Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.



Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..



Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Ja, het geeft wat troubles soms, maar juist die vrouw om de vagina heen maakt het pakketje aantrekkelijk.
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 09:14:

Ja, het geeft wat troubles soms, maar juist die vrouw om de vagina heen maakt het pakketje aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 09:01:

Als het gevoel bij neuken voor een man alleen afhankelijk zou zijn van die kut doos vagina, dan zouden de meesten gewoon zo'n kunstding bij de Pabo kopen. Ben je ook meteen van het gezanik af, je hoeft je je nooit meer op te winden over het zoeken van een parkeerplaats en er is geen gevaar meer dat je erin geluisd wordt er iemand door de pil heen zwanger wordt. Win-win, noemen we dat.Had ik eerder moeten weten, bedankt voor de tip!
Haha, stelletje



Mijn nieuwe vlam is een hele grote kerel met bijbehorend grootgeschapen piemel. Indrukwekkend hoor, maar regelmatig pijnlijk, bij sommige standjes en tijdens de entree. Ik heb eigenlijk het liefst een doorsnee Hollandse piemel, liefst besneden, vind ik echt een meerwaarde. Heerlijk!



Maar ja, te klein, mwoah... Heeft niet de voorkeur en gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ja als daar nou die geweldige man aan vastzit zou ik 'm tegenwoordig niet om die reden laten lopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geklets.



Het wel of niet goed kunnen voelen van de penetratie ( vanuit beide sekses bezien) is toch heel wat anders dan het wel of niet opgewonden raken van lichaamsdelen die eventueel seksueel aantrekkelijk zouden kunnen zijn. Zoals (brede) schouders (sterke) armen, een (gespierde) buik, (dikke) tieten, (strakke) billen et cetera.

Al die dingen kunnen verbleken bij de pluspunten van je partner; humor, prachtige ogen, liefdevol karakter etc. Bovendien is dit ook nog afhankelijk van je voorkeur.



Maar een man die niet voelt dat hij in een vrouw zit en een vrouw die niet voelt dat er een man in haar zit (lekker expliciet dit).. dat vermindert de fun! Dat mag best meegerekend worden!
quote:wellebellie schreef op 10 september 2012 @ 17:47:

Haha, stelletje



Mijn nieuwe vlam is een hele grote kerel met bijbehorend grootgeschapen piemel. Indrukwekkend hoor, maar regelmatig pijnlijk, bij sommige standjes en tijdens de entree. Ik heb eigenlijk het liefst een doorsnee Hollandse piemel, liefst besneden, vind ik echt een meerwaarde. Heerlijk!



Maar ja, te klein, mwoah... Heeft niet de voorkeur en gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ja als daar nou die geweldige man aan vastzit zou ik 'm tegenwoordig niet om die reden laten lopen.wat is de meerwaarde van een besneden piemel? Het lijkt me in ieder geval erg lastig bij het aftrekken.
quote:iris1969 schreef op 10 september 2012 @ 18:45:

[...]



wat is de meerwaarde van een besneden piemel? Het lijkt me in ieder geval erg lastig bij het aftrekken.



Ik vind het mooi om te zien, op de eerste plaats, eikel wordt wat 'verweerder' ofzo en lekkerder pijpen. Het is écht frisser, ook wanneer onbesneden mannen zich goed wassen enzo.

Maar ook het verrassingselement heeft een meerwaarde, komt er een besneden piemel tevoorschijn Lekker en leuk.



En het is niet lastiger hoor, maar dat hangt ook een beetje af van de mate van besnijden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft ook niet zo'n grote, dit vind ik helemaal niet erg. Dit had ik wel verwacht, maar omdat ik totaal geen ervaring had vond ik het prima. In erectie heeft hij de perfecte lengte. Heeeerlijk. Idd ik hoef geen grote te hebben dit is echt prima. Ookal is hij er af en toe onzeker over, het is goed zo
don't let stupid things, break your happiness
Alle reacties Link kopieren
Absoluut dat het totaalpakketje maakt of je blij bent met iemand. Maar als seks ook een belangrijke behoefte is in een relatie, kan ik prima leven met onvolkomendheden als uiterlijk. Maar als ik tijdens de penetratie amper iets zou voelen omdat er een potloodje in/uit glijdt, ga ik dat gevulde gevoel onherroepelijk missen. Zeker als ik weet dat dat mijn lot is voor de komende 40 jaar.



En ja, ik heb verschillende penissen uit mogen proberen, van zeer groot tot zeer klein en alles wat gemiddeld tot meer is, is prima. Maar een heel kleintje is echt een turn of, hoe oneerlijk men dat ook mag vinden. Dan mag hij nog een kleerkast met modellen-looks zijn, dat gaat het gebrek aan gevoel nooit kunnen compenseren.



Tuurlijk, als het mijn ideale vent is, weet ik niet of ik er nog zo over denk. Maar ik zal er wel over dubben. Gelukkig bestaan er mannen genoeg die minstens net zo leuk zijn en wel een normaal lekkere piemel hebben. Dus gelukkig hoef ik niet te kiezen uit karakter of size, maar heb ik beiden.
Hè, wat mateloos redelijk ben je, schouderklopje
Een hand is zo gevuld, een vagina niet altijd als het een ienieminie betreft. Mijn eerste vriendje had een formaat potlood en heb hem dus weleens gevraagd of hij er al in zat...oeps.

Heb ook een paar vriendjes gehad met grote en dikke penis en dat deed dan weer vaak zeer. Echt heel hard stoten was pijnlijk, terwijl ik daar wel erg van hou.

De piemel die vastzit aan mijn huidige vriend voldoet prima. Niet te groot, niet te klein én nog belangrijker, hij laat mij genieten. Techniek doet een hoop. Zolang ik mij vrouw voel, vind ik het prima. Binnen en buiten het bed!

Een vent met dikke en grote penis die mij in bed verwent maar daarbuiten schoffeert, is het ook niet.

Na alles gelezen te hebben, ben ik wel blij dat zoonlief in bezit is van een behoorlijk formaat. Hij gaat een hele fijne toekomst tegemoet:)
Dan hebben we het hier uitgebreid gehad over allerlei formaten penissen, maar wat te denken van stevige ballen?? Dat vind ik toch ook wel heel erg prettig. Een gevulde hand en ballen die tijdens het neuken tegen je aan komen.
Ballen doen me niet zoveel eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 09:14:

Ja, het geeft wat troubles soms, maar juist die vrouw om de vagina heen maakt het pakketje aantrekkelijk.Kunnen jullie het voorspel ook gewoon thuis doen, bij elkaar zeg maar, zodat wij niet hoeven mee te 'genieten'
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een hele knappe man gedumpt omdat hij een hele kleine penis had. Die was in stijve toestand zo groot als een duim.

Je kan er gewoon niks mee
quote:Maleficent schreef op 10 september 2012 @ 22:14:

[...]

Kunnen jullie het voorspel ook gewoon thuis doen, bij elkaar zeg maar, zodat wij niet hoeven mee te 'genieten'Nee, dan is het plezier eraf, sorry. Zet ons maar onder de negeer.
quote:Julus schreef op 10 september 2012 @ 22:07:

Dan hebben we het hier uitgebreid gehad over allerlei formaten penissen, maar wat te denken van stevige ballen?? Dat vind ik toch ook wel heel erg prettig. Een gevulde hand en ballen die tijdens het neuken tegen je aan komen.Yep, ballen tegen je billen of vagina. Heerlijk.
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 22:53:

[...]



Nee, dan is het plezier eraf, sorry. Zet ons maar onder de negeer.Welnee, ze geniet van deze dagelijkse ergenisjes .
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 21:41:

Hè, wat mateloos redelijk ben je, schouderklopje Tja, tieten met kut vergelijken slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
quote:schouderklopje schreef op 10 september 2012 @ 23:05:

[...]





Tja, tieten met kut vergelijken slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.Niet helemaal, want borsten werken erotiserend tijdens de sex en voelen ook lekker aan voor een man. Dit kan dus verschillend zijn al naar gelang de grootte van de borsten van de vrouw.
Kutgeluid hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 10 september 2012 @ 22:14:

[...]





Kunnen jullie het voorspel ook gewoon thuis doen, bij elkaar zeg maar, zodat wij niet hoeven mee te 'genieten'Ik denk dat ze daar iedereen een heel groot plezier mee zouden doen inderdaad. Ik word er een beetje onpasselijk van en ik ben niet de enige.
quote:liv_1 schreef op 10 september 2012 @ 23:12:

[...]

Ik word er een beetje onpasselijk van en ik ben niet de enige.Ik zou een petitie starten, maar zo ben ik dan weer. Jij bent wellicht anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 23:14:

[...]



Ik zou een petitie starten, maar zo ben ik dan weer. Jij bent wellicht anders.



Ik ben inderdaad heel erg anders dan jij.

Maar ik ga maar weer es, kunnen jullie weer lekker verder met mekaar, kan jou het ook allemaal schelen.
quote:liv_1 schreef op 10 september 2012 @ 23:16:

[...]



Maar ik ga maar weer es, kunnen jullie weer lekker verder met mekaarJouw aanwezigheid is geen factor van betekenis hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven