Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.

Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..

Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook opvalt Iris en Amand en ik voel mezelf niet aangesproken tot jouw scrabble-woord van vivageemacipeerdeomhooggevallenzelfuitgeroepenmoraalriddersfeministenvanhetlaatsteuur (of wat het ook was). Edoch merk ik dat jullie privesfeertje ietwat teveel een topic aanstuurt. Anders spreken jullie gewoon eens een keer af
quote:schouderklopje schreef op 10 september 2012 @ 23:21:

Anders spreken jullie gewoon eens een keer af Misschien moesten we dat gewoon maar eens doen
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 23:22:

[...]

Misschien moesten we dat gewoon maar eens doen Welja, laten we eens gek doen. Date?
quote:iris1969 schreef op 10 september 2012 @ 23:25:

[...]

Welja, laten we eens gek doen. Date? Ik heb wel een grote penis hoor, kun je dat aan?
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 23:32:

[...]

Ik heb wel een grote penis hoor, kun je dat aan?

Ach het valt te proberen hè.
Klap die laptop effe dicht en klets gewoon verder.... Kun je elkaar ook eens diep in de ogen kijken.
quote:schouderklopje schreef op 10 september 2012 @ 23:05:

[...]

Tja, tieten met kut vergelijken slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.

Lekker subtiel! Wat ik heb willen zeggen is dat seks en een relatie meer is als neuken (of je van onderen lekker gevuld gevuld voelen) alleen, Schouderklopje.

Seks kent zoveel andere aspecten dan alleen maar neuken. Orale seks, (al dan niet) wederzijds masturberen, samen knuffelen, elkaar voelen, massage enz.

Jij bekijkt seks volgens mij alleen maar vanuit het neukperspectief.
Luckyjane, nee hoor, ik bekijk seks echt niet alleen maar vanuit neuk perspectief. Je kunt zoveel meer doen bij en met elkaar, dat weet ik ook wel.

Maar bijna altijd vind ik het bijvoorbeeld tijdens orale/hand seks ontzettend fijn om over te stappen op n*uken. Omdat mijn binnenste brand zeg maar en dat vuur gedoofd moet worden. En de rest, ja, dat doen we natuurlijk ook. Maar dan nog...
We kunnen er lang of kort over door filosoferen, maar een forse piemel is voor een vrouw fijn, net zoals het voor een man fijn is als een vrouw lekkere borsten heeft. Dit soort discussies worden vaak gevoerd om een gemis goed te praten. Ik heb jarenlang een vriendin gehad met kleine borsten en dacht dat niet erg te vinden, nu heb ik een partner met echt grote borsten en ik vind het geweldig!
.
x
Whawhawha wat een onzin dit....
quote:adnama schreef op 11 september 2012 @ 12:30:

[...]

maar als geslachtsdelen niet goed bij elkaar passen voor wat betreft de grootte dan is de seks voor beide minder lekkerIs het wel zo dat het om de afmeting gaat? Ik snap dat er zekere onder- en bovengrenzen zijn voor wat 'acceptabel' is. Nou ben ik zelf hartstikke gemiddeld en het is mijn ervaring dat de ene vrouw veel strakker aanvoelt dan de andere. Ik heb echter nooit een relatie kunnen ontdekken met de grootte van de vrouw, haar leeftijd of het feit of ze al of niet kinderen gebaard heeft.
Helaas kun je dat ook niet aan een vrouw zien armand..
Nouja, wat ik eigenlijk bedoel is dat je aan een penis niet veel kunt wijzigen; het is wat het is. Maar wanneer een man en vrouw ervaren dat er te weinig frictie is tussen hun geslachtsdelen, kan zo'n vrouw dan geen oefeningen doen om wat strakker te worden? Of is dat een sprookje?
Volgens mij maakt de grootheid niet veel uit.

Alleen goed, je zult misschien wat minder voelen als hij erg klein is.

Maar dat is voor de man ook zo.
Ik vind borsten en billen toch wel wat anders dan een pik. Eén keer een man in bed gehad met een miniscuul piemeltje; hoe onaardig ook, dat werd 'm dus niet. Ik wil een man kunnen voelen in me, voor mij is dat deel van seks het leukst. Het is niet iets esthetisch maar een bijzonder groot deel van de beleving zelf. Bij borsten en billen begrijp ik dat mooie exemplaren aan de ervaring toevoegen maar lijken me minder bepalend.

Maar goed, ben geen man dus kan dat niet goed beoordelen .
quote:amand1969 schreef op 11 september 2012 @ 13:36:

Nouja, wat ik eigenlijk bedoel is dat je aan een penis niet veel kunt wijzigen; het is wat het is. Maar wanneer een man en vrouw ervaren dat er te weinig frictie is tussen hun geslachtsdelen, kan zo'n vrouw dan geen oefeningen doen om wat strakker te worden? Of is dat een sprookje?Ik ben vrij strak naar mijn weten, zelfs na het krijgen van een kind. Een keer aan mijn man gevraagd of het nu anders voelt dan daarvoor, niet lang na de bevalling wel maar daarna werd het weer zoals het daarvoor was, iig in zijn beleving. Ik gebruik mijn bekkenbodemspieren tijdens de seks, voegt veel toe voor allebei. Maar toch, met formaat pink maakte het geen bal uit. Er is een limiet aan wat ik kan samentrekken .
quote:pastiche schreef op 11 september 2012 @ 13:44:

[...]

Ik ben vrij strak naar mijn weten, zelfs na het krijgen van een kind. Een keer aan mijn man gevraagd of het nu anders voelt dan daarvoor, niet lang na de bevalling wel maar daarna werd het weer zoals het daarvoor was, iig in zijn beleving. Ik gebruik mijn bekkenbodemspieren tijdens de seks, voegt veel toe voor allebei. Maar toch, met formaat pink maakte het geen bal uit. Er is een limiet aan wat ik kan samentrekken .

Klopt, na de bevalling word alles weer zoals het was.

En die bekkenbodumspieren zijn belangrijk, maar goed.. mijn man heeft geen pinkie, dus ik weet het verder ook niet.
als je langer 1 partner hebt past de vrouw zich aan.

Dus lichamelijk.

Uiteindelijk zou het dus geen echt probleem worden.
Mijn man zegt ook geen verschil te voelen na de bevalling. Nu heb ik 'maar' 1 kind gebaard, dus ik weet niet of je in het oneindige kunt baren, zonder dat dat gevolgen heeft voor je vagina?

Ik zal wel een gemiddelde tot grotere vagina hebben, gezien mijn voorkeur van gemiddeld tot grotere penissen haha. Tuurlijk voel ik een kleine piemel nog wel. Ik voel toch ook wanneer ik met de hand (1 vinger) gestimuleerd wordt. Dat kan mega lekker zijn en toch, toch is en blijft dat niet hetzelfde als een penis. Die moet gewoon echt aanwezig zijn en dat gaat vast niet lukken. Ook of zelfs niet als ik kan gewichtheffen met mijn vagina spieren.

@amand, ik denk dat vrouwen best veel kunnen bereiken met hun spieren. Maar toch denk ik ook dat er gewoon vrouwen zijn die breed in het bekken zijn en vrouwen die smal in het bekken zijn. En dat heeft volgens mij niet veel met hun uiterlijk van doen, maar anatomisch van binnen.

Ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat ik een lange piemel kan hebben, omdat mijn baarmoeder heel hoog ligt. Je stoot bij mij niet snel tegen mijn baarmoedermond aan. Dat is toch ook echt een kwestie van bouw en niet van trainen.
Ik geloof ook dat een vrouw zich (onbewust) aanpast aan haar partner. Dus haar spieren erg los laat en ontspant bij grote piemels en ze meer op spanning zet als de penis kleiner is.
[quote]schouderklopje schreef op 11 september 2012 @ 14:00:

Mijn man zegt ook geen verschil te voelen na de bevalling. Nu heb ik 'maar' 1 kind gebaard, dus ik weet niet of je in het oneindige kunt baren, zonder dat dat gevolgen heeft voor je vagina?

Ik zal wel een gemiddelde tot grotere vagina hebben, gezien mijn voorkeur van gemiddeld tot grotere penissen haha. Tuurlijk voel ik een kleine piemel nog wel. Ik voel toch ook wanneer ik met de hand (1 vinger) gestimuleerd wordt. Dat kan mega lekker zijn en toch, toch is en blijft dat niet hetzelfde als een penis. Die moet gewoon echt aanwezig zijn en dat gaat vast niet lukken. Ook of zelfs niet als ik kan gewichtheffen met mijn vagina spieren.

@amand, ik denk dat vrouwen best veel kunnen bereiken met hun spieren. Maar toch denk ik ook dat er gewoon vrouwen zijn die breed in het bekken zijn en vrouwen die smal in het bekken zijn. En dat heeft volgens mij niet veel met hun uiterlijk van doen, maar anatomisch van binnen.

Ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat ik een lange piemel kan hebben, omdat mijn baarmoeder heel hoog ligt. Je stoot bij mij niet snel tegen mijn baarmoedermond aan. Dat is toch ook echt een kwestie van bouw en niet van trainen.[/quote]

Klopt allemaal wat je zegt.

Mijn huisarts heeft dit namelijk gezegt toen ik vroeg waarom hij in godsnaam een maagdeklem gebruiken wilde naar het op de wereld zetten van 2 kinderen.

Hij had hem nog niet gesteriliseerd dus moest ik naar huis.

Ik schaamde me dood.

Maar wel precies om jou redenen.

Echt belachelijk...
Nou, voortaan maar een peilstok mee dan
quote:amand1969 schreef op 11 september 2012 @ 14:10:

Nou, voortaan maar een peilstok mee dan

nee ik moest terug komen maar goed.. dan moest ik specifiek voortaan vragen om dat klemmetje... ik ben gewoon niet meer geweest.

Jemig.. wat een schaamte zeg.
quote:schouderklopje schreef op 11 september 2012 @ 14:03:

Ik geloof ook dat een vrouw zich (onbewust) aanpast aan haar partner. Dus haar spieren erg los laat en ontspant bij grote piemels en ze meer op spanning zet als de penis kleiner is.Hmm mijn man heeft een gemiddelde maar dan wel aan de grote kant zeg maar.. en bij hem doe ik dat ook. Niet gelijk, dat zou idd pijn doen. Ik vind het zelf lekker (als ik een vaginaal orgasme krijg, wordt het heftiger) en mijn man vindt het ook heerlijk. Moet alleen op tijd weer ontspannen anders komt ie te snel klaar. Leuk om hem zo een beetje te kunnen plagen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven