Wat willen jullie?
zondag 2 september 2012 om 15:40
Misschien is deze vraag al vaak gesteld op Viva, maartoch ik ben benieuwd wat jullie graag zouden willen doen/hebben op dit moment of op korte termijn..
Ik zou heel graag een appartement willen hebben, zodat ik niet meer in 1 kamer hoef te wonen samen met mijn vriend! Want dat is niet altijd even fijn
Ik zou heel graag een appartement willen hebben, zodat ik niet meer in 1 kamer hoef te wonen samen met mijn vriend! Want dat is niet altijd even fijn
zondag 2 september 2012 om 23:36
quote:biobitch1984 schreef op 02 september 2012 @ 21:43:
Een dag zonder pijn en alle ongemakken die daar uit voortvloeien
Een leuker karakter
Niet meer ongelukkig zijn, eenzaam, gefrustreerd, boos, verdrietig
De motivatie, doorzettingsvermogen hebben om dit allemaal ongedaan te krijgen (de pijn vergt veel oefeningen doen etc. om het dragelijker te maken)
Zet de boosheid en frustratie om in kracht.
Kracht om door te zetten en je oefeningen te doen.
Je kunt het!
Een leuker karakter
De motivatie, doorzettingsvermogen hebben om dit allemaal ongedaan te krijgen (de pijn vergt veel oefeningen doen etc. om het dragelijker te maken)
Zet de boosheid en frustratie om in kracht.
Kracht om door te zetten en je oefeningen te doen.
Je kunt het!
zondag 2 september 2012 om 23:39
quote:biobitch1984 schreef op 02 september 2012 @ 21:43:
Een leuker karakter
De motivatie, doorzettingsvermogen hebben om dit allemaal ongedaan te krijgen (de pijn vergt veel oefeningen doen etc. om het dragelijker te maken)sterkte
Een leuker karakter
De motivatie, doorzettingsvermogen hebben om dit allemaal ongedaan te krijgen (de pijn vergt veel oefeningen doen etc. om het dragelijker te maken)sterkte
maandag 3 september 2012 om 02:02
Ik zou willen dat mijn papa er nog was. Al was het maar voor 1 dagje. Dan kon ik hem nog 1x vertellen hoeveel ik van hem hield. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik dat niet genoeg heb gezegd. Maar toen hij er nog was, kon ik de woorden niet vinden.
Ik zal iig nooit tegen iemand zeggen dat hij 'tenminste de tijd krijgt om afscheid te nemen'. Want wat valt er te zeggen tegen iemand met wie je nog niet bent uitgepraat?
Ik zal iig nooit tegen iemand zeggen dat hij 'tenminste de tijd krijgt om afscheid te nemen'. Want wat valt er te zeggen tegen iemand met wie je nog niet bent uitgepraat?