Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
vrijdag 7 september 2012 om 09:37
Coetje het vertrouwen moet terug komen en dat heeft tijd nodig. Hoop dat onze meningen ermee hebben geholpen.
Leuk is dat he om oude vriendinnen tegen te komen.
Gelf toch. Je boos maken om een mail. Wel erg hoor die collega's. Ik kan me dan niet inhouden en zeg er wat van.
Succes met je bezemdag. Je bent goed begonnen.
Gold een trouwerij? Klinkt leuk.
Leuk is dat he om oude vriendinnen tegen te komen.
Gelf toch. Je boos maken om een mail. Wel erg hoor die collega's. Ik kan me dan niet inhouden en zeg er wat van.
Succes met je bezemdag. Je bent goed begonnen.
Gold een trouwerij? Klinkt leuk.
vrijdag 7 september 2012 om 12:50
vrijdag 7 september 2012 om 19:15
vrijdag 7 september 2012 om 21:12
zaterdag 8 september 2012 om 12:28
Mogguh...
Veel plezier Coetje! Geniet er maar van, het weer werkt prachtig mee!
(wanneer zat ons 'meiden'weekend er ook alweer aan te komen? Ik heb er nu al zin in )
Gisteren hebben we een leuk feestje gehad.
Wel confronterend om te merken dat ik, die altijd op de dansvloer te vinden was, nagenoeg de hele avond aan de kant heeft moeten toekijken wegens een lijf wat niet meer wil.
En dan al die mensen die komen vragen waarom je niet meedoet.... Dat was wel jammer.
Vandaag komen we wat bij.
Een wasje wegwerken misschien, natuurlijk stofzuigen en wellicht ook nog een ritje in de cabrio. Nu kan het nog.
Fijne dag maisjes
Veel plezier Coetje! Geniet er maar van, het weer werkt prachtig mee!
(wanneer zat ons 'meiden'weekend er ook alweer aan te komen? Ik heb er nu al zin in )
Gisteren hebben we een leuk feestje gehad.
Wel confronterend om te merken dat ik, die altijd op de dansvloer te vinden was, nagenoeg de hele avond aan de kant heeft moeten toekijken wegens een lijf wat niet meer wil.
En dan al die mensen die komen vragen waarom je niet meedoet.... Dat was wel jammer.
Vandaag komen we wat bij.
Een wasje wegwerken misschien, natuurlijk stofzuigen en wellicht ook nog een ritje in de cabrio. Nu kan het nog.
Fijne dag maisjes
zaterdag 8 september 2012 om 12:43
Heerlijk, Coe, zo aan het strand zijn als iedereen al weer thuis zit Geniet ervan!
Zoeb, ik had gisteren bijna heel impulsief een tafel voor de tuin gekocht met bistrostoeltjes. Er zitten idd heel veel leuke spulletjes bij.
Goldie, neem het er nog even van met de cabrio
Gelf, nooit meer mailtjes lezen thuis. Er zijn idd mensen die je behoorlijk op je allergiespieren kunnen werken.
Wedstrijdendag zit er bijna op (er is er nog één 'uit'). Voor de rest vandaag geen bijzondere plannen. Wel heel veel zin in de Meren, maar dat is voor morgen.
Zoeb, ik had gisteren bijna heel impulsief een tafel voor de tuin gekocht met bistrostoeltjes. Er zitten idd heel veel leuke spulletjes bij.
Goldie, neem het er nog even van met de cabrio
Gelf, nooit meer mailtjes lezen thuis. Er zijn idd mensen die je behoorlijk op je allergiespieren kunnen werken.
Wedstrijdendag zit er bijna op (er is er nog één 'uit'). Voor de rest vandaag geen bijzondere plannen. Wel heel veel zin in de Meren, maar dat is voor morgen.
zaterdag 8 september 2012 om 15:14
We zijn druk aan het verbouwen weer, en dan zul je altijd zien dat je toch nog iets vergeten bent om rekening mee te houden. Wij zijn dus de radiatoren vergeten. Afijn, ik naar de gamma. Mooie radiator gezien, sloegen ze hem 20 euro te duur aan. Ik naar de klantenservice, nee mevrouw, die 20 euro goedkoper is een prijs van 2 jaar geleden, die geldt niet meer. En de nieuwe prijs hangt er toch bij? Je moet alleen even op je knieën, met je hoofd tegen de vloer en dan onder de uitstekende radiatoren kijken en dan kun je hem zien. Ehm.... Pardon? Dus omdat jullie te laks zijn om de juiste prijzen op te hangen moet ik 20 euro meer betalen? Daarbij, de juiste prijs hangt er weliswaar, maar absoluut niet zichtbaar zonder je in allerlei bochten te wringen om hem te kunnen zien... Puntje bij paaltje: radiator tegen de prijs van 2010 meegekregen, scheelde toch weer 20 euro!
zaterdag 8 september 2012 om 19:13
Ik heb vanmorgen een spiegel van iemands auto gereden. Dat is voor het eerst in bijna 40 jaar. Moest uitwijken voor een auto die opeens mijn kant uit kwam en tok. Het was raak. Ik keek in mijn spiegel en zag de omlijsting op de grond liggen. Blugh.
En dan achterhalen van wie de auto is. Nou ja hij was van een vrouw die bij de bakker binnen was. Ze vond het wel heel netjes dat ik het kwam zeggen. Belde haar man net. Alleen dat stomme omhulsel kost al ¤ 75.- en dan het spuiten nog.
Lekker dan. Eens kijken of dat verzekerd is. Geen idee.
Dit is voor het eerst dat ik zoiets heb. Maandag maar eens bellen met de verzekeringsmaatschappij. Als je dan met de no-claim zakt is het ook de moeite van het opgeven niet waard.
En dan achterhalen van wie de auto is. Nou ja hij was van een vrouw die bij de bakker binnen was. Ze vond het wel heel netjes dat ik het kwam zeggen. Belde haar man net. Alleen dat stomme omhulsel kost al ¤ 75.- en dan het spuiten nog.
Lekker dan. Eens kijken of dat verzekerd is. Geen idee.
Dit is voor het eerst dat ik zoiets heb. Maandag maar eens bellen met de verzekeringsmaatschappij. Als je dan met de no-claim zakt is het ook de moeite van het opgeven niet waard.
zaterdag 8 september 2012 om 20:30
Het was heerlijk weer vandaag,windstil en strakblauwe lucht,wij hebben de dag doorgebracht op het strand en daarna de bbq aangestoken.Het lijkt wel vakantie
Als het goed is,is volgende week de nieuwe voortent klaar bij de fabrikant en als die eraan zit kunnen wij(de bezemmeisjes)deze kant op.
Meer info volgt nog op de BH..
Zoeb,balen van de spiegel.Zou fijn zijn als de verzekering betaald.
Mooie kast ook weer,zeker als ie straks helemaal wit is.
Gold Rot om op zo'n feest even met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je lijf niet meer wil wat jij allemaal nog wel wilt.
Nog een leuke rit met de cabrio gemaakt?
En hoe bevalt de logee?
Shadow,wat een raar beleid,om de oude prijzen te laten staan.
Goed dat je zo op je strepen bent gaan staan!
Mamz,veel plezier morgen op de meren!
Als het goed is,is volgende week de nieuwe voortent klaar bij de fabrikant en als die eraan zit kunnen wij(de bezemmeisjes)deze kant op.
Meer info volgt nog op de BH..
Zoeb,balen van de spiegel.Zou fijn zijn als de verzekering betaald.
Mooie kast ook weer,zeker als ie straks helemaal wit is.
Gold Rot om op zo'n feest even met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je lijf niet meer wil wat jij allemaal nog wel wilt.
Nog een leuke rit met de cabrio gemaakt?
En hoe bevalt de logee?
Shadow,wat een raar beleid,om de oude prijzen te laten staan.
Goed dat je zo op je strepen bent gaan staan!
Mamz,veel plezier morgen op de meren!
zondag 9 september 2012 om 11:59
zondag 9 september 2012 om 20:01
Nee Coetje, dat zou ik maar niet doen als ik jou was. als de kinderen hun mondje voorbij praten (ik zie het Uk zomaar doen hoor, in zijn totale onschuld: 'we waren nog een dagje op Texel gebleven maar ik moet van mijn mama zeggen dat ik ziek was').
Dan hang je. Ze zitten er bovenop en de boetes voor dit soort geintjes zijn tegenwoordig niet mals, heb ik me laten vertellen.
Dan hang je. Ze zitten er bovenop en de boetes voor dit soort geintjes zijn tegenwoordig niet mals, heb ik me laten vertellen.
maandag 10 september 2012 om 11:31
Mogguh...
Werk ze Zoebje!
Coetje ook weer terug in het 'normale' leven?
Status hier:
De was van gisteren is gevouwen en opgeruimd,
een deel van het huis is gestofzuigd
en ik ben al bij de huisarts geweest:
Ik heb nu twee weken de amitriptyline geslikt en omdat ik er nog te weinig van merk is de dosis verhoogd van 10 naar 25 mg.
Ook meteen bloed laten prikken om te kijken of mijn vitamineD-gehalte nu wel goed is. Zo niet, dan krijg ik ook daarvoor weer medicatie.
Werk ze Zoebje!
Coetje ook weer terug in het 'normale' leven?
Status hier:
De was van gisteren is gevouwen en opgeruimd,
een deel van het huis is gestofzuigd
en ik ben al bij de huisarts geweest:
Ik heb nu twee weken de amitriptyline geslikt en omdat ik er nog te weinig van merk is de dosis verhoogd van 10 naar 25 mg.
Ook meteen bloed laten prikken om te kijken of mijn vitamineD-gehalte nu wel goed is. Zo niet, dan krijg ik ook daarvoor weer medicatie.
maandag 10 september 2012 om 16:47
Uk had zich gegarandeerd versproken,als we nog een dag waren gebleven.
Hij zit nu naast me te kleien,krijg de heerlijkste dingen voorgeschoteld
Ondertussen ben ik stofzuigers aan het vergelijken,moet nog steeds een nieuwe..en die gaat er morgen komen want de oude heb ik op de camping laten staan.
Vanavond kapster/vriendin,dus ook kapsels kijken.
Hij zit nu naast me te kleien,krijg de heerlijkste dingen voorgeschoteld
Ondertussen ben ik stofzuigers aan het vergelijken,moet nog steeds een nieuwe..en die gaat er morgen komen want de oude heb ik op de camping laten staan.
Vanavond kapster/vriendin,dus ook kapsels kijken.
maandag 10 september 2012 om 17:59
Jammer dat je niet op Facebook zit Coetje, daar staat een hele mooie foto van mijn kapsel van afgelopen vrijdag.
Bij de keuze van een stofzuiger lette ik vooral op het aantal watt. Ik heb nu een AEG Airmax. Bevalt prima, maar ik was vergeten om op de lengte van het snoer te letten dus dat had best 2 meter langer mogen zijn.
MissM, hoe is het bij jullie?
Bij de keuze van een stofzuiger lette ik vooral op het aantal watt. Ik heb nu een AEG Airmax. Bevalt prima, maar ik was vergeten om op de lengte van het snoer te letten dus dat had best 2 meter langer mogen zijn.
MissM, hoe is het bij jullie?