Trollenfeest

07-09-2012 20:41 20 berichten
Beste trollen en aanverwanten,

In dit topic kunne jullie ongestoord trollen en de rest van het forum met rust laten.

Al vast bedankt voor jullie medewerking.
Alle reacties Link kopieren
Het zal lekker druk worden in zijn eentje!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bosbewoonster, Elsklop!
The Voice is begonnen, dat kijken ze nu met natte haartjes in pyjama en daarna is het bedtijd. Morgen wordt het pas weer druk, nadat ze vakken gevuld hebben bij de Jumbo.
Leo
Ik ben bang dat dit te saai is voor die pubers van FOK, scholierenforum etc.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alsof ze daar in trappen.
Hahahaha Mefs.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:eleonora schreef op vrijdag 07 september 2012 20:50 The Voice is begonnen, dat kijken ze nu met natte haartjes in pyjama en daarna is het bedtijd. Morgen wordt het pas weer druk, nadat ze vakken gevuld hebben bij de Jumbo.
quote:Fame schreef op 07 september 2012 @ 20:44:

Het zal lekker druk worden in zijn eentje!

Kom je trashen bij the Voice Fame?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
lol, dit gaat werken.
de trollen zullen niet hier komen, maar de mensen die nu op het modtopic zitten, hopelijk wel
Ik plaats deze alvast TO is het zelf vergeten:

Van monogaam naar... naar wat eigenlijk??
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:bosbewoonster schreef op 07 september 2012 @ 20:55:

lol, dit gaat werken.Bosbewoonster? Ik dacht dat trollen ik grotten wonen
Hahaha, ik dacht dat het over een thema kinderfeestje ging. Dit is een ander soort kinderfeestje.
Blijft een kinderfeestje.
quote:MEFS schreef op 07 september 2012 @ 20:58:

[...]

Bosbewoonster? Ik dacht dat trollen ik grotten wonen

Ja grotten in het bos en onder de grond...Ronja de Roversdochter.

Zo en nu ga ik law and order kijken, fijne avond!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het werkte toch wel, Bosbewoonster ( zucht, hoe weinig creatief) kwam wel ff langs.
quote:bosbewoonster schreef op vrijdag 07 september 2012 20:55 lol, dit gaat werken.Je hebt nog 2 hele dagen de tijd voor je weer terug moet naar de afgesloten afdeling.
quote:bosbewoonster schreef op 07 september 2012 @ 20:55:

lol, dit gaat werken.Wat zeg je, takkenwijf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven