Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.

Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..

Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
quote:dolores007 schreef op 11 september 2012 @ 14:13:

[...]

nee ik moest terug komen maar goed.. dan moest ik specifiek voortaan vragen om dat klemmetje... ik ben gewoon niet meer geweest.

Jemig.. wat een schaamte zeg.Oh dat lijkt me idd niet leuk. Maar ze horen en zien zulke gekke dingen, dit lijkt me voor hen dan weer heel normaal .
quote:pastiche schreef op 11 september 2012 @ 14:24:

[...]

Hmm mijn man heeft een gemiddelde maar dan wel aan de grote kant zeg maar.. en bij hem doe ik dat ook. Niet gelijk, dat zou idd pijn doen. Ik vind het zelf lekker (als ik een vaginaal orgasme krijg, wordt het heftiger) en mijn man vindt het ook heerlijk. Moet alleen op tijd weer ontspannen anders komt ie te snel klaar. Leuk om hem zo een beetje te kunnen plagen .Hahaha:) Ja, leuk spelletje is dat.
quote:pastiche schreef op 11 september 2012 @ 14:25:

[...]

Oh dat lijkt me idd niet leuk. Maar ze horen en zien zulke gekke dingen, dit lijkt me voor hen dan weer heel normaal .

Nee, ik voelde me erg ongemakkelijk, omdat ik zei doe het dan maar met de normale klem en hij begon ja dat doe ik niet want het gaat niet passen.

Ik schaamde me dood, gelukkig ken ik jullie niet, maar ik ga nog steeds niet naar die onderzoeken toe omdat ik me nu dus ongemakkelijk voel.

Had ik eerder nooit last van.
quote:dolores007 schreef op 11 september 2012 @ 14:27:

[...]

Nee, ik voelde me erg ongemakkelijk, omdat ik zei doe het dan maar met de normale klem en hij begon ja dat doe ik niet want het gaat niet passen.

Ik schaamde me dood, gelukkig ken ik jullie niet, maar ik ga nog steeds niet naar die onderzoeken toe omdat ik me nu dus ongemakkelijk voel.

Had ik eerder nooit last van.Snap ik. Waren de onderzoeken daarvoor dan wel met een normale klem? Wie weet zou je het onderzoek dan ergens anders kunnen doen. Alleen al met een vrouwelijke arts vind ik dat zo'n wereld van verschil. Iig de vrouwelijke artsen die ik heb gehad waren én subtieler én gezelliger wanneer ik met mijn benen uit elkaar lag .
Maar Dolores, jouw twee kinderen pasten toch ook door het geboortekanaal? Dan zou zo'n klem in principe ook moeten passen. Of zit je echt op slot qua spieren zodra je een vreemd object ziet naderen ?
Misschien mis ik iets hoor, maar wat is er zo genant aan die andere klem dan? De dokter heeft alles toch allang eens gezien?
quote:schouderklopje schreef op 11 september 2012 @ 15:09:

Maar Dolores, jouw twee kinderen pasten toch ook door het geboortekanaal? Dan zou zo'n klem in principe ook moeten passen. Of zit je echt op slot qua spieren zodra je een vreemd object ziet naderen ?

Precies! Dat zei ik dus ook al.

Volgens hem lag dat dan weer anders...

Hij wilde de gok niet wagen.

Ik vond het ook onzin.
quote:iris1969 schreef op 11 september 2012 @ 15:15:

Misschien mis ik iets hoor, maar wat is er zo genant aan die andere klem dan? De dokter heeft alles toch allang eens gezien?

Dat ik twee kinderen heb, en dan om een maagdenklem moet vragen.

Ik kan er niks aan doen maar vind het allemaal maar apart.

Mijn klachten zijn ook over, dus voorlopig geen klemmetjes meer voor mij hahahaLol
quote:pastiche schreef op 11 september 2012 @ 14:31:

[...]

Snap ik. Waren de onderzoeken daarvoor dan wel met een normale klem? Wie weet zou je het onderzoek dan ergens anders kunnen doen. Alleen al met een vrouwelijke arts vind ik dat zo'n wereld van verschil. Iig de vrouwelijke artsen die ik heb gehad waren én subtieler én gezelliger wanneer ik met mijn benen uit elkaar lag .

Dat weet ik niet, ik weet alleen dat ik daar al lag, en hij met een gewone klem kwam, en toen zei dat het niet ging lukken.

En toen ik vroeg of er een probleem was was de maagdenklem niet gesteriliseerd en moest ik maar een nieuwe afspraak maken omdat deze te groot was, de gewone klem.

Nou... toen voelde ik me even ongewoon.

Ik begon toen ook over ach, maar ik heb ook kinderen kom op zeg...

Maar ja...

Niet dus.

Ik voelde me ongemakkelijk en heb dus ook geen afspraken meer gemaakt (op dat vlak)

Maar mijn klachten zijn ook weg dus dat scheelt weer.

Ik word vanzelf ooit opgeroepen voor een uitstrijkje als ik 30 ben.

Dan zal ik zeker wel gaan, maar het moest even bezinken die afgang voor mijn gevoel.
Een afgang? Menig man wil sex met een vrouw met een smalle vagina, dus ik denk dat je het echt helemaal verkeerd ziet.
Dolores, volgens mij heb jij goud in handen haha. Mannen willen toch het liefst mega strak? Meid, je zit op een pot met honing en zou je er zeker niet voor schamen hoor.
Toch, vreselijk ongemakkelijk als je er al ligt...

Ik heb er verder ook helemaal geen last van ofzo, alleen nu met de huisarts dan hahaha:)
quote:dolores007 schreef op 11 september 2012 @ 14:25:

[...]

Hahaha:) Ja, leuk spelletje is dat.gemiddeld is toch lengte 16 cm omtrek 12 cm?
Wat vinden de meeste dames acceptabel. Zouden jullie genoegen kunnen nemen met 17 cm lengte en 14 cm omtrek?

Naar mijn mening hangt het er ook vanaf hoe nat en strak de vrouw is. Bij de een glijd 'ie er, ongeacht de grootte, gewoon makkelijker in dan bij een ander.
quote:saith1 schreef op 15 september 2012 @ 03:25:

Wat vinden de meeste dames acceptabel. Zouden jullie genoegen kunnen nemen met 17 cm lengte en 14 cm omtrek?

Naar mijn mening hangt het er ook vanaf hoe nat en strak de vrouw is. Bij de een glijd 'ie er, ongeacht de grootte, gewoon makkelijker in dan bij een ander.Pardon, 14 cm omtrek??? Dat ziet er héél vreemd uit....
quote:madelon1979 schreef op 17 september 2012 @ 16:11:

Pardon, 14 cm omtrek??? Dat ziet er héél vreemd uit....Dat denk je maar. 14 cm klinkt veel, ten opzichte van 17 cm lengte (alsof je een formaatje dikke boomstronk hebt) maar omtrek is iets anders dan diameter.

Een WC-rolletje heeft bijvoorbeeld een ruim grotere omtrek dan lengte (en dan bedoel ik dus alleen het kartonnen rolletje binnenin, zonder papier).

Altijd interessant, die penisfeitjes
een omtrek van 14 cm levert een diameter van 4.45633840657307 cm op.. valt best mee dus
quote:joop_2000 schreef op 18 september 2012 @ 10:15:

[...]

Dat denk je maar. 14 cm klinkt veel, ten opzichte van 17 cm lengte (alsof je een formaatje dikke boomstronk hebt) maar omtrek is iets anders dan diameter.

Een WC-rolletje heeft bijvoorbeeld een ruim grotere omtrek dan lengte (en dan bedoel ik dus alleen het kartonnen rolletje binnenin, zonder papier).

Altijd interessant, die penisfeitjes

Gelukkig heeft Joop ook verstand van wiskunde hahahha...

Omtrek is inderdaad totaal wat anders dan lengte of diameter. Misschien een optie om meer penisfeitjes hier te melden. Zo te lezen kunnen sommigen er ook wat van leren.
quote:badmuts111 schreef op 18 september 2012 @ 10:26:

een omtrek van 14 cm levert een diameter van 4.45633840657307 cm op.. valt best mee dus Jij zal er dus wel tevreden mee zijn?
Tja, ik zeg maar zo; Je beste vriend is een dikke vriend:-)
Grootte is belangrijk, zowel voor de vrouw als ook voor de man zelf. Als ik met mijn partner een trio MVM of kwartet met drie mannen beleef vind ik het fijn dat ik de grootste heb, hoewel het mij wel eens geil lijkt om haar met een (nog) grotere bezig te zien...
.
ja voor die andere twee mannen is dat dan minder leuk, als zij ook de grootste willen hebben.
Lekkere negerpiemel!!
quote:wolkje88 schreef op 21 september 2012 @ 23:29:

Lekkere negerpiemel!!Owjajoh en hoe ziet die eruit? Of nog beter, hoe voelt dat nou?
quote:jaap70 schreef op 21 september 2012 @ 10:17:

Grootte is belangrijk, zowel voor de vrouw als ook voor de man zelf. Als ik met mijn partner een trio MVM of kwartet met drie mannen beleef vind ik het fijn dat ik de grootste heb, hoewel het mij wel eens geil lijkt om haar met een (nog) grotere bezig te zien...Want anders wordt je onzeker als jij de pielemuis van het gezelschap bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven