Loepen?

06-09-2012 09:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een stomme vraag, maar lees vaak - moet je maar even loepen - oid, maar hoe doe je dat? Stel ik wil loepen wat iemand eerder heeft gepost ofzo? Thanks!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Loepen kan niet als je mobiel forumt, voor zover ik weet kan het alleen als je via 'n gewone browser op het forum bent.

Links onder de avatar van degene die je wil loepen staan 3 kleine afbeeldingen: 'n poppetje, 'n loepje en 'n poppetje met 'n ieniemienie hartje er naast. Op het loepje klikken en dan zie je de postgeschiedenis.
Onder ieders avatar staat een plaatje van een loepje (vergrootglas)... Daar op klikken!
Ook handig om jezelf te loepen, dan zie je de topics waar je in hebt gereageerd. Zet die bij je favorieten en iedere keer als je die opent verschijnen 'jouw' topics, het topic waar het laatst in is gereageerd bovenaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat doe ik ook altijd, wat Hima schrijft. Loep dus vooral mezelf als ik niet mobiel forum.
Ik heb er een vraag over.

Ik wil niet dat topics waar ik op reageer in de loep staan. Kan ik die topics ook verwijderen?
Nee.

Maar waarom zou je die weg willen halen? Als er iemand mee kijkt op je PC ofzo, moet je uitloggen. Dan moet je zelf een topic opzoeken waar je al in hebt gereageerd, en dan jezelf loepen als je wilt zien of er nog nieuwe berichten zijn ofzo. Lijkt me een beetje omslachtig.
Ik ga je loepen!

Soms merk ik dat ik topics onder mijn loep heb staan waarin ik niet gereageerd, nee, niet eens gekeken heb.

Zou er een nachtbraker-Art rondlopen?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:bente- schreef op 09 april 2013 @ 20:20:

Ik heb er een vraag over.

Ik wil niet dat topics waar ik op reageer in de loep staan. Kan ik die topics ook verwijderen?Nee dat kan niet. Je kunt hooguit aan de mod vragen om je topics te verwijderen, maar dat wordt volgens mij alleen gedaan in uitzonderlijke gevallen.
quote:piratorarT schreef op 09 april 2013 @ 20:22:

Ik ga je loepen!

Soms merk ik dat ik topics onder mijn loep heb staan waarin ik niet gereageerd, nee, niet eens gekeken heb.

Zou er een nachtbraker-Art rondlopen? Blame it on Viola...

Ik ga je loepen!

Dat doe ik ook regelmatig als mensen in het modtopic vragen of hun nick geanonimiseerd kan worden. Dan ben ik benieuwd wat voor vreselijke dingen ze hebben geschreven, en dan loep ik
Guilty!

Ik ga je loepen!

Zou er een nachtbraker-Art rondlopen?

Die piraten ook! Arrrrrr!!

Bente, ik heb je gisteren geloept. Als je niet wil dat je geloept wordt, dan moet je geen heel afwijkende dingen zeggen.
Het is me een mysterie, maar Viola zou er inderdaad schuldig aan kunnen zijn.

@himalaya: dat kan ik ook niet laten, nog even loepen voordat de nick geanonimiseerd is. Gelukkig zijn vele lui te herkennen aan hun schrijfstijl, als ze weer een nieuwe nick hebben.
Ja iedereen loept mij lijkt het wel. en ik heb het liever niet. Maar wel gek dat je dan die topics niet kan verwijderen.
Ben jij 'glas melk' Bente? Zo ja, dan hoef ik je niet eens te loepen om te weten dat je dingen post die niet kloppen.
Ik weet iets over Bente.

Ze heeft gekeken in een topic over een nieuw product in de winkel.

Zo, dat lucht op!
Ik ben gewoon bente en geen glas melk.
quote:bente- schreef op 09 april 2013 @ 20:32:

Jij bent Bente die 1 glas melk per week drinkt.

Dat feit is al zo bizar dat ik je hier niet voor hoef te loepen.
quote:bente- schreef op 09 april 2013 @ 20:32:

Jij bent Bente die 1 glas melk per week drinkt.

Dat feit is al zo bizar dat ik je hier niet voor hoef te loepen.
Ah, wel dus.
En een keer per week beschuit eet. Dat is dan ook het enige wat je eet. Bente, serieus.. als je niet wil dat er ernstige dingen over je gelezen wordt dan moet je niet schrijven.
Of als een bezetene alle posts gaan wijzigen, als ze al niet gequote zijn.
Eens met Scamp.

Hooooooi Scamp!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 april 2013 @ 20:40:

Eens met Scamp.

Hooooooi Scamp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven