nieuwe nutteloze topic!!

27-08-2012 09:11 22 berichten
ik ben klaar met oude nutteloze topics levend houden,

vandaar dat ik bij deze verklaar voor geopend: het nieuwe nutteloze topic!

begin ik meteen met de eerste nutteloze mededeling: ik heb nog een weekje vakantie. net terug uit Parijs.

fijn nog een weekje, kan ik echt uitrusten
Ik heb ook nog een week vakantie. De laatste van de 4.

Was Parijs leuk? Nog leuke dingen gezien/gedaan?
Parijs, nice! Geen vakantie gehad dit jaar helaas pindakaas. Wel al wat stedentrips gedaan, Barcelona , Rome en Liverpool dus evengoed mag ik niet zeuren
Ratteke, nee uiteraard niet, alleen maar in de studio nutteloos niks gedaan .

sorry, beetje flauw, kon het niet laten. ja het was geweldig.

het was mijn 4e x Parijs, ik ben gek op die stad.

heel veel gedaan en gezien, moet wel een beetje bijkomen...

nutteloos: wil iemand mij ff een schop onder mn kont geven? moet ff naar de supermarkt dus moet mij es ff aan gaan kleden...
Alle reacties Link kopieren
Schop!

dank heeft geholpen want heb het al gedaan.

mag je nog een schop geven, moet nog ff iets aan mijn huishouden doen...
niemand hier houdt van me dus ik upperdepup

de boel maar even.
Tssss MP, hoe kan je dat nou zeggen, ik volg je overal hoor. Maar real life zuigt op het moment behoorlijk veel energie op.

Vandaag was zoon in een huilerige bui, moe van het weekend, tandje wat doorkomt, huilen als mama even uit zicht is, etc.

Momenteel kom ik even niet toe aan veel nuttige dingen in huis.

Ik tel af tot de vakantie, pfff

Na een dag thuis zijn, ben ik blij morgen even te gaan werken, even ander soort stress om me heen.

Nutteloos: ik heb zin in ijs, liggen nog drop ijsjes in de vriezer....
Heb je het huishouden nog gedaan, of moet ik je nog schoppen dat je even nog gaat mienmutsen?

Hoezo heeft een kind speelgoed nodig? Een ouder is toch ook een prima speeltoestel, je kan klimmen, glijden, springen, heen en weer vliegen, alleen zijn die batterijen van zo'n ouder wel snel op hoor.
nee hoeft niet hoor mdf, ik ben een hele brave huisvrouw

alleen soms geen zin.

nutteloos: drop-ijs, gedsie......
Ik ben de enige in huis die ze lust, dus dat is de reden dat ze er zijn.

Nutteloos: stukje van een ruzie elders gehoord; jij luistert niet zegt de een. De ander: Nee, jij luistert niet naar wat ik zeg. Nr 1: jij luistert nooit.

Wat een zinloos gesprek/ruzie was dat. Ik heb inwendig zitten lachen, vond het wel komisch.

Nog meer nutteloos: ik lig al in bed met iPad, ben behoorlijk moe maar wil nog niet slapen.
anoniem_125149 wijzigde dit bericht op 04-09-2012 23:00
Reden: Koe, moe... What's THE difference?
% gewijzigd
ik moet stofzuigen... daar heb ik geen zin in...

oww en ik heb koude voetjes.....

en waarom ouwehoeren in een nieuw nutteloos topic met een forummate uit een ander nutteloos topic wat als het goed is ook nog bestaat. vind het erg gezellig, maar de logica ontgaat mij

(niet dat iemand gelukkig wordt van logica...)
De zon schijnt en ik ben vrij.

Ik zie nu dus dat ik matglas heb, ipv vensterglas.

En vóór dat matglas zitten héél veel spinnen.

En ik moet stofzuigen, dweilen, de was doen, een brood in de broodbakmachine mieteren, mijn nieuwe schoenen inspuiten met impregneer.

Ondertussen zit ik mijn tijd te verdoen met forummen.

Heeft iemand nog een flinke schop in de aanbieding ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
helaas kan ik geen plaatjes plakken, dan maar zo SCHOP!

zo goed?

ik heb ernstig last van verkiezingsstress......... zal tot woensdag diep in de nacht zo blijven. daarna wordt het formateurstress. wat is het leven toch zwaar met een politiek-obsessie...
Ik maak me niet zo druk om heel die politiek. Ik gooi er dinsdag een leeswijzer tegenaan en dan woensdag even stemmen.

Misschien Benin er wel te luchtig over en doe ik te simpel?
Mag ik dan even iets nutteloos zeggen;)

Ik heb een paar dagen geleden in mijn wijsvinger gesneden heel stuk (behoorlijk ranzig) en nu heb ik geen gevoel meer in dat stuk, dus kan ik heel veel dingen haast niet meer doen (opmaken, opruimen enzo.) Ik ben ook wel heel lui, dat zou het ook kunnen zijn. Ik wilde even kwijt dat ik mijn vinger nu heel erg haat!!!
quote:-viva-diva- schreef op 08 september 2012 @ 11:21:

Mag ik dan even iets nutteloos zeggen;)

Ik heb een paar dagen geleden in mijn wijsvinger gesneden heel stuk (behoorlijk ranzig) en nu heb ik geen gevoel meer in dat stuk, dus kan ik heel veel dingen haast niet meer doen (opmaken, opruimen enzo.) Ik ben ook wel heel lui, dat zou het ook kunnen zijn. Ik wilde even kwijt dat ik mijn

vinger nu heel erg haat!!!Balen! Enkele jaren geleden ook zo dom geweest. Gelukkig niet al te veel problemen er mee maar als ik nu iets uit de vriezer pak en mijn littekentje komt op iets heel kouds dan kan dat best pijn doen. Sterkte!
Onee daar had ik helemaal niet aan gedacht! Haha Dankje ik wilde net een velletje weghalen die uitstak en nu is het nog erger geworden.. Wat gaan jullie doen in dit lekkere weer?
ja MDF, je doet veel te simpel

tis wel erg nutteloos om me vreselijk druk te gaan maken over woensdag. erger dan afgelopen 2 jaar kan het toch niet worden (en dat hebben we ook overleefd.....) nu ja dat was meteen mn nutteloze bericht van vandaag.....
boehoe nou is deze ook doohood...
Tja, het is dan ook een nutteloos topic

Om bij de nutteloze zaken des levens te blijven: ik kan niet op mijn computer omdat man de wc aan het sauzen is. En ik kan dus ook niet naar de wc.
ja maar nutteloos wil niet zeggen dat je het maar dood kan laten bloeden. nutteloos is namelijk erg zinvol (mentale onspanning )

om dan maar meteen terzake te komen: ik lig nog in bed, met allemaal maffende wezens om mij heen (vriend slaapt, kat slaapt, andere kat slaapt ook. wat een levendige huisgenoten heb ik toch...)

weet nog niet helemaal wat ik ga doen (vriend is vrij dit weekend, joepie!) maar dat bedenk ik nog wel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven