beklad

14-09-2012 06:59 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo een 2 weken geleden is het woord kankerhoer op mijn deur gekalkt .Toen heb ik het verwijderd,ben bij mijn moeder blijven slapen .Ik kwam een week later terug en tja .ik vraag me af of dit erger word of nja ik voel me er gewoon kut over.Ik heb het aan een medestudent verteld waar ik nu ontzettend spijt van heb
Ik volg het niet helemaal geloof ik, sorry
Ik snap het ook niet helemaal. Weet je wie het gedaan heeft?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Kun je geen aangifte doen bij de politie?
Ik kwam 2 weken geleden thuis en er was kankerhoer op mijn deur geschreven Dit heb ik verteld aan een studiegenoot waar ik onzettend spijt van heb .Ik vraag me af of de situatie nog escaleert
Begrijp ik nu goed dat jij dit woord gebruikt hebt om een studiegenoot uit te schelden en later stond dit op je deur?
Het Viva forum is papaja.
Dat kunnen wij niet voor je inschatten toch? Nogmaals was het een bekende? Weet je waarom?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik heb mijn deur schoongemaakt dus geen politie de vorige keer namen ze me ook niet serieus ,kon alleen dossieropbouw doen niet eens aangiifte .Ik had het gevoel dat ze me niet geloofden
Nee nymph ik heb een studiegenoot verteld wat gebeurd is daar heb ik spijt van
Het is niet echt te misvatten het staat duidelijk. Beschreven
Maar waarom dan? Ik snap er niks van.

Er is dus niks vreemds gebeurd? Geen ruzie gehad? Ineens is de buitendeur beklad (of studentenhuis?) en durf je niet te praten over die bekladding?
Het Viva forum is papaja.
Waarom heb je daar spijt van? Heb je enig idee wie je deur heeft beklad?
Wie is er zo ontzettend boos op je?
Typisch geval van een half verhaal. Vertel eens, wat is er aan de hand?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik heb spijt omdat ik een studiegenoot heb verteld dat iemand (anders) "kuthoer" op mijn deur heeft geschreven.

Dat maak ik er uit op.

Nu willen we dan nog "heel graag" weten waarom jij daar spijt van hebt. Dan kunnen we daar weer op reageren.

Ben benieuwd
Happy omdat ik me hierdoor ontzettened kwetsbaar op ik kende haar toen

maar een week.Ja de buurman ik was aan het chillen en liet mijn borsten zien ik wilde zijn penis zien omdat hij er zo over opschepte .

Toen begon hij te protesteren zo van hoeren checken penissen onder een lampje etc en zo van straks laat ik mijn penis zien en ga je doen alsof ik je wat heb aangedaan .Ik laat mijn penis niet zomaar zien daar moet ik Sex Voor hebbben .nja ik wilde het gewoon zien bleek heel erg klein ik een beetje gniffelen

.Toen ben ik een paar uur later weggegaan met de boodschap dat we niet matchen en toen deed hij naar niet echt aandacht besteed tot aan deze gebeurtenis
Right... Ik sla even over
Nou ik heb daar spijt van omdat ik haar amper ken een week zoals ik EERDER had beschreven je leest duidelijk niet goed omdat je zelfs het verkeerde scheldwoord gebruikt
Nou euphoria reageer dan niet zou ik zeggen ,
Ja, DOM van ons dat we dat niet DIRECT begrepen.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Dat is wel een vervelende situatie waar je jezelf in gebracht hebt. Waarschijnlijk niet goed over nagedacht...

Zulke dingen gebeuren. Ik zou er niets meer over zeggen. Negeren.

En ondertussen kijken of het mogelijk is om naar een ander studentenhuis te verhuizen.
Het is geen studentenhuis maar een studio ik ben redelijk impulsief van aard,ja .Ik vertrouwde hem e veel

Secondhandsuus impliceer je dat dit mijn verdiende loon is?
quote:ragweed schreef op 14 september 2012 @ 07:29:

Happy omdat ik me hierdoor ontzettened kwetsbaar op ik kende haar toen

maar een week.Ja de buurman ik was aan het chillen en liet mijn borsten zien ik wilde zijn penis zien omdat hij er zo over opschepte .

Toen begon hij te protesteren zo van hoeren checken penissen onder een lampje etc en zo van straks laat ik mijn penis zien en ga je doen alsof ik je wat heb aangedaan .Ik laat mijn penis niet zomaar zien daar moet ik Sex Voor hebbben .nja ik wilde het gewoon zien bleek heel erg klein ik een beetje gniffelen

.Toen ben ik een paar uur later weggegaan met de boodschap dat we niet matchen en toen deed hij naar niet echt aandacht besteed tot aan deze gebeurtenis
What???
Internagelaktisch
Vanwaar de facepalm wist ik veel dat hij zo in zijn eer gekrenkt was.Ik vind zijn reactie bizar overtrokken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven