Ook leuke vooruitzichten?
woensdag 12 september 2012 om 22:41
woensdag 12 september 2012 om 22:42
Ja Noucshi, super leuk! Ik verdien er niks mee en de kleuters leren er van! Blije gezichtjes na afloop! Kijk maar eens www.houjemondgezond.nl
woensdag 12 september 2012 om 22:45
Weekje weg begin oktober (wel in eigen land) om goed te maken dat onze vakantie afgelopen mei niet doorging.
Wakker worden (helaas wel elke 2 uur) naast mijn mooie jongetje.
Stampen in de plassen, als het morgen weer regent tenminste, met mijn peuterdochter.
Zaterdag voor het eerst in 7 maanden tijd echt een uur voor mezelf wat doen: ik ga naar de kapper. Klinkt suf, maar ik verheug me er nu al op.
Wakker worden (helaas wel elke 2 uur) naast mijn mooie jongetje.
Stampen in de plassen, als het morgen weer regent tenminste, met mijn peuterdochter.
Zaterdag voor het eerst in 7 maanden tijd echt een uur voor mezelf wat doen: ik ga naar de kapper. Klinkt suf, maar ik verheug me er nu al op.
woensdag 12 september 2012 om 22:50
quote:beelicious schreef op 12 september 2012 @ 22:42:
Ja Noucshi, super leuk! Ik verdien er niks mee en de kleuters leren er van! Blije gezichtjes na afloop! Kijk maar eens www.houjemondgezond.nlIk geef toe, het is leuker dan luizenmoeder maar het superleuke zie ik niet.
Ja Noucshi, super leuk! Ik verdien er niks mee en de kleuters leren er van! Blije gezichtjes na afloop! Kijk maar eens www.houjemondgezond.nlIk geef toe, het is leuker dan luizenmoeder maar het superleuke zie ik niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 12 september 2012 om 22:53
Ik heb hele leuke vooruitzichten! Dit weekend oppassen op 2 kleine nichtjes en een reünie met mijn oude studentenhuis.
Volgende week een arbeidsvoorwaardengesprek voor mijn nieuwe baan en in november de hele maand op reis naar NZ, waarna ik in december of januari kan beginnen met mijn nieuwe baan...
Volgende week een arbeidsvoorwaardengesprek voor mijn nieuwe baan en in november de hele maand op reis naar NZ, waarna ik in december of januari kan beginnen met mijn nieuwe baan...