Do not feed the troll

04-09-2012 13:22 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alstublieft, overigens heb ik het niet alleen over de echte trollen online hier maar ook de overige gebruikers die werkelijk alleen maar provoceren.

Zullen we daar eens een keertje niet tegenin te gaan en gewoon te negeren.
Staat het trollenbos weer open?
Wie wat waar?
Internagelaktisch
Sorry Zus, soms heb ik gewoon echt lol aan het trollenjagen, -voeren en -plagen. En forummers die alleen maar kunnen provoceren, al dan niet omdat ze echt niet anders kúnnen, zijn vaak snel verbaal afgetroefd hier merk ik. En ook dat vind ik amusant om te lezen.

Dus jouw oproep is helaas niet aan mij besteed merk ik...

(Alleen die plaatjesplakker mag van mij mét dynamische DNS-server en laptop worden afgezonken in de Noordzee, dat is buitengewoon abnormaal en zonder enige vorm van humor of respect).
Zelfde als Tia!
Eens met Tia en Giulietta, met de aantekening dat die trollen me een beetje beginnen te vervelen. Op BDB na zijn ze in het algemeen ook niet intelligent genoeg om met een gevat antwoord te komen of een echt meeslepend verhaal te komen. Meestal is het aandachttrekkend gezuig van bedenkelijk allooi. En je mag ook niet reageren dat je een verhaal ongeloofwaardig vindt, want dan krijg je ervan langs van de 'invoelende forumsters' die zo met TO meeleven.

Ik heb die trollen wel een beetje gezien. Het wordt tijd voor een nieuw fantasievolkje.

Kom maar op Elfjes, Hobbits en Dwergen!
Ach wdr, ik heb een groot hart: zelfs de haastig gearriveerde HRS kan me dan wel bekoren (lees: soms thee tegen scherm)
Ik negeer ze altijd al, en daardoor stoor ik me er ook niet aan. Zo'n trollentopic open ik dan namelijk maar één keer, waarna ik constateer dat het een troll is, om vervolgens dat topic te vermijden. Dus het maakt me echt niks uit als anderen de trol wel 'feeden'.
En de Hobbits komen terug op 14 december he!

http://the-hobbit-movie.com/

quote:wdr schreef op 04 september 2012 @ 13:35:

Ik heb die trollen wel een beetje gezien. Het wordt tijd voor een nieuw fantasievolkje.

Kom maar op Elfjes, Hobbits en Dwergen!Hmmm, leuk idee, ben benieuwd hoe die 'soorten' posten. Zombies en vampiers begrijp ik wel (respectievelijk hersenloos en zuigend), maar hoe post een hobbit?
Spreuken 18:2
quote:satchel schreef op 04 september 2012 @ 13:43:

[...]

Hmmm, leuk idee, ben benieuwd hoe die 'soorten' posten. Zombies en vampiers begrijp ik wel (respectievelijk hersenloos en zuigend), maar hoe post een hobbit?Hobbits zijn een huiselijk volkje dat vooral bezig is met tuinieren en zulks (als ze niet druk zijn met betoverde ringen in de vuurberg gooien). Ze zullen wel vooral posten in de Thuis pijler.
quote:Tia.Dalma schreef op 04 september 2012 @ 13:40:

Ach wdr, ik heb een groot hart: zelfs de haastig gearriveerde HRS kan me dan wel bekoren (lees: soms thee tegen scherm)

HRS wazdat?

Ik vind de trollentopics vaak leuk vanwege de reacties van andere forummers maar de trollen zelf vind ik niet zo'n interessant volkje. Al die martins en cynthiao's zijn zo voorspelbaar, nooit eens een onverwachte invalshoek of kwinkslag. Vast allemaal zich vervelende IT'ers dus
quote:satchel schreef op 04 september 2012 @ 13:43:

[...]

Hmmm, leuk idee, ben benieuwd hoe die 'soorten' posten. Zombies en vampiers begrijp ik wel (respectievelijk hersenloos en zuigend), maar hoe post een hobbit?

Hobbits zijn snel op hun (lange) tenen getrapt
quote:wdr schreef op 04 september 2012 @ 13:53:

[...]

HRS wazdat?

Ik vind de trollentopics vaak leuk vanwege de reacties van andere forummers maar de trollen zelf vind ik niet zo'n interessant volkje. Al die martins en cynthiao's zijn zo voorspelbaar, nooit eens een onverwachte invalshoek of kwinkslag. Vast allemaal zich vervelende IT'ers dus

Huilie Rescue Squad

Hoort in elk vivaforumwoordenboek thuis

Maar wat een fascinerend idee, om op een willekeurig topic te gaan reageren zoals een hobbit dat zou doen. Of een heks. Of een fee.
Spreuken 18:2
Wdr: HRS = Huilie Rescue Squad. Staande viva-uitdrukking
quote:Tia.Dalma schreef op 04 september 2012 @ 13:42:

Drie films weer! Net als LOTR, zó veel zin in!
quote:Tia.Dalma schreef op 04 september 2012 @ 13:42:

Ben ik er dan ook bij?
Er zijn overigens Hobbits die niets met Thuis ophebben en veel liever onder Reizen posten. (ene B. Baggings bijvoorbeeld)
Weer wat geleerd bedankt Satchel en Tia! Is dat de vliegende brigade die binnen komt vallen om trollentopics over te nemen? Het is toch niet hetzelfde als 'het groepje' hé. Ik heb gehoord dat 'het groepje' een soort samenzwering is van populaire en gevaarlijke forumsters die anderen weer plagen en buitensluiten...
quote:eleonora schreef op 04 september 2012 @ 13:56:

[...]

Drie films weer! Net als LOTR, zó veel zin in!Nog een bijrolletje voor jou dit keer? (Niet dat ik niet al ging, oppas is nu al geregeld en de M&M's ingeslagen, maar dan heb ik nóg een reden)
Hangt van de troll af.

Is het de plaatjesplakkende halve zool dan vind ik het stomvervelend maar als het een beetje een ongeloofwardig verhaal is dan post ik gewoon mee hoor, voor hetzelfde geld is het waar.
quote:Tia.Dalma schreef op 04 september 2012 @ 13:57:

Er zijn overigens Hobbits die niets met Thuis ophebben en veel liever onder Reizen posten. (ene B. Baggings bijvoorbeeld) Dat was dan ook een hobbit waarover gefronsd en geroddeld werd door het hele dorp.
Maar de Hobbit is een enorm dun boekje (in verhouding tot de ringen) hoe kunnen daar nu 3 films uitkomen?

Is er een beetje bijgefantaseerd?
quote:eleonora schreef op 04 september 2012 @ 13:56:

[...]

Drie films weer! Net als LOTR, zó veel zin in!IK OOK!!! Wat een verwennerij zeg... verheug me nu al.
quote:wdr schreef op 04 september 2012 @ 13:58:

Weer wat geleerd bedankt Satchel en Tia! Is dat de vliegende brigade die binnen komt vallen om trollentopics over te nemen? Het is toch niet hetzelfde als 'het groepje' hé. Ik heb gehoord dat 'het groepje' een soort samenzwering is van populaire en gevaarlijke forumsters die anderen weer plagen en buitensluiten...

Neeneenee, het Groepje is zéker geen HRS!

De HRS kenmerkt zich door

- postings in de trant van "wat wordt er toch altijd hárd gereageerd hier, zeker op nieuwelingen" (en dan zelf drie dagen lid zijn), "altijd weer dat Groepje", en "meer respect!"

- het aansluitend openen van topics waarin de stijl van posten wordt afgezeken van bepaalde forummers 'maar men wil geen namen noemen', en vervolgens na zelf afgezeken te worden zich in het gelijk gesteld ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven