Kasteel

10-09-2012 18:52 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo lieve dames, komt u binnen in dit mooie nieuwe kasteel.

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... asteel.JPG[/img]
Hmmm zien jullie wel een plaatje?

Nog even de gang terug naar het 'afgedankte kasteel:
Neu, geen plaatje maar als ik jullie maar vind, is het goed.
Ik snap dus echt niet waarom het niet lukt om een plaatje te plakken. *zucht*
Jóehoe, dat was even zoeken Nou ben ik zelf ook best verweg, maar tegelijk met wifi ook weer heel dichtbij. Ik zit bij Suup's stiefma's land om de hoek (vrij letterlijk), in het kader van oudwerk-klus. Eigenlijk geen tijd voor en ik mis iedere keer dat ik van huis ben langer dan een dag de kindjes meer, maar tegelijk ook zo leuk en spannend en anders, gaaf om te doen en ik krijg er nog voor betaald ook...

Nu even een paar uur rust op hotelkamer om snel veel op het laptopje te verwerken en tegelijkertijd Baaswerk bij te houden want dat loopt ook maar door...

Uit mijn ooghoek zie ik een topictitel 'nog nooit iemand die me leuk vond'. Lieve hemel, wat een leed gaat daar schuil?! En tegelijkertijd gaat mijn verbeelding meteen voortvarend aan de slag met een plaatje maken van welk type achter deze hartekreet schuil gaat . Vast niet eerlijk en waarheidsgetrouw en zo, maar ja, vertel dat maar eens aan mijn Fantasie.

Hoe is het met jullie?
Nou en er was nog wel zo'n mooie gang naar dit plaatjesloze onderkomen gemaakt

Lil wat geniet ik van je foto's. Ik krijg zo'n heimwee naar die regio als ik jouw foto's zie.

Maar gaat het allemaal goed daar?

Hier waait de wind om het huis en heb ik net een heerlijke avond, nacht en ochtend met de meneer met name in het bed en beetje daaromheen doorgebracht.. Heel erg relaxed en erg knus. Beetje zoenen, beetje eten, beetje slapen, beetje wijn drinken, nog maar een keer zoenen, weer slapen. Nou ja dat dus. Fijn

Ik had een beetje erg hectische week tot het moment hij op de stoep stond, dus de relax modus was even nodig. Nu is hij weer naar meneerstad en zit ik nog volledig ontspannen naar de wind waaiend om het huis te luisteren.

Zo eerst maar eens even enigszins puinruimen in het huis en dan weer lui op de bank.
O wat klinkt dat fijn Mag ik daar ook uit afleiden dat het goed gaat met jou & meneer? Hebben we al iets passenders bedacht dan 'meneer'?

Ja, het gaat goed hier, en ik geniet van een redelijk relaxt middagje hotelkamer wifi mail bijwerken agenda bijwerken onderwijl voetbadje doen en nagels lakken - van die dingen waar ik thuis niet (rustig) aan toekom.

De Nldse verkiezingsuitslagen stonden zelfs hier in de krant (ok, pagina 11, maar toch!) en geschokt kwam mijn medewerker hier me vragen "Lil! What happened to your Green Party?!" * huil * Dat kon ik hem ook niet helemaal uitleggen, maar ik vind het ook érg shocking. Heb er niks aan gedaan dit jaar (dat moet in de toekomst ook anders, maar wanneer, wannéér dan?!), wel GG gemachtigd om voor me te stemmen uiteraard, maar dat mocht allemaal niet baten.

Goed, nog even rapportje tikken en vanavond dinner-gesprekje met foeilelijke (op paar prachtig groen-met-goud ogen na), onwaarschijnlijk vriendelijk en slimme lokale meneer die ideeen heeft over afvalproject (je struikelt hier zelfs tot op de mooiste bergtoppen over de plastic zooi), geen idee hoe hij dat gefinancierd wil krijgen maar altijd leuk om mee te denken.

Suup, heb je je meneer voorzichtig al overgehaald om er de 23e bij te zijn? Ik krijg trouwens net mail dat Zoon de 24e vrij heeft ivm studiedag, en Dot is de 28e al vrij, help! Wil iemand de 23e mijn kind meenemen? Kom ik hem de 24e 's avonds weer ophalen
Mijn logeerkamer is nog niet klaar, dus sorry lil,maar anders als je toch in de juiste regio bent, bij oma brengen?

En nee nog niet aangekaart.Komt zondag wel
Suup, de plaatjesplak-modus is uitgezet door Viva, omdat er steeds een of andere creep de meet ranzige plaatjes plakt onder onschuldige topic-titels.

Mops had gisteren en eergsiteren al vrij. Een week na aanvang school!!! Hebben maar van de nood een absolute deugd gemaakt door naar de Efteling te gaan. Wel eens in Carnaval Festival gezeten met twee plaatsen verderop een trotse achtjarige? En tussen jullie in een babietje van negen maanden, die werkelijk compleet uit haar dak gaat? Zwaaien, klappen, dansen, hupsen. Kraaien naar iedere vorbij draaiende pop. En haar zus die uit pure liefde nog een keer in de voor haar veel te kinderachtige attractie wil, puur omdat ze zo geniet van haar babyzusje. Echt, dat is zoveel lifde dat het haast pijn doet!

En daarna nog telefonisch met Marge tot de conclusie gekomen dat we elkaar heel binnenkort gaan zien, dus daar werd ik nog blijer van. Ha!

Komen er, behalve jouw Zoenert waarvan ik er gewoon vanuit ga dat hij erbij zal zijn ( ) , nogmeer mannen mee, Suup? En kinderen? Dan kan ik een inschatting maken met welke gezinssamenstelling ik af zal reizen (in ieder geval De Felle Muppet).
Wat wilde ik nou toch typen?
Het Mysterie van het verdwenen plaatje opgelost, dank Mims

Wat fijn zo'n onverwachte fijne dag in de Efteling

En als mijn zoenert (leuke nick Mims) komt dan is hij er vermoedelijk pas eind van de middag. Kids zijn op zondag bij hem en het wisselt een beetje wanneer ze naar hun moeder teruggaan. Vandaag bijvoorbeeld pas na het eten.(ik eet mee)

En verder weet ik niet welke mannen er zijn. Marge-lief wel denk ik, GG zeker niet, van Bloes weet ik het niet en van Kjong weet ik eigenlijk ook niet of ze wel kan. Dito van bambi

Wodt sowieso wel even een uitdaging om iedereen in huis te persen.

Ok ik ben lui en moet het een en ander gaan doen. Laters
Nou jullie snappen uiteraard dat Mijn Zoenert ontzettend uitkijkt naar de ontmoeting met jullie. Hij gaat zijn best doen om aan te schuiven.
Ha, leuk! Ik zie al aankomen dat ik de enige manloze ga zijn , maar ik heb natuurlijk wel mijn mooie Zoon bij me. Die ik niet bij mijn mama kan achterlaten, want die zit dan weer in Italie, maar ik heb de maandag vrij geroosterd en krijg er nog een vriendje bij waar Zoon doorgaans 5 uur achter elkaar mee voetbalt, dus ik neem aan dat ik nog wel wat kan mailen en zo.

Leuk, leuk, we zien elkaar snel!

Gisteravond tikkie laat weer thuisgekomen, GG wakker gezoend en vanochtend om kwart over bloody zes kwam Dot melden dat ze het leuk vond dat ik weer thuis was, dus die heb ik tegen alle regels en gewoonten in nog even lekker bij me in bed geknuffeld totdat de wekker ging. Nu beetje frommelig van weinig slaap en met uitzicht op Berg Werk, maar lekker om weer thuis te zijn met mijn fijne mooie mensen
Klinkt fijn Lil, ondanks korte nacht.

Heb je nog vervolgdingendaar staan op korte of lange termijn?

Ik zit een uurtje later dan gepland in de trein. Beetje moeilijk loskomen van mijn zoenert.

Dat hij erbij kwam staan toen ik ging douchen had daar ook wel wat mee te maken

Volgens mij vindt hij het nogal wat hoor jullie ontmoeten. Maar zoals gezegd hij gaat zijn best doen het met de kinderen te regelen.

Maar ik ben blij, het gaat erg lekker zo tussen ons. Er zit een tederheid bij die er eerst niet was. Nou ja pompiedom, ik dus wel blij
Koffie!!
Koffie is goed! Zit even bij GG op kantoor, straks met Zoon noor 'de ortho', zoals ze bij hem in de klas allemaal zeggen. Voor een 'behandelplan'. Ik ben benieuwd.

Lijkt me erg leuk om je zoenert te zien Suup, al kan ik me voorstellen dat hij even diep moet ademhalen & slikken . Zeg maar dat Marge & ik niet goed tegen suiker kunnen, dus als hij niet te zoet doet, gaat alles prima.

Zo, ga mijn laptop maar weer eens inpakken, Zoon weer van school oppikken, rondje 'ortho' ('-dontist' zeg ik er steeds maar weer achteraan, dan kijken ze me aan alsof ik echt zóóó uit een andere eeuw kom, wat overigens ook zo is) en daarna door naar werkafspraak.

Later!
Heel fijn! Daar worden wij dan weer blij van Suupje!

MM komt niet mee, zondag. Die vindt het heerlijk als ik even ophoepel zodat hij met zijn kleine vriendinnetje door het bos kan gaan lopen in alle rust, met zijn fiets idioot veel kilometers kan afleggen of lekker frotten in de tuin. Maar ik zal je wel moeten zoenen namens hem, dat snap je. Jongste wil ook graag mee maar is bij haar papa, ik heb gezegd dat je graag wil dat ze een keer komt logeren. Dus hup, als je eens even niet zoent: maak die logeerkamer eens in orde voor de Bloesjes!

Komt Darly ook, trouwens? Dat zou leuk zijn!
Darly stond nog op mijn bellijstje om te vragen of ze ook even langs wilde komen, Dus D als je meeleest, ik ga je nog bellen

Mijn zoenert heeft vele kwaliteiten, maar klussen hoort daar niet bij. Ik heb hem al lopen pesten met dat hij het heel strategisch heeft uitgemaakt. Zodat hij met de verhuizing niet hoefde te helpen

In oktober komt vriend uit zuiden een zaterdag voor de laatste boor en elektriciteitsklussen. Dan gaat ook de werk/logeerkamer aangepakt worden. Nu is het nog grotendeels kattendomein.

Maar met een luchtbed is er natuurlijk altijd wel wat te regelen hoor En jongste is van harte welkom

Oudste ook hoor.
Ah Bloes, jammer van MM maar begrijpelijk. GG wil ook héél graag even alleen door het bos dwalen En dat gunnen we de man met liefde en uit welbegrepen eigenbelang - zijn emotionele stabiliteit is voor ons ook erg belangrijk

Vervelende aanvaring met ex vanochtend.Tegen Bloes aangejammerd over de whatsapp en toen ging het wel weer. Misschien is het ook wel kwestie van soep niet zo heet gegeten etc, maar wat me vooral zo trof (en bepaald onaangenaam) is dat ik na ruim 8,5 jaar, na alles wat er inmiddels beter gaat en vooorzichtig vriendelijker is, na alle verwerken, uithuilen, nog eens gepieker in de nacht en nog maar weer een ronde accepteren ik meteen & nog steeds tussen 0 en 10 seconden optrek van ok-mezelf naar witheet, letterlijk misselijk van stress en woede, trillend op mijn benen, urenlang van slag. Dat is toch wel een tikje confronterend.

Wat gelukkig óók nog steeds geldt is dat de reflex BLOESBELLENBLOESBELLEN nog steeds heel goed is om vervolgens weer te kalmeren
Margelief en Brananas zijn er in ieder geval.

zondag wordt nu ineens ingezet als ruilmiddel. Hij zou naar suupstad komen donderdag maar was iets vergeten, dus nu ga ik naar zoenstad en zei hij er venijnig achteraan, als rfuil kom ik zondag. Dat is humor waar ik wat mee kan.

En voor Lil. Fijn dat je zus kon helpen.
Doet rondje koffie.

Ik schoot gisteren op werk ineens giga in de stress. Er ligt zo veel en en steeds komt er van alles tussen waardoor de stapel groeit en groeit.

Toch maar de boel de boel gelaten en naar prinsjesdagborrel gegaan.

Vanmorgen vroeg opgestaan om even een actiepuntenlijst te maken en nu is de stress weer wat gezakt. Het is weer wat overzochtelijker, maakt de stapel niet kleiner trouwens, maar wel beter te behappen.
Ah Suup, dat ken ik :( . Overzicht is inderdaad vaak een goeie start, iig om de stresspaniek wat te beteugelen. ~schenkt koffie bij~

Heb gisteravond ook nog wat tegen GG aan gejammerd (in afwachting van die mail van ex, die er overigens nog niet is) en mezelf weer een beetje op een rijtje. Denk ik. Blijkt wankel evenwicht te zijn.

Vannacht in ieder geval lekker geslapen en vanochtend opgestaan met een supervrolijke Dot - ze vindt school zo leuk! Ze vond het al leuk bij de kleuters, maar nu ze echt aan de bak moet in groep 3 gaat ze er helemaal in met álles wat ze heeft . Zingend en fluitend op de fiets, hup - weer een rekenschriftje erbij, nog een taallesje: kom maar door. Ze maakt er een vrolijk potje van op haar tafel en in de laatjes en vergeet de helft van de tijd waar ze mee bezig is (structuur is een aandachtpuntje ) maar ze vindt het zo leuk allemaal - ik word er vrolijk van als ik het zie En dat door mijn ochtendhumeur heen, is best bijzonder.

Goed, koffie erbij, aan de slag maar weer. Vanavond gaat GG weer repeteren (hij kan weer bassen, gelukkig!!), dus avondje alleen boekjebank, ook wel zin in.
Thuis aan de slag helpt ook trouwens. Ik ben tussen half 8 en nu productiever geweest dan de hele werkdag gisteren op kantoor. En dan heb ik gisteren echt niet uit mijn neus zitten eten.

Het ligt gelukkig niet mij, want directe collega heeft hetzelfde probleem.

Ik ga dus maar structureel thuiswerkmomenten inplannen, zeker als er productie gedraaid moet worden.Dat is een stuk efficienter.

Zo leuk om te lezen over dot trouwens, zij en neef lopen wat dat betreft synchroon. Weet je nog die verjaardag, jij met 'buikje en schoonzus met buik waar een week later een baby uitkwam. Nou die neef is ook zo blij in groep 3.

En nogmaals maar voor exgedoe. Hopelijk snel mail en snel weer goed evenwicht.
Hier gelukkig ook een thuiswerkochtendtje, dus: KOFFIE!!

Gister pittig dagje met boze klant, vond net een mail dat zijn directeur nu met onze Baas wil evalueren, gelukkig mailt onze Baas dat vrolijk door (ik had haar gisteren telefonisch al ingeseind) en gaat ze mij & andere bij die klant werkende collega meenemen naar de evaluatie. En gelukkig vindt de betreffende collega precies hetzelfde als ik, dat helpt wel, maar heel gezellig is het allemaal niet.

Van ex verder geen nieuws, één probleem per keer, gelukkig

Nu maar even meters maken voordat ik Dot weer ga halen.

Marge, hoe is het met jou?
Succes met de thuiswerkdag.

Ik ben maar weer eens in de trein gestapt om met collega een congreslocatie te gaan bekijken. Bij mijn oma in de buurt maar helaas geen tijd om langs te gaan.

Koffie dus nog maar een rondje.
Suup, leuke Zoenert heb je hoor! En ook leuk om je gister zo spontaan even gezien te hebben. Veel plezier zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven