telefoontrash

10-09-2012 21:46 10 berichten
Deze week al 3 keer gebeld door deze gasten... Engels sprekende lui die zeggen dat er een probleem is met mijn computer, komt erg betrouwbaar over maar vragen gelijk ip adres en willen contact maken met m'n computer.

Sta nogal argwanend tegenover dit soort lui en heb telefoon erop gegooid, na wat onderzoek kwam ik erachter dat het behoorlijk actieve lui zijn in deze wereld. Dus maar even een waarschuwing erin...

Zie link

Ben benieuwd iemand wel eens misbruikt op deze manier of iemand die je kent?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier onlangs nog een topic over geweest.

Edit: heb voor je gezocht maar kan t niet vinden, denk week of 3 geleden
Ik ken mensen die gebeld zijn door Microsoft.

As if.

Maar er zijn dus meerdere mensen die er in tuinen.
Thanx votesforleo, kon het ook al niet vinden.

Vind het behoorlijk irritant worden, als ik nog een keer gebeld wordt ga ik actie er op ondernemen...
Wat voor actie wil je ondernemen dan?
Dit is niet het topic watbik bedoelde maar staan wel gelijksoortige voorbeelden in: Gebeld door dame met vreemd verhaal?!
Mijn moeder is laatst ook gebeld door vreemde mensen,maar die heeft snel de hoorn op de haak gegooid..

ging over ongeveer hetzelfde.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Je kan ze ook op kosten jagen door ze zo lang mogelijk aan de lijn te houden.deden we ook met telefonische verkoop.
Kennis is ook gebeld, toen hij aangaf niet op het aanbod in te gaan en zei het niet te vertrouwen werd hij verrot gescholden.
quote:3407xxx schreef op dinsdag 11 september 2012 00:31 Je kan ze ook op kosten jagen door ze zo lang mogelijk aan de lijn te houden.deden we ook met telefonische verkoop.Heeft echt geen nut, als 1 iemand er in trapt kunnen ze weer doorbellen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven