Aardstralen

10-09-2012 09:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames

n.a.v. mijn topic van zaterdag 'wie weet wat dit is'

Het rare ding op zolder

Weet ik ondertussen dat het naar alle waarschijnlijkheid een meganisme is voor het omleggen of neutraliseren van aardstralen.

Nu komt het, ik heb werkelijk waar geen idee waarom hij er hangt (heb oude bewoners nog niet gecontacteerd) maar aan de andere kant durf ik het niet weg te halen. Ik heb geen kennis van dit soort dingen en op internet wordt ik met zoeken niet veel wijzer dus vraag me af of er hier dames zijn die ervaring hebben met dit soort dingetjes of met aardstralen. Wettenschappelijk is het niet bewezen dus ja... wat moet ik hier nu mee.
Waarom durf je het niet weg te halen? Wat kan er gebeuren?
Waarom laat je het niet gewoon hangen? Of hangt het in de weg i.v.m. verbouwing of schilderen ofzo?
Gewoon weghalen. Of geloof jij wel in aardstralen? Zo ja, dan laat je het hangen.
quote:SeptemberGirl schreef op 10 september 2012 @ 09:19:

Waarom laat je het niet gewoon hangen? Of hangt het in de weg i.v.m. verbouwing of schilderen ofzo?

Nee hij hangt prima en kan gewoon blijven hangen. Ondertussen contact gehad met iemand die hier verstand van heeft (weet eigenlijk niet wat ze precies doet) en die zegt dat hij misschien niet meer werkt. Maar vroeg me gewoon af wat aardstralen nu precies zijn.

Ik ben ook weer z'on bijgelovige miep dat ik hem eerlijk gezegd ook niet echt durf weg te halen stel dat er dan opeens allerlei dingen gaan stralen enz.
Toevallig laatste keer bij de kapster praktijkverhalen gehoord; haar moeder doet dit ook bij mensen thuis, aardstralen weghalen. Ik vond het een vaag verhaal, totdat ik hoorde dat dit dus écht heeft gewerkt, bijv. in een koeienstal en op een plek waar de hondenmand stond. Dieren liegen niet.

Waarom zou je 'm willen weghalen? Die zit er echt wel met een reden dus.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Slopen dat ding.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Nodig diegene die er verstand van heeft uit voor een kopje koffie.
Uitleg over aardstralen:

http://www.artikeltjes.co ... jn-aardstralen/Page1.html
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Het heeft te maken met de energie van de aarde.

Leylijnen en aardstralen zijn bekende begrippen in de volksmond. Vaak worden ze gebruikt als verzamelnaam voor allerhande energielijnen en energiepunten.

In Nederland worden met name de begrippen leylijnen en aardstralen gebruikt voor de verschillende energieën. Leylijnen vooral voor de positieve en aardstralen voor de negatieve energieën. De naam ""aardstralen"" wordt gebruikt voor tal van negatieve energieën die een ongezonde invloed hebben op de mens. Ze tasten met name de gesteldheid van een persoon aan, waardoor deze (sneller) ziek wordt. Deze twee benamingen zijn een verzamelnaam voor allerhande energielijnen. Maar de benaming leylijnen wordt OOK gebruikt om een specifiek netwerk van lijnen aan te duiden. Waar deze leylijnen kruisen is er vaak een krachtplaats. Op zo'n plek bouwden onze voorouders in de Lage landen hun heiligdommen. Deze liggen vaak op kilometers lange kaarsrechte lijnen. Voorbeelden van die heiligdommen zijn menhirs, steencirkels, hunebedden, grafheuvels, Romeinse tempels, boomheiligdommen en oude kerken die voor 1350 zijn gebouwd.

Maar als jij daar niet gevoelig voor bent of niet 'in geloofd', wegslopen dat ding.
quote:Elmervrouw schreef op 10 september 2012 @ 09:21:

Waarom zou je 'm willen weghalen? Die zit er echt wel met een reden dus.Dat denk ik dus ook. Maar goed, wat zijn aardstralen nu precies en wat doen ze enz. Degene die er verstand van heeft zei al als ik een keer moet komen hoor ik het wel maar als het goed voelt is er niets aan de hand. Maar nu ben ik dus beetje bang dat het niet goed voelt omdat ik me allerlei dingen inbeeld enzo. Dus was benieuwd naar mensen die bijvoorbeeld hier zoals je net zegt ervaring mee hebben.
quote:gordijn87 schreef op 10 september 2012 @ 09:21:

[...]

Ondertussen contact gehad met iemand die hier verstand van heeft (weet eigenlijk niet wat ze precies doet) en die zegt dat hij misschien niet meer werkt.

.Laat me raden, voor ¤150,- kon zij hem wel weer aan de praat krijgen?
The time is now
quote:Banba schreef op 10 september 2012 @ 09:36:

[...]

Laat me raden, voor ¤150,- kon zij hem wel weer aan de praat krijgen? Nee, over de prijs hebben we het niet gehad. Maar inderdaad denk wel dat ze er voor betaald wordt. Maar goed... het is ook gewoon een baan dus dar vind ik nog niet het ergste.
quote:gordijn87 schreef op 10 september 2012 @ 09:14:

Goedemorgen dames

n.a.v. mijn topic van zaterdag 'wie weet wat dit is'

Het rare ding op zolder

Weet ik ondertussen dat het naar alle waarschijnlijkheid een meganisme is voor het omleggen of neutraliseren van aardstralen.

Nu komt het, ik heb werkelijk waar geen idee waarom hij er hangt (heb oude bewoners nog niet gecontacteerd) maar aan de andere kant durf ik het niet weg te halen. Ik heb geen kennis van dit soort dingen en op internet wordt ik met zoeken niet veel wijzer dus vraag me af of er hier dames zijn die ervaring hebben met dit soort dingetjes of met aardstralen. Wettenschappelijk is het niet bewezen dus ja... wat moet ik hier nu mee.Je hebt een aluhoedje nodig, echt waar. Je kan ze bij mij kopen. 2 euro per stuk, 10 euro als je er drie koopt.
150 euro is weggegooid geld. Minsten 200 euro moet je betalen wil je waar voor je geld krijgen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Weghalen en als je last heb terug hangen. IIg geen geld betalen aan iemand die er zegt verstand van te hebben.

Je voelt zelf wel of t goed zit ja of nee.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik maak het voor 500 euro plus reiskosten. En voor jou kan ik zelf nog eens 50 euro erbij doen.
Het is allemaal al gezegd
Je huis voelt lekker of het voelt niet lekker. Nu ga je je dingen inbeelden. Probeer dus om te bedenken hoe je je huis vond voordat je dat ding vond.

Voelde je je goed, dan heb je ofwel geen last van aardstralen, of dat ding doet zijn werk gewoon.

Ben je altijd ziek/zwak/misselijk geweest zonder reden, dan kan het ding eruit.
Joh, wij hadden ook Uri Geller, half nederland zat met een oud kapot horloge voor de buis, in de hoop dat Uri hem weer aan de praat kon krijgen.

De lepels bleven ook nog eens recht op staan..

Kom nou, gewoon weghalen dat ding, spoken bestaan niet, en aardstralen ook niet.
Gewoon terug stralen.
Zo, ik geloof dat ik maar eens een grote pot koffie ga zetten.
Tja dat de vorige bewoners onnozel genoeg waren om in aardstralen te geloven wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen.

Gebruik dus gewoon je gezonde verstand en haal dat ding weg.
quote:redband schreef op 10 september 2012 @ 11:10:

Joh, wij hadden ook Uri Geller, half nederland zat met een oud kapot horloge voor de buis, in de hoop dat Uri hem weer aan de praat kon krijgen.

De lepels bleven ook nog eens recht op staan..

Kom nou, gewoon weghalen dat ding, spoken bestaan niet, en aardstralen ook niet.Wil je mijn toko al failliet laten gaan voordat ik zelfs begin ?
quote:MEFS schreef op 10 september 2012 @ 14:22:

[...]

Wil je mijn toko al failliet laten gaan voordat ik zelfs begin ? sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven