respectloze reacties op forum

11-09-2012 22:19 388 berichten
.

Yay ! Ik zat er net zelf over te denken een topic als dit te openen. Het is immers al zéker 2 weken geleden dat een soorgelijk topic geopend werd !

en en meer van dit moois.
quote:himalaya schreef op 11 september 2012 @ 22:21:

Dan ga je toch weg, naar het Libelle forum ofzo? Zijn ze vast veeeeeel leuker. En liever.

Houdoe!Beters nog, naar het babybrabbel forum! Daar kunnen ze namelijk echt niks anders dan dufweg en totaal niet gehinderd door ook maar enig herseninhoud ' brabbelen' en 'ach guttegutten' .
Alle reacties Link kopieren
Als mensen anoniem kunnen reageren dan durven ze heel veel te zeggen, veel meer dan irl
quote:rococo schreef op 11 september 2012 @ 22:24:

People confuse the right to have an opinion with the right to have that opinion respected. The latter doesn't exist. The former does.ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

People confuse the right to have an opinion with the right to have that opinion respected. The latter doesn't exist. The former does.Opinions are like assholes. Everybody has one.

People confuse the right to have an opinion with the right to have that opinion respected. The latter doesn't exist. The former does.Filosofie op de late avond.
quote:spenkhenk schreef op 11 september 2012 @ 22:23:

Ik lig op bed en verveel me dus ik dacht: "laat ik ff het kippenhok checken"Henks? Grieperig? Waarom lig je al in je bed jong??? Het klokje heeft net 10 geslagen!
quote:spenkhenk schreef op 11 september 2012 @ 22:23:

Ik lig op bed en verveel me dus ik dacht: "laat ik ff het kippenhok checken"Henks? Grieperig? Waarom lig je al in je bed jong??? Het klokje heeft net 10 geslagen!
quote:spenkhenk schreef op 11 september 2012 @ 22:25:

[...]

Ik ben bang voor fysiek contact met vrouwen :+Ik ben een vent, dat scheelt
quote:yasmijn schreef op 11 september 2012 @ 22:25:

[...]

Filosofie op de late avond.Een tweet van Ricky Gervais Las ik net, vond 'm wel toepasselijk hier.
quote:Oriane schreef op 11 september 2012 @ 22:22:

is het weer de eerste week van de maand? Nee toch? Normaal komt dit standaard topic toch elke maand net na het testen van het luchtalarm??

Volgens het schema van Nouschi moet dit topic in oktober.

September is voor 'waaaaat, nu al pepernoten in de schappen?'
Grief is just love with nowhere to go
quote:spenkhenk schreef op 11 september 2012 @ 22:25:

[...]

Ik ben bang voor fysiek contact met vrouwen :+Open een topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage to!

Groetjes en kusjes...
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:cortado schreef op 11 september 2012 @ 22:25:

Als mensen anoniem kunnen reageren dan durven ze heel veel te zeggen, veel meer dan irlAh, nietus, alles wat ik hier zeg, zeg ik zonder schroom ook in de wereld met bewegende menschen.
quote:yasmijn schreef op 11 september 2012 @ 22:24:

[...]

Heet ik Sheldon?qaqIHneS!
quote:angel20000 schreef op 11 september 2012 @ 22:19:

Benieuwd welke hartverwarmende reacties er nu komen op deze topic..;-)
quote:rococo schreef op 11 september 2012 @ 22:26:

[...]

Een tweet van Ricky Gervais Las ik net, vond 'm wel toepasselijk hier.Ricky wie?
Aparte nick heb je.

(zet alu hoedje weer op)
quote:Star schreef op 11 september 2012 @ 22:27:

[...]

qaqIHneS!
quote:Maleficent schreef op 11 september 2012 @ 22:26:

[...]

September is voor 'waaaaat, nu al pepernoten in de schappen?'Fuks... dan moet ik mijn keukenkalender aan gaan passen.

[...]

Dit soort topics kunnen altijd. Een beetje bewustwording op dit forum zou niet verkeerd zijn.

quote:cortado schreef op 11 september 2012 @ 22:25:

Als mensen anoniem kunnen reageren dan durven ze heel veel te zeggen, veel meer dan irl

In het echt zeg/zei ik ook alles wel.

Alhoewel ik erachter ben gekomen dat je beter kunt liegen dan eerlijk zijn :+

@jasmijn, nee ik hou absoluut niet van voetbal. Het is dat je het zegt anders wist ik niet dat Nederland moest voetballen.

[...]

Oh...

Maar de ik-ben-drie-maanden-geleden-een-pil-vergeten-en-ik-durf-niet-te-testen-zou-ik-zwanger-kunnen-zijn-topics mogen altijd, toch?
Zoooo met je eens TO!! Ze zijn hier zo gemeen!!!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:yezka schreef op 11 september 2012 @ 22:30:

[...]

Oh...

Maar de ik-ben-drie-maanden-geleden-een-pil-vergeten-en-ik-durf-niet-te-testen-zou-ik-zwanger-kunnen-zijn-topics mogen altijd, toch? Hoezo, heb je een glazen bol nodig? Open een topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven