is dan tandenborstels schoonmaken in het toilet?
quote:pixymama schreef op 02 september 2012 @ 21:29:

[...]

Wat jammer dan dat ik afgehaakt ben wegens niet-snappen, haha. Kunnen we nog iets verzinnen dat smeriger is dan tandenborstels schoonmaken in het toilet?Je tanden poetsen met de WC borstel?
En dan voor de wc een nieuwe kopen, want anders komen er allemaal etensresten in het toilet, haha.
quote:pixymama schreef op 02 september 2012 @ 21:29:

[...]

Wat jammer dan dat ik afgehaakt ben wegens niet-snappen, haha. Kunnen we nog iets verzinnen dat smeriger is dan tandenborstels schoonmaken in het toilet?Vast, maar ik wil daar liever niet over nadenken
quote:gizz schreef op 02 september 2012 @ 20:43:

[...]

Sterker nog de plastic variant kost slechts 90 cent, in allerlei kleuren te krijgen. Elke keer neem ik er een stuk of vier mee. No way dat ik die krengen schoon ga maken.+1!
WC borstels koop je gewoon per dozijn bij Action. Ff een tip, leg WC papier in de pot als de grote boodschap zich aandient, dan hoef je niet te schrobben.
quote:MarianneDavids schreef op 02 september 2012 @ 21:30:

[...]

Je tanden poetsen met de WC borstel?

Oh ik lig echt helemaal in een scheur hier. Elke keer dat stapje er bovenop!

In geval van tanden poetsen met de WC borstel: zou die deksel dan niet in de weg zitten
quote:aaaanne schreef op 02 september 2012 @ 21:50:

[...]

Oh ik lig echt helemaal in een scheur hier. Elke keer dat stapje er bovenop!

In geval van tanden poetsen met de WC borstel: zou die deksel dan niet in de weg zitten Ik heb zo'n deksel dat langzaam sluit dus als ik snel ben lukt het net voordat ik het deksel op mijn neus krijg.
quote:MarianneDavids schreef op 02 september 2012 @ 20:59:

Zo'n WC borstel doe je toch gewoon in de vaatwasser?

Héé__, dit heb ik jaren geleden gelezen op een ander forum. En idd, die sicksmileys werden ook daarna gepost + de verbaasde reacties.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
En NEE echt, iemand vroeg serieus om advies hoe je die borstels schoon moest maken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
haha zo grappig dit topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven