Condoom
zaterdag 8 september 2012 om 19:59
Vandaag bij mijn vriend langs geweest. Ik had mijn vriend al sinds donderdag niet gezien en we hebben al sinds vorige week geen seks meer gehad. Maar ik trof wel een gebruikt condoom aan in de prullenbak! Ik werd heel boos, maar mijn vriend bleef maar volhouden dat hij gisteravond geil was en zich in een condoom heeft afgetrokken... wat zouden jullie nu doen??? Ik ben ten einde raad.
zaterdag 8 september 2012 om 20:39
zaterdag 8 september 2012 om 20:39
quote:saaaaar81 schreef op 08 september 2012 @ 20:35:
Oh. Ik heb je even geloept.
Ik zou het wel een goeie van karma vinden als je kerel inderdaad vreemd is gegaan. Wat een debiele actie om dat fimlpje op je vriendins laptop te bekijken.[...]
Oh. Ik heb je even geloept.
Ik zou het wel een goeie van karma vinden als je kerel inderdaad vreemd is gegaan. Wat een debiele actie om dat fimlpje op je vriendins laptop te bekijken.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-09-2012 00:59
Reden: schelden
Reden: schelden
% gewijzigd
zaterdag 8 september 2012 om 20:40
zaterdag 8 september 2012 om 20:42
zaterdag 8 september 2012 om 20:43
zaterdag 8 september 2012 om 20:43
zaterdag 8 september 2012 om 20:44
zaterdag 8 september 2012 om 20:44
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:43:
[...]
Waarom die actie zo streng veroordelen? Jullie zouden zeker niet kijken, stelletje schijnheilige vrouwen.Nee, ik zou het niet in mijn hoofd halen om te gaan zitten snuffelen in de laptop van een vriendin. Wat zij doet en laat zijn haar zaken, en als ze wil dat ik daar van op de hoogte ben dan laat ze me dat wel weten.
[...]
Waarom die actie zo streng veroordelen? Jullie zouden zeker niet kijken, stelletje schijnheilige vrouwen.Nee, ik zou het niet in mijn hoofd halen om te gaan zitten snuffelen in de laptop van een vriendin. Wat zij doet en laat zijn haar zaken, en als ze wil dat ik daar van op de hoogte ben dan laat ze me dat wel weten.
zaterdag 8 september 2012 om 20:46
zaterdag 8 september 2012 om 20:46
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 20:44:
[...]
Nee, ik zou het niet in mijn hoofd halen om te gaan zitten snuffelen in de laptop van een vriendin. Wat zij doet en laat zijn haar zaken, en als ze wil dat ik daar van op de hoogte ben dan laat ze me dat wel weten.Het ligt wat genuanceerder. Ze had haar laptop aan mij UITGELEEND en het filmpje zat in een map met bestanden die ik nodig had. Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.
[...]
Nee, ik zou het niet in mijn hoofd halen om te gaan zitten snuffelen in de laptop van een vriendin. Wat zij doet en laat zijn haar zaken, en als ze wil dat ik daar van op de hoogte ben dan laat ze me dat wel weten.Het ligt wat genuanceerder. Ze had haar laptop aan mij UITGELEEND en het filmpje zat in een map met bestanden die ik nodig had. Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.
zaterdag 8 september 2012 om 20:47
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:44:
[...]
En jij gaat over het karma van een ander? Je gaat op de stoel van het lot zitten en dat is behoorlijk arrogant en hoogmoedig.
Blaaaaaaaaaaaat
Eens kijken hoe lang jouw vriendin nog jouw vriendin blijft
[...]
En jij gaat over het karma van een ander? Je gaat op de stoel van het lot zitten en dat is behoorlijk arrogant en hoogmoedig.
Blaaaaaaaaaaaat
Eens kijken hoe lang jouw vriendin nog jouw vriendin blijft
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zaterdag 8 september 2012 om 20:49
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:46:
[...]
Het ligt wat genuanceerder. Ze had haar laptop aan mij UITGELEEND en het filmpje zat in een map met bestanden die ik nodig had. Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.
Dan had je nog na de eerste geschokkeerde 10 seconden hebben moeten wegklikken ipv 7 minuten kijken.
Doos dat je bent.
[...]
Het ligt wat genuanceerder. Ze had haar laptop aan mij UITGELEEND en het filmpje zat in een map met bestanden die ik nodig had. Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.
Dan had je nog na de eerste geschokkeerde 10 seconden hebben moeten wegklikken ipv 7 minuten kijken.
Doos dat je bent.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zaterdag 8 september 2012 om 20:49
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:46:
[...]
Dat bestand had jij NIET nodig, en nadat je de eerste 2 seconden had bekeken ( waar je al de fout in ging) had je het filmpje gelijk weg moeten klikken ipv uit te kijken en weg te gooien.
Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.
[...]
Dat bestand had jij NIET nodig, en nadat je de eerste 2 seconden had bekeken ( waar je al de fout in ging) had je het filmpje gelijk weg moeten klikken ipv uit te kijken en weg te gooien.
Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.