Condoom

08-09-2012 19:59 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij mijn vriend langs geweest. Ik had mijn vriend al sinds donderdag niet gezien en we hebben al sinds vorige week geen seks meer gehad. Maar ik trof wel een gebruikt condoom aan in de prullenbak! Ik werd heel boos, maar mijn vriend bleef maar volhouden dat hij gisteravond geil was en zich in een condoom heeft afgetrokken... wat zouden jullie nu doen??? Ik ben ten einde raad.
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 20:37:

Dat ging per ongeluk SaaaaaaaaaaaaarOoooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwww!! Net zoals er op de eerste hulp kerels komen met bierflessen in hun reet? Ook zo per ongeluk?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 08 september 2012 @ 20:35:

Oh. Ik heb je even geloept.

Ik zou het wel een goeie van karma vinden als je kerel inderdaad vreemd is gegaan. Wat een debiele actie om dat fimlpje op je vriendins laptop te bekijken.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-09-2012 00:59
Reden: schelden
% gewijzigd
K*t smoes! Trap er niet in! Oké, ik ben geen kerel, maar ik heb werkelijk nooit van een vent gehoord "oehhhh!! Ik ga mezelf lekker geil aftrekken met een condoom om!!! Yeah baby!" Voor zover ik vernomen heb, vinden mannen condooms meestal niet heel opwindend.

Could be wrong....
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:39:

[...]

Wat een kutwijf ben jij zeg, bah!Nee, dat ben jij.
En even een serieuze reactie. Als ik bij mijn man een gebruikt condoom zou vinden zonder dat ik de ontvanger zou zijn geweest dan kreeg hij drie seconden voorsprong.
quote:saaaaar81 schreef op 08 september 2012 @ 20:40:

[...]

Nee, dat ben jij.Ik gun een ander tenminste niet dat haar vent is vreemd gegaan, kenau dat je bent!
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:39:

[...]

Wat een kutwijf ben jij zeg, bah!

Nee jij trekt volle zalen met je gesnuffel in de laptop van je "vriendinnetje"

Doe even normaal zeg.
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:41:

[...]

Ik gun een ander tenminste niet dat haar vent is vreemd gegaan, kenau dat je bent!

Wie zegt dat ik het je gun?

Ik zeg dat het goeie karma zou zijn. Le-zen.
Haha waarbij!!! Mee eens!
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 20:41:

En even een serieuze reactie. Als ik bij mijn man een gebruikt condoom zou vinden zonder dat ik de ontvanger zou zijn geweest dan kreeg hij drie seconden voorsprong.Hear hear!
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 20:41:

[...]

Nee jij trekt volle zalen met je gesnuffel in de laptop van je "vriendinnetje"

Doe even normaal zeg.Waarom die actie zo streng veroordelen? Jullie zouden zeker niet kijken, stelletje schijnheilige vrouwen.
Oei...

Catfight!
quote:saaaaar81 schreef op 08 september 2012 @ 20:42:

[...]

Wie zegt dat ik het je gun?

Ik zeg dat het goeie karma zou zijn. Le-zen.En jij gaat over het karma van een ander? Je gaat op de stoel van het lot zitten en dat is behoorlijk arrogant en hoogmoedig.
Maar waar vond je het dan?als hij echt vreemd was gegaan had hij het condoom toch beter weg gewerkt?
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:43:

[...]

Waarom die actie zo streng veroordelen? Jullie zouden zeker niet kijken, stelletje schijnheilige vrouwen.Nee, ik zou het niet in mijn hoofd halen om te gaan zitten snuffelen in de laptop van een vriendin. Wat zij doet en laat zijn haar zaken, en als ze wil dat ik daar van op de hoogte ben dan laat ze me dat wel weten.
De stoel van het lot? hahahahahaha ik wist niet dat die een stoel had. Saaaaaar stoelendans doen?
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:43:

[...]

Waarom die actie zo streng veroordelen? Jullie zouden zeker niet kijken, stelletje schijnheilige vrouwen.Tuurlijk niet. Iets te maken met respect.
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 20:44:

De stoel van het lot? hahahahahaha ik wist niet dat die een stoel had. Saaaaaar stoelendans doen?Whahahah met jou altijd!!
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 20:44:

[...]

Nee, ik zou het niet in mijn hoofd halen om te gaan zitten snuffelen in de laptop van een vriendin. Wat zij doet en laat zijn haar zaken, en als ze wil dat ik daar van op de hoogte ben dan laat ze me dat wel weten.Het ligt wat genuanceerder. Ze had haar laptop aan mij UITGELEEND en het filmpje zat in een map met bestanden die ik nodig had. Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.
Snuffelen in laptop.

Snuffelen in prullenmand.

Snuffelen in condoom?
verdwaald op het nieuwe forum
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:44:

[...]

En jij gaat over het karma van een ander? Je gaat op de stoel van het lot zitten en dat is behoorlijk arrogant en hoogmoedig.

Blaaaaaaaaaaaat

Eens kijken hoe lang jouw vriendin nog jouw vriendin blijft
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:46:

[...]

Het ligt wat genuanceerder. Ze had haar laptop aan mij UITGELEEND en het filmpje zat in een map met bestanden die ik nodig had. Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.

Dan had je nog na de eerste geschokkeerde 10 seconden hebben moeten wegklikken ipv 7 minuten kijken.

Doos dat je bent.
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 20:46:

[...]

Het ligt wat genuanceerder. Ze had haar laptop aan mij UITGELEEND en het filmpje zat in een map met bestanden die ik nodig had. Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.

Dat bestand had jij NIET nodig, en nadat je de eerste 2 seconden had bekeken ( waar je al de fout in ging) had je het filmpje gelijk weg moeten klikken ipv uit te kijken en weg te gooien.

Beetje bij de feiten blijven alsjeblieft.
Maar waar vond je het dan?als hij echt vreemd was gegaan had hij het condoom toch beter weg gewerkt??
Misschien moeten we even bij dit topic blijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven