Welke stoofpan?
woensdag 5 september 2012 om 12:23
quote:SeptemberGirl schreef op 05 september 2012 @ 12:19:
Hackman, verkopen ze bij AH.
Geen verschil in gebruik / kwaliteit tussen Hackman en Creuset.
Hackman is wat goedkoper, is vaak in de aanbieding.Idd Hackman, ik heb deze nu 10 jaar en wil echt niet meer zonder. Stuk goedkoper dan Creuset, maar net zo goed. Blijft ook goed in de vaatwasser.
Hackman, verkopen ze bij AH.
Geen verschil in gebruik / kwaliteit tussen Hackman en Creuset.
Hackman is wat goedkoper, is vaak in de aanbieding.Idd Hackman, ik heb deze nu 10 jaar en wil echt niet meer zonder. Stuk goedkoper dan Creuset, maar net zo goed. Blijft ook goed in de vaatwasser.
woensdag 5 september 2012 om 13:49
Ik heb er één die ik bij de V&D met 50% korting heb gekocht.
Was toen 35 euro (eerst dus 70), is gietijzer en ik ben er nog steeds tevreden mee.
Op dit moment staat er indisch stoofvlees in te pruttelen.
Bij de blokker heb ik overigens een grillpan gekocht met 75% korting
Die was eerst 75 euro.
Ik ben dus van de koopjes van kwaliteitspannen.
Mijn moeder heeft een echte le creuset en een neppe van de Hema.
Over die van de Hema is ze erg te spreken.
Die van de Action heb ik ooit gehad toen ik op kamers zat, maar dat vond ik echt niks.
Veel te dunne bodem.
Was toen 35 euro (eerst dus 70), is gietijzer en ik ben er nog steeds tevreden mee.
Op dit moment staat er indisch stoofvlees in te pruttelen.
Bij de blokker heb ik overigens een grillpan gekocht met 75% korting
Die was eerst 75 euro.
Ik ben dus van de koopjes van kwaliteitspannen.
Mijn moeder heeft een echte le creuset en een neppe van de Hema.
Over die van de Hema is ze erg te spreken.
Die van de Action heb ik ooit gehad toen ik op kamers zat, maar dat vond ik echt niks.
Veel te dunne bodem.
woensdag 5 september 2012 om 14:00
quote:SeptemberGirl schreef op 05 september 2012 @ 12:48:
Een jonge deerne, dat ben je!
Dank je
Dit is mijn pan (en mijn Hongaarse Goulash);
http://i576.photobucket.c ... eesgerechten/P2280373.jpg
Een jonge deerne, dat ben je!
Dank je
Dit is mijn pan (en mijn Hongaarse Goulash);
http://i576.photobucket.c ... eesgerechten/P2280373.jpg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 6 september 2012 om 10:28
Bedankt voor al jullie reacties!
Ik neig wel heel erg naar een Le Creuset, vind kwaliteit in de keuken wel belangrijk en kan er dan ook heel lang mee doen. Met de pannen van Hackman ben ik niet bekend, ik zal er eens naar gaan zoeken.
Een dikke bodem vind ik wel heel belangrijk en hij moet ook absoluut in de oven kunnen!
Ik neig wel heel erg naar een Le Creuset, vind kwaliteit in de keuken wel belangrijk en kan er dan ook heel lang mee doen. Met de pannen van Hackman ben ik niet bekend, ik zal er eens naar gaan zoeken.
Een dikke bodem vind ik wel heel belangrijk en hij moet ook absoluut in de oven kunnen!
donderdag 6 september 2012 om 22:56
Le Creuset, werkt heerlijk (en staat fantastisch op tafel).
Elke. Cent. Waard.
Ik vind het vreemd dat vrouwen het geen probleem vinden om vier keer per jaar dure schoenen te kopen, maar één inverstering van 200 euro, waar je letterlijk tientallen jaren plezier van hebt 'te duur' vinden.
Elke. Cent. Waard.
Ik vind het vreemd dat vrouwen het geen probleem vinden om vier keer per jaar dure schoenen te kopen, maar één inverstering van 200 euro, waar je letterlijk tientallen jaren plezier van hebt 'te duur' vinden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 6 september 2012 om 23:00
vrijdag 7 september 2012 om 14:37
quote:sweetfirefly schreef op woensdag 05 september 2012 13:52 Een gietijzeren Le Creuset (en die altijd met de hand afwassen.) Daar heb je er een leven lang plezier van.Absolute toppan!! Ik heb die van mij ook al jaren en nog steeds heel tevreden. Na de afwas even insmeren met olijfolie, doe ik trouwens met bijna al mijn pannen.