beklad

14-09-2012 06:59 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo een 2 weken geleden is het woord kankerhoer op mijn deur gekalkt .Toen heb ik het verwijderd,ben bij mijn moeder blijven slapen .Ik kwam een week later terug en tja .ik vraag me af of dit erger word of nja ik voel me er gewoon kut over.Ik heb het aan een medestudent verteld waar ik nu ontzettend spijt van heb
Kan iemand de facepalm voor me doen? Alvast bedankt!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:ragweed schreef op 14 september 2012 @ 07:40:

Vanwaar de facepalm wist ik veel dat hij zo in zijn eer gekrenkt was.Ik vind zijn reactie bizar overtrokkenKom je zoveel aandacht tekort?
Ja daar heb ik veel aan facepalm reacties

Nadat 2 instemmende volwassenen elkaar hun lichaamsdelen laten zien verwacht ik niet dat er dan op mijn deur gekalkt werd

Ik krijg nare reacties. Dat betekent niet dat wat hij heeft gedaan door de beugel kan want dat kan zeker niet
Ragweed, ik impliceer dat je niet hebt nagedacht. Meer niet.

Maar het leven is nu eenmaal actie-reactie.

Als je een man uitlacht over het formaat van zijn penis (actie)

Kun je er zeker van zijn dat hij daar op gaat reageren (reactie)

Het is jammer dat jij hem vertrouwde en je ook kwetsbaar hebt opgesteld. Het is ook jammer dat je hem niet in zijn waarde hebt gelaten.

En dan krijg je dus situaties waar je liever niet in zat.

Heel cliché, maar bezint eert ge begint. Zeker als je weet dat impulsiviteit een valkuil is.

En puur om jezelf te beschermen...
quote:Djin schreef op 14 september 2012 @ 07:41:

Kan iemand de facepalm voor me doen? Alvast bedankt!Asjeblieft:
O ragweed.

Lieverd, probeer eens minder impulsief te zijn.

Maar ik maak iig uit dit topic op dat je nog niet verhuisd bent?

Wat heb je precies aan studiegenoot verteld? Alleen de tekst op je deur?
Hahaha, hoe oud ben je?

"Jij mag mijn tieten zien, als ik je piemel mag zien", dat doen 4-jarigen meestal.
Nja als hij niet zo had opgeschept had ik het niet gevraagd maar ja het word tijd om na te denken ipv impulsief
Echt ragweed.

Je wilt niet meer in de situaties van vroeger belanden toch?

Deze studie is je frisse start. Gebruik die vanaf nu dan ook zo.
Er is maar 1 persoon ingegaan op het bekladden van mijn deur dat terwijl het ergst is
Laat je altijd zo makkelijk je borsten zien? Waarom?
Dat is ook heel erg. Is t bij je oude of nieuwe woning? Ben je al verhuisd?

Denk je dat je buurman t heeft gedaan?
Mis acy over de deur en over bas de vorige buurman en melissa veel ik heb hier spijt van omdat ik me enorm kwetsbaar heb opgesteld alweer
Niet altijd soms omdat ik low self esteem heb pretty obvvious
Lieverd, dat snap ik.

En het is een idioot die de deur beklad. Maar laat t gaan. Leer hiervan. Je kwetsbaar opstellen is niet erg. Maar je moet wel je grenzen bewaken.

Je gaat zo vaak over je grenzen heen, mop.

Waarom doe je dat?
Wat heb jij een klote karakter zeg. Iig in je reacties naar ons toe.
Internagelaktisch
Ja miss acy daar ben ik juist bang voor aangezien ik het aan iemand op mijn studie heb verteld dus frisse start ,tja
Als ik lullige recties krijg reageer ik daar niet of niet aardig op. Logisch niet niemand verdiend om zo behandeld te worden

Nog steeds een niet echt inhoudelijke reactie Maaiqu
Wat heb je precies verteld dan?

Het hele verhaal erachter, of alleen t woord op de deur?
Als jij je borsten laat zien, en die man zijn piemel dan lach je hem uit. Tja, ik snap dat hij not amused was. Tis niet netjes van gem om dan op je deur te kladderen. Heb je hem al gesproken?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Wat missy zegt, Ragweed, dat vraag ik me ook af...

Je bent geen domme meid, en de situatie die je beschreef, dat snap ik best wel hoor, ik zou ook getriggerd worden en uit gaan dagen. Dat is een spelletje. Dat spelletje snap ik wel!

En dat bekladden van je deur is ook kut. Gelukkig zie je wel in dat je hier een aandeel in hebt. Dat scheelt al.

Zoals ik al zei, negeer het. Haal het van de deur en laat het voor wat het is.

En elke keer dat het op je deur staat, haal je het weg. Het zal stoppen als je er verder niets mee doet.

Kwetsbaar opstellen naar anderen (je huisgenootje) is geen ramp. Ook zij is een mens en mensen weten van elkaar dat ze fouten maken.

Probeer zo goed als je kunt, vanaf nu, een beetje een "normaal" pad te bewandelen. Zet je zelf niet in die uitzonderingspositie's

Dat si nergens voor nodig.

Observeer je omgeving, hou eens wat vaker je mond. Kijk eerst de kat eens uit de boom. Laat je niet zo opjutten.

Kom dame! Neus in de lucht, rug recht en schouders naar achteren!
Zelf heb ik inderdaad een fucked up persoonlijkheid en snugger dat ben ik niet nee,vraag me af hoe je daarbij komt .Dat wanhopig zoeken moet ook ophouden.Ik heb alleen het woord verteld
quote:ragweed, 3 minuten geleden

Zelf heb ik inderdaad een fucked up persoonlijkheid en snugger dat ben ik niet nee,vraag me af hoe je daarbij komt .Dat wanhopig zoeken moet ook ophouden

Hou op met jezelf de grond intrappen. Je bent hartstikke slim.

Alleen t woord. Naja, dan weet ze toch niets? Als ze ernaar vraagt kan jij ook je schouders ophalen. En zeggen: tsja, stom hè?
quote:ragweed schreef op 14 september 2012 @ 08:13:

Zelf heb ik inderdaad een fucked up persoonlijkheid en snugger dat ben ik niet nee,vraag me af hoe je daarbij komt .Dat wanhopig zoeken moet ook ophouden.Ik heb alleen het woord verteld

Hahaha, moet een beetje lachen, ik zeg ook altijd dat ik een fucked-up gedachtengang heb, maar ja, dat komt meestal wel ergens vandaan, toch Ragweed?

Dat weet jij en dat weet ik. Dus dat zijn er al 2. Als mensen nu eens echt in ons hoofd konden kijken... Eigenlijk maar goed ook dat ze dat niet kunnen. Om te beginnen zouden ze de kronkels niet begrijpen en denken dat ze in een slechte lsd-trip zitten...

En als een ieder nu eens zo eerlijk was als wij, hé Ragweed, dan denk ik dat we eigenlijk met allemaal van die rare fucked-up mensen zaten. Dus zo speciaal zijn we eigenlijk niet... Ergens wel jammer...

Maar goed, ik blijf erbij dat je wel snugger bent..
Wat stond er nou op je deur dan? Kankerhoer of kuthoer? Als je al een verhaal verteld, wees dan consequent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven