Eindelijk gaat dat ding weg!!

15-09-2012 15:20 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit een familie, waar ik liever geen deel van had willen uitmaken. Daarom ben ik op mijn 16de gevlucht.

Ik heb jaren lang een achternaam gedragen die vrij bekend is in een negatieve zin. Heb met deze achternaam ook redelijk veel kansen mis gelopen. Nadat ik getrouwd was de naam van mijn toenmalige man aangenomen. Door de scheiding zou ik mijn eigen zo gehate eigen achternaam weer terug krijgen.

Heb met mijn ex overlegd dat ik graag zijn achternaam wou houden, dus heb ik een aanvraag voor naamsverandering gedaan. Die helaas is afgewezen. Maar ik geef het niet op! Maakt me niet uit hoe, maar ik krijg een andere achternaam!

Op mijn 14de heb ik een familietraditie ondergaan. Een tatoeage op de onderarm, die voor de familie staat. Iedereen draagt die tatoeage met trost, de hele wereld kan zien wie je bent. Ik heb een hekel aan dat ding. Draag nooit, maar dan ook nooit kleding waar hij zichtbaar in is.Op vakantie kon het mij niets uitmaken. Dus ik liep gewoon in mijn bikini, en met korte mouwen, tot er in de bar een naast mij stond, die het ding zag(zo noem ik de tatoeage) en er naar staarde, toen ik hem aankeek wist hij niet hoe snel hij weg moest komen.

Nadat ik het ding bij mijn toenmalige schoonouders had laten zien, en mijn echte achternaam had verteld was ik niet meer welkom daar, en hebben ze hun zoon verteld dat hij bij mij weg moest.

Heb het behalve aan mijn beste vriendin aan niemand meer laten zien.

En maandag heb ik de eerste laser sessie om hem weg te laten halen! Als hij bijna helemaal weg is, laat ik er een grote tatoeage over heen zetten, zodat ik zeker ben dat hij echt nooit meer zichtbaar is. Kan niet wachten tot het zover is!!
Ben wel benieuwd wat je achternaam is, meer niet
Wat wil je nu met dit verhaal?
Is het Tokkie?
quote:Robin78 schreef op 15 september 2012 @ 15:25:

.
quote:plofkipje84 schreef op 15 september 2012 @ 15:58:

Yasmijn, ja dat kan. Maar je meisjesnaam verdwijnt daardoor niet. Met een achternaamswijziging wel...

Ik heb het ook gedaan. Niet omdat mijn meisjesnaam associaties met enge dingen oproept, maar andere redenen. Ik ging scheiden en bij de gemeente vroegen ze hoe ik voortaan ging heten. Naam exman dus ( die was het ermee eens). Vanaf toen kreeg ik van alle instanties gewoon mevr Naamexman brieven toegestuurd, zonder meisjesnaam. Ook van de belasting. Heb meisjesnaam nooit meer gezien, alleen in paspoort.

Nu ben ik hertrouwd en draag de naam van mijn man. Wederom aangegeven dat ik meisjesnaam niet meer wilde zien. En nu komen de brieven geadresseerd aan Mevr Naamhuidigeman.

Geen enkel probleem.
quote:-no-nick- schreef op 15 september 2012 @ 16:00:

Is het Tokkie?

Ik zit me steeds af te vragen hoe bekend die naam zal zijn.

Endstra? Holleeder? Bruinsma? Bauer? Cruijff?
Hahahahha Yasmijn offe Hari?
Als het Hari is zou ik ook wegrennen hahaha
Hari is pas sinds kort negatief beroemd enzo.

Wie o wie kan het zijn?
Zou er echt zo'n beruchte familie zijn?. Kan zelf niks verzinnen en google ook niet.

Sorry TO voor jou helemaal niet leuk natuurlijk, maar ben wel gefascineerd!
Tokkie is best plausibel. Er was toch een dochter die nooit in beeld kwam???
Nou gefascineerd eerder nieuwsgierig dus TO doe niet zo flauw joh vertel het je ziet die familie toch nooit meer?
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 16:08:

Tokkie is best plausibel. Er was toch een dochter die nooit in beeld kwam??? inspector gadget!
Ik wil het zo graag weten

iig sterkte ermee
quote:-no-nick- schreef op 15 september 2012 @ 16:10:

[...]

inspector gadget!Ik ben goed, ik weet het
Welk deel van Nederland zit deze 'beruchte' familie?
quote:-no-nick- schreef op 15 september 2012 @ 16:09:

Nou gefascineerd eerder nieuwsgierig dus TO doe niet zo flauw joh vertel het je ziet die familie toch nooit meer?
Nicolich?
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 16:11:

[...]

Ik ben goed, ik weet het Heel goed! moment ik ga eens ffkes google her en der

Veeel Tokkies hier en tattoo's
Het zijn vast niet de tokkies, wellicht molukkers.
O my god, Ma Tokkie.

Met de 'menicijnuh'.
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 16:19:

O my god, Ma Tokkie.

Met de 'menicijnuh'.Ze staat er gekleurd op, zonder bh.
quote:bronx schreef op 15 september 2012 @ 15:20:

Ik kom uit een familie, waar ik liever geen deel van had willen uitmaken. Daarom ben ik op mijn 16de gevlucht.

Op mijn 14de heb ik een familietraditie ondergaan. Een tatoeage op de onderarm, die voor de familie staat. Iedereen draagt die tatoeage met trost, de hele wereld kan zien wie je bent. Ik heb een hekel aan dat ding. Draag nooit, maar dan ook nooit kleding waar hij zichtbaar in is.Op vakantie kon het mij niets uitmaken. Dus ik liep gewoon in mijn bikini, en met korte mouwen, tot er in de bar een naast mij stond, die het ding zag(zo noem ik de tatoeage) en er naar staarde, toen ik hem aankeek wist hij niet hoe snel hij weg moest komen.

Nadat ik het ding bij mijn toenmalige schoonouders had laten zien, en mijn echte achternaam had verteld was ik niet meer welkom daar, en hebben ze hun zoon verteld dat hij bij mij weg moest.

Ik begrijp hieruit dat de tatoo niet de naam op zich is, maar voor je familienaam staat. Ik vraag me ernstig af welk symbool zo herkenbaar kan zijn voor iedereen dat dit beschamend is. Ik bedoel, ben je van de hell's angels? Is het oorlogs-gerelateerd?
In ieder geval een familie met allemaal een naam op hun linkeronderarm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven