vreemde aankopen
zondag 2 september 2012 om 20:21
even benieuwd, wie van jullie recent iets heeft gekocht waarbij je thuis zoiets hebt van ? Bij mij gaat het om een WC borstel van de IKEA, wat blijkt, thuis in elkaar gezet, en de steel van de borstel past niet in het gat van bovendeksel. Even uitleg, wc borstel met houder erbij, houder heeft een deksel met een gaatje erin maar het uiteinde van de borstel past niet in het gaatje? Mij ontgaat totaal het nut van de deksel van de houder.
Aankoop was 5 euro dus waar hebben wij het over, gaat ook niet over het geld maar meer over de functionaliteit.
Aankoop was 5 euro dus waar hebben wij het over, gaat ook niet over het geld maar meer over de functionaliteit.
zondag 2 september 2012 om 21:26
zondag 2 september 2012 om 21:29
zondag 2 september 2012 om 21:30
zondag 2 september 2012 om 21:53
quote:aaaanne schreef op 02 september 2012 @ 21:50:
[...]
Oh ik lig echt helemaal in een scheur hier. Elke keer dat stapje er bovenop!
In geval van tanden poetsen met de WC borstel: zou die deksel dan niet in de weg zitten Ik heb zo'n deksel dat langzaam sluit dus als ik snel ben lukt het net voordat ik het deksel op mijn neus krijg.
[...]
Oh ik lig echt helemaal in een scheur hier. Elke keer dat stapje er bovenop!
In geval van tanden poetsen met de WC borstel: zou die deksel dan niet in de weg zitten Ik heb zo'n deksel dat langzaam sluit dus als ik snel ben lukt het net voordat ik het deksel op mijn neus krijg.
verba volant, scripta manent.
maandag 3 september 2012 om 00:00