Mam, ik mis jou!

14-09-2012 01:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Mam, ik had je beloofd niet te lang verdrietig te zijn, om door te knokken.. En daar overleed je in m'n armen.

Maar ik heb ontdekt dat ik dat helemaal niet kan.

Ik kan niet zonder jou verder, alles herinnerd aan je..

Ik moet me in slaap huilen met liedjes waar we samen van hielden..

Want jij was niet alleen mijn mama, maar mijn vriendin, mijn supporter, mijn psycholoog.

Hoe hard ik het probeer, de leegte blijft.. En mensen blijven herhalen dat mijn tijd komt dat het minder word, dat ik het de tijd moet geven.

Maar als ik dat nou eens niet wil, omdat het enigste is wat ik wil, is dat je terug komt.. Mij zachtjes in slaap zingt, mij tranen van me wangen geeft, en terwijl ik dat denk voel ik me egoistisch....

Jij hebt nu geen pijn meer, geen vreemde gedachtes, geen gevecht meer voor jou.

Mam, ik mis je verschrikkelijk..

14-03-1963. ~~ 31-03-2011."
Alles is liefde, maar wat is alles?
Dit gaat heel lang duren voordat je het een plekje kan geven.

Heel veel sterkte!
Aniek wat verschrikkelijk voor je! Helaas weet ik hoe het is om je moeder jong te verliezen. Neem je tijd, voor rouw staat geen tijd.

heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt
Lieve anniek,

Het spijt me voor je verlies.

Mocht je het willen, er behoefte aan hebben:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m12906361
Ook ik weet hoe het voelt. Neem je tijd en stop je verdriet niet weg
Och jee.....

Sterkte gewenst en wat was je moeder nog jong :(

Ik heb mijn moeder 2 en half jaar geleden verloren, geheel onverwacht. Ik snap waar je doorheen gaat.

Kan het me voorstellen hoe erg het is om je moeder te verliezen. Alleen al als ik er aan denk krijg ik tranen in mn ogen. Ontzettend veel sterkte toegewenst bij het verwerken van dit zware verlies. Ik wou dat ik je meer kon helpen..
Ach, wat vreselijk voor je. Mijn vader is verleden week overleden. Dus weet ik een beetje wat je voelt. Ik kan je niet helpen, maar zal aan je denken. Heel veel sterkte.
Ook sterkte, Raldy.
quote:yasmijn schreef op 14 september 2012 @ 02:32:

Ook sterkte, Raldy.Heel erg bedankt Yasmijn. Lief van je.
Veel sterkte meis,ik ben mijn moeder 9 1/2 half jaar geleden verloren,61jaar en mis haar nog elkedag.

Het verdriet slijt,het gemis blijft...................
Dank jullie wel lieve mensen, ook mensen die hetzelfde kennen veel sterkte;

Ik begrijp niet hoe ik verder moet..

Ik snak naar liefde, naar een omhelzing.

Is het normaal dat een 22jarige zich elke nacht in slaap moet huilen omdat ik de liefde mis?
Alles is liefde, maar wat is alles?
Het is verschrikkelijk als je zo jong je moeder al moet missen. Geef het de tijd, niemand kan je zeggen hoelang het duurt voordat je het een plekje kan geven. Het is nog maar zo kort geleden.

Stop je verdriet niet weg.

Ik wens je heel veel sterkte toe.
quote:ladytruckster schreef op 14 september 2012 @ 07:02:

Veel sterkte meis,ik ben mijn moeder 9 1/2 half jaar geleden verloren,61jaar en mis haar nog elkedag.

Het verdriet slijt,het gemis blijft...................

Voor mij is het inmiddels zo'n 7 1/2 jaar geleden en verdriet is er ook nog steeds erg vaak. Niet dat ik iedere dag in tranen uitbarst op mijn werk, maar toch als ik alleen ben wil het de laaste tijd nog wel eens hard binnen komen. Ook nu zit ik mijn tranen weg te slikken.

En het missen, dat wordt steeds erger, steeds meer dingen waar ze niet bij is geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven