Mam, ik mis jou!
vrijdag 14 september 2012 om 01:01
"Mam, ik had je beloofd niet te lang verdrietig te zijn, om door te knokken.. En daar overleed je in m'n armen.
Maar ik heb ontdekt dat ik dat helemaal niet kan.
Ik kan niet zonder jou verder, alles herinnerd aan je..
Ik moet me in slaap huilen met liedjes waar we samen van hielden..
Want jij was niet alleen mijn mama, maar mijn vriendin, mijn supporter, mijn psycholoog.
Hoe hard ik het probeer, de leegte blijft.. En mensen blijven herhalen dat mijn tijd komt dat het minder word, dat ik het de tijd moet geven.
Maar als ik dat nou eens niet wil, omdat het enigste is wat ik wil, is dat je terug komt.. Mij zachtjes in slaap zingt, mij tranen van me wangen geeft, en terwijl ik dat denk voel ik me egoistisch....
Jij hebt nu geen pijn meer, geen vreemde gedachtes, geen gevecht meer voor jou.
Mam, ik mis je verschrikkelijk..
14-03-1963. ~~ 31-03-2011."
Maar ik heb ontdekt dat ik dat helemaal niet kan.
Ik kan niet zonder jou verder, alles herinnerd aan je..
Ik moet me in slaap huilen met liedjes waar we samen van hielden..
Want jij was niet alleen mijn mama, maar mijn vriendin, mijn supporter, mijn psycholoog.
Hoe hard ik het probeer, de leegte blijft.. En mensen blijven herhalen dat mijn tijd komt dat het minder word, dat ik het de tijd moet geven.
Maar als ik dat nou eens niet wil, omdat het enigste is wat ik wil, is dat je terug komt.. Mij zachtjes in slaap zingt, mij tranen van me wangen geeft, en terwijl ik dat denk voel ik me egoistisch....
Jij hebt nu geen pijn meer, geen vreemde gedachtes, geen gevecht meer voor jou.
Mam, ik mis je verschrikkelijk..
14-03-1963. ~~ 31-03-2011."
Alles is liefde, maar wat is alles?
vrijdag 14 september 2012 om 01:20
Lieve anniek,
Het spijt me voor je verlies.
Mocht je het willen, er behoefte aan hebben:
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m12906361
Het spijt me voor je verlies.
Mocht je het willen, er behoefte aan hebben:
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m12906361
vrijdag 14 september 2012 om 16:39
vrijdag 14 september 2012 om 18:07
vrijdag 14 september 2012 om 20:56
quote:ladytruckster schreef op 14 september 2012 @ 07:02:
Veel sterkte meis,ik ben mijn moeder 9 1/2 half jaar geleden verloren,61jaar en mis haar nog elkedag.
Het verdriet slijt,het gemis blijft...................
Voor mij is het inmiddels zo'n 7 1/2 jaar geleden en verdriet is er ook nog steeds erg vaak. Niet dat ik iedere dag in tranen uitbarst op mijn werk, maar toch als ik alleen ben wil het de laaste tijd nog wel eens hard binnen komen. Ook nu zit ik mijn tranen weg te slikken.
En het missen, dat wordt steeds erger, steeds meer dingen waar ze niet bij is geweest.
Veel sterkte meis,ik ben mijn moeder 9 1/2 half jaar geleden verloren,61jaar en mis haar nog elkedag.
Het verdriet slijt,het gemis blijft...................
Voor mij is het inmiddels zo'n 7 1/2 jaar geleden en verdriet is er ook nog steeds erg vaak. Niet dat ik iedere dag in tranen uitbarst op mijn werk, maar toch als ik alleen ben wil het de laaste tijd nog wel eens hard binnen komen. Ook nu zit ik mijn tranen weg te slikken.
En het missen, dat wordt steeds erger, steeds meer dingen waar ze niet bij is geweest.