topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:krabpaal schreef op 15 september 2012 @ 00:55:

[...]

Doe normaal, t is Patty Brard niet. Pff, Meds, ik zou niet alle adviezen die je hier krijgt te serieus nemen hoor.Ik ben anders wel gediplomeerd darm flora fluisteraar.
En ik heb het net even aan mijn zus gevraagd; die zegt hetzelfde.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 00:56:

[...]

Ik ben anders wel gediplomeerd darm flora fluisteraar.Wat wil je daarmee zeggen?
quote:krabpaal schreef op 15 september 2012 @ 01:00:

[...]

Wat wil je daarmee zeggen?Dat ik het altijd beter weet. Dan wie dan ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 01:01:

[...]

Dat ik het altijd beter weet. Dan wie dan ook.Maar wel even bij je zus checken. Je komt niet erg zeker van je zaak over als ik heel eerlijk ben.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 00:32:

Mijn man zei trouwens laatst:

zeg Meds, je wordt nu echt te breed

Ik vind dat niet aantrekkelijk

wat nu?Trek je een burka aan.
BlijfvanmezoonBianca is het niet tijd voor een heppie new toplip?
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 01:45:

BlijfvanmezoonBianca is het niet tijd voor een heppie new toplip?Had jouw zoon laatst niet een toppik op de sekspijler? Over koe-cars?
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 00:55:

ik kan maandag de dokter niet bellen Kraspaal, ik heb een contactverbodDat krijg je Hystericalmeds, als je 'het uitkleden van de zorg' zo letterlijk neemt als jij deed.
Ik, vrouw, 51, gescheiden, volslank, twee kinderen (17 en 19), rood, kort haar, voorliefde voor dwergpoedels en agaponissen, hetero, niet praktizerend katholiek, zelfstandig wonend in een appartement op zes hoog in een voorstad van Zwolle, D66, stemmend, leest Libelle, Vriendin, Mijn Geheim, De Telegraaf, geen bartype, houdt van: hobbies, handwerken, TV kijken, zumba, salsadansen, sodoku's maken, taarten versieren, nummerschilderen, computeren, wandelen met de hond, houdt niet van kale mannen, plat praten, rondslingerende sokken en ondergoed, snorren, baarden, tatoeages, oorbellen, sportschoenen, voetbal, schaatsen, wielrennen, tennis, Studio, Sport, kleine mannen, schelden, winden laten, boeren, onbeleefdheid, sterke baardgroei, zoete aftershave, vraagt zich af of ze ooit de ware nog zal ontmoeten. Ik zeg dit niet om te hengelen. Gewoon een vraag.
Troll! D66 en De Telegraaf lezend, je denkt zeker dat we helemaal op ons achterhoofd gevallen zijn hierzo.
Wat een achterdocht.

Jammer zeg.

Nergens om maar zijn hier eigenlijk leuke mannen?

Ik vergat nog te zeggen dat ik hou van uit eten gaan en samen een filmpje kijken op de bank.
Hou je ook van een goed glas wijn en lange straatwandelingen? Dan kun je me mailen op prietzonderr@gmail.com.
Ga in therapie!
Medsie, heb je 't al goedgemaakt met je man?
Ga in therapie!
quote:eleonora schreef op 15 september 2012 @ 14:15:

Ik vergat nog te zeggen dat ik hou van uit eten gaan en samen een filmpje kijken op de bank.

OOOOOH!!! Wat toevallig!!!!! IK OOK!!!!!

Zijn we nu soulmates...?
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 15:12:

Hou je ook van een goed glas wijn en lange straatwandelingen? Dan kun je me mailen op prietzonderr@gmail.com.

Nee, sorry.

Ik drink niet en hou wel van lange strandwandelingen maar straatwandelingen vind ik niks.

Meteen al geen klik.

Zo gaat het nou steeds.
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 15:15:

[...]

OOOOOH!!! Wat toevallig!!!!! IK OOK!!!!!

Zijn we nu soulmates...?Ben jij een man?
Jezus Beolenora Nummerplaatschilderen is verboden!
Van Ravensburger ja?

Weten ze dat bij Intertoys?
Ik hou alleen van vieze zure wijn die je de volgende dag nog opboert. Goede wijn is zo overrated.
quote:foxytoxy schreef op 15 september 2012 @ 13:55:

Troll! D66 en De Telegraaf lezend, je denkt zeker dat we helemaal op ons achterhoofd gevallen zijn hierzo.

Scherp!
Later is nu
Mijn vriend wil een hond. Liefst een Newfoundlander, dan kan hij van het haar nog truien breien.

Hij is de hele week in z'n vrije tijd al bezig met z'n hobby's, maar denkt hier toch nog tijd en ruimte voor te vinden. Wat vinden jullie, moet ik dit goedvinden?
Later is nu
Ja, nu reageert er niemand he? De hele dag zijn jullie bezig met non-issues, komt er eens een echt probleem, geven jullie niet thuis!

~gaat boos op de bank zitten, onder een deken~

(met laptop uiteraard..)
Later is nu
leuk hoor drammer, is dat een pony? een newfoundlander?
Neee, een Newfoundlander is een hond, groter dan een pony

En sorry dat ik zo kortaf reageerde, ik ben een beetje moeilijk in de omgang
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven