Htc one x

06-09-2012 19:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand die? Ik mag volgende mand verlengen en ben erg benieuwd naar de htc. Ook omdat ze claimen heel goed geluid te hebben dus ik hoop ook op een goede belkwaliteit. Altijd handig.
Prima ding.

Kijk ook even naar de Samsung Galaxy S3.
Ja heb ik gedaan, ik heb nu de eerste galaxy. Maar die batterij is langzaam aan het afsterven. Ook heb ik heel vaak dat er gesprekken uitvallen en dat is zo rottig.

Vandaar dat ik me afvroeg hoe de htc het afbrengt.
Ik heb de One X sinds mei. Hiervoor had ik een Iphone 3GS. Ik wilde eens wat anders (bijv. eigen beginscherm maken etc). Besturingssysteem van Iphone is veel gebruiksvriendelijker dan Android.

Camera van One X is prima! Mooie kleuren, groot scherm. Over het geluid kan ik niet veel zeggen, luister niet veel naar muziek.

Allergrootste nadeel vind ik de dikte van het toestel. Hij is zó dun dat hij helemaal niet lekker in de hand ligt. Als je hem goed wil vastpakken, zit je al met vingers op het scherm.

Batterij is oke, moet wel iedere avond opgeladen worden (ben absoluut geen zware gebruiker).

Mijn advies: kijk naar Galaxy 3 of wacht op Iphone 5 (oktober). Als mijn abonnement afgelopen is, koop ik gelijk wat anders.

Succes!
Belkwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven, veel ruis.
Hmm, Okee geen htc dan. Belkwaliteit is echt belangrijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven