Havermout?
dinsdag 11 september 2012 om 19:30
Ik heb al even gegoogeld maar kom erniet uit. Ik heb havermout gekocht voor cakjes maar ben nu bang dat het de verkeerde is.
Het is van het bekende merk met de Q en er staat een mannetje met een blauwe hoed op. Is dit de havermout waarmee je lekkere cakjes kan bakken?
En iemand anders nog leuke recepten?
Het is van het bekende merk met de Q en er staat een mannetje met een blauwe hoed op. Is dit de havermout waarmee je lekkere cakjes kan bakken?
En iemand anders nog leuke recepten?
dinsdag 11 september 2012 om 20:00
Goh ik stel ook eens een vraag op het forum! Tjeetje, nou ja gelukig reageren sommige ook op mijn vraag en ga ik nu lekker het pak proberen op te maken.
@26gelukkig nee toevallig niet. Had eerst gekocht voor dochter als ontbijt (eet slecht) maar lust het niet. Dus toen dacht ik wat kan ik er nog meer mee? Even google en toen wist ik het dus niet zeker meer. Maar ga maar wat dingen proberen, hopelijk is het dan toch geen miskoop geweest
@26gelukkig nee toevallig niet. Had eerst gekocht voor dochter als ontbijt (eet slecht) maar lust het niet. Dus toen dacht ik wat kan ik er nog meer mee? Even google en toen wist ik het dus niet zeker meer. Maar ga maar wat dingen proberen, hopelijk is het dan toch geen miskoop geweest
dinsdag 11 september 2012 om 20:04
quote:Primabella schreef op 11 september 2012 @ 20:01:
Bij mij staan er geen koekjes op hoor!!
Je reageert wel chagrijnig zeg.Ik reageer alleen verbaasd dat ik zo'n reactie krijg van rare vraag. Er worden hier de meest onzinnige topics geopend, en ik die dus wel heeeeeeel veel tips en adviezen geef vraag nu zelf eens hulp en dan krijg ik zo'n reactie. Maar goed ik heb mijn antwoord en daar ben ik blij mee.
Bij mij staan er geen koekjes op hoor!!
Je reageert wel chagrijnig zeg.Ik reageer alleen verbaasd dat ik zo'n reactie krijg van rare vraag. Er worden hier de meest onzinnige topics geopend, en ik die dus wel heeeeeeel veel tips en adviezen geef vraag nu zelf eens hulp en dan krijg ik zo'n reactie. Maar goed ik heb mijn antwoord en daar ben ik blij mee.
dinsdag 11 september 2012 om 20:13
Ik dacht je zal wel in een slechte bui zijn, anders zou je wel snappen dat het best vreemd over komt als iemand een vraag stelt wat levensgroot op de verpakking staat.
En zou je er om kunnen lachen lijkt me!
Maar ja, misschien niet dan. Bak ze
(Wat dat met andere topics te maken heeft snap ik overigens niet. En ook niet met 'open ik eens wat')
En zou je er om kunnen lachen lijkt me!
Maar ja, misschien niet dan. Bak ze
(Wat dat met andere topics te maken heeft snap ik overigens niet. En ook niet met 'open ik eens wat')
dinsdag 11 september 2012 om 20:20
Lees je eigen berichten eens terug. Het eerste wat er staat is "rare vraag, dat staat op de verpakkig" nou echt aardig vond ik dat niet. Als je het als grapje bedoelde zag ik dat dus niet zo. Ik zet er dan meestal een smiley bij.
Wat het te maken heeft met open ik ook eens wat. Ik stel voor (ik geloof) de tweede keer op het forum een vraag over een gewoon iets en dan is dit niet de eerste reactie die ik verwacht.
Maar goed laat maar ik denk dat wij langs elkaar heen praten. Of elkaar gewoon niet zo goed begrijpen.
Wat het te maken heeft met open ik ook eens wat. Ik stel voor (ik geloof) de tweede keer op het forum een vraag over een gewoon iets en dan is dit niet de eerste reactie die ik verwacht.
Maar goed laat maar ik denk dat wij langs elkaar heen praten. Of elkaar gewoon niet zo goed begrijpen.