topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 15 september 2012 om 00:56
zaterdag 15 september 2012 om 01:47
zaterdag 15 september 2012 om 07:28
Ik, vrouw, 51, gescheiden, volslank, twee kinderen (17 en 19), rood, kort haar, voorliefde voor dwergpoedels en agaponissen, hetero, niet praktizerend katholiek, zelfstandig wonend in een appartement op zes hoog in een voorstad van Zwolle, D66, stemmend, leest Libelle, Vriendin, Mijn Geheim, De Telegraaf, geen bartype, houdt van: hobbies, handwerken, TV kijken, zumba, salsadansen, sodoku's maken, taarten versieren, nummerschilderen, computeren, wandelen met de hond, houdt niet van kale mannen, plat praten, rondslingerende sokken en ondergoed, snorren, baarden, tatoeages, oorbellen, sportschoenen, voetbal, schaatsen, wielrennen, tennis, Studio, Sport, kleine mannen, schelden, winden laten, boeren, onbeleefdheid, sterke baardgroei, zoete aftershave, vraagt zich af of ze ooit de ware nog zal ontmoeten. Ik zeg dit niet om te hengelen. Gewoon een vraag.
zaterdag 15 september 2012 om 15:12
Hou je ook van een goed glas wijn en lange straatwandelingen? Dan kun je me mailen op prietzonderr@gmail.com.
Ga in therapie!
zaterdag 15 september 2012 om 15:44
quote:dubiootje schreef op 15 september 2012 @ 15:12:
Hou je ook van een goed glas wijn en lange straatwandelingen? Dan kun je me mailen op prietzonderr@gmail.com.
Nee, sorry.
Ik drink niet en hou wel van lange strandwandelingen maar straatwandelingen vind ik niks.
Meteen al geen klik.
Zo gaat het nou steeds.
Nee, sorry.
Ik drink niet en hou wel van lange strandwandelingen maar straatwandelingen vind ik niks.
Meteen al geen klik.
Zo gaat het nou steeds.
zaterdag 15 september 2012 om 19:02