Kan ik pinnen?

08-09-2012 11:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Gisteren is door de ING mijn betaalrekening geblokkeerd omdat er fraude mee gepleegd was. Ik kan dus tijdelijk geen geld overmaken. Maar (waarschijnlijk stomme vraag), kan ik dan ook niet pinnen?
Nee, alleen geld opnemen bij een ING kantoor als je je legitimatie toont en alleen tussen bepaalde tijden.
Ahhh, bedankt zeg!

Jammer!
Nee, je kunt niks meer zelf. Alleen het ING kantoor kan je aan geld helpen.
quote:yasuko schreef op 08 september 2012 @ 11:53:

Hoi,

Gisteren is door de ING mijn betaalrekening geblokkeerd omdat er fraude mee gepleegd was. Ik kan dus tijdelijk geen geld overmaken. Maar (waarschijnlijk stomme vraag), kan ik dan ook niet pinnen?Ik zou even naar de ING gaan( Bij ons in Amsterdam ook op Zaterdag open, sommige kantoren) Wel jou legitimatiebewijs meenemen. Waarschijnlijk kan je dan wel geld opnemen
Het lijkt mij wanneer de rekening geblokkeerd is, je ook niet in winkels kunt pinnen. Als je bank vandaag open is en ze hebben een kas dat je dan met je legtimatiebewijs geld kunt opnemen.
Lekker dan! Ik denk dat je even bij iemand een paar 100 moet lenen om de komende tijd door te komen. Kunnen al je normale afschrijvinge wel doorgaan? Dus je energierekening en huur of hypotheek? Want dan zou ik direct een mailtje sturen! Voordat je daar ook nog problemen mee krijgt.
Heb ik ook eens gehad. Goed dat ze het constateren hoor maar heel onhandig
Pfoe, wat een onhandig gedoe. Maar natuurlijk wel prettig dat ze het controleren en er alert op zijn.
Bedankt voor alle tips.

Ik heb nog 50 euro en veel losgeld dus ga eerst maar even naar ah met 2 tassen lege flessen en daarna het ING kantoor checken en inderdaad een paar mailtjes sturen.

Het is niet anders.
Heb ik ook laatst gehad, kwam ik achter toen ik met een volle boodschappenkar bij de Lidl stond... Ik vind het inderdaad goed dat ze er alert op zijn, maar een smsje was fijn geweest!

Je afschrijvingen gaan gewoon door, het gaat puur om betaalverkeer met je pasje. Je krijgt vanzelf een nieuwe in de bus.
quote:yasuko schreef op 08 september 2012 @ 12:15:

Bedankt voor alle tips.

Ik heb nog 50 euro en veel losgeld dus ga eerst maar even naar ah met 2 tassen lege flessen en daarna het ING kantoor checken en inderdaad een paar mailtjes sturen.

Het is niet anders.Aha, dat werpt een heel ander licht op die fraude!
quote:capricorn schreef op 08 september 2012 @ 13:53:

[...]

Aha, dat werpt een heel ander licht op die fraude!
ik kreeg een nieuwe pas van de ing, snapte er de ballen van, had hem niet aangevraagd. Dag later kreeg ik een brief dat ik geskimmed was geweest, en dat ze mijn pas geblokkeerd hadden :D Heb het dus nooit gemerkt!

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven