Aardstralen

10-09-2012 09:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames

n.a.v. mijn topic van zaterdag 'wie weet wat dit is'

Het rare ding op zolder

Weet ik ondertussen dat het naar alle waarschijnlijkheid een meganisme is voor het omleggen of neutraliseren van aardstralen.

Nu komt het, ik heb werkelijk waar geen idee waarom hij er hangt (heb oude bewoners nog niet gecontacteerd) maar aan de andere kant durf ik het niet weg te halen. Ik heb geen kennis van dit soort dingen en op internet wordt ik met zoeken niet veel wijzer dus vraag me af of er hier dames zijn die ervaring hebben met dit soort dingetjes of met aardstralen. Wettenschappelijk is het niet bewezen dus ja... wat moet ik hier nu mee.
Wat je ook doet, je kunt ook eerst een afspraak maken bij een Reiki-ist of Derek Oglvie, die kunnen je vast ook meer vertellen. Of klangschalen (?), dat is ook een goede...
quote:tof schreef op 10 september 2012 @ 17:07:

Wat je ook doet, je kunt ook eerst een afspraak maken bij een Reiki-ist of Derek Oglvie, die kunnen je vast ook meer vertellen. Of klangschalen (?), dat is ook een goede...Oh, ik dacht dat dat in de sauna was (klankschalen)
quote:isabellajosephine schreef op 10 september 2012 @ 17:14:

Oh, ik dacht dat dat in de sauna was (klankschalen)Daar schijn je ook allerlei aandoeningen mee te kunnen 'behandelen'... Persoonlijk lijkt mij dat daarbij vooral de bankrekening van de betrokkene therapie ontvangt.
quote:tof schreef op 10 september 2012 @ 17:49:

[...]

Daar schijn je ook allerlei aandoeningen mee te kunnen 'behandelen'... Persoonlijk lijkt mij dat daarbij vooral de bankrekening van de betrokkene therapie ontvangt.

*broedt op nieuw concept*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven