topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 19:29:

leuk hoor drammer, is dat een pony? een newfoundlander?Nee, da's zo'n Canadees. Mijn vriendin heeft er een en breit sjaals van zijn haar. Ze had mij er eentje gegeven, maar hij prikte nogal en toen heb ik hem aan mijn moeder gegeven voor haar verjaardag. Je kan ze best trainen, die van mijn vriendin spreekt ondertussen aardig Nederlands.
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 19:31:

En sorry dat ik zo kortaf reageerde, ik ben een beetje moeilijk in de omgangIk ben alleen moeilijk in de overgang.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 15 september 2012 @ 20:34:

[...]

Ik ben alleen moeilijk in de overgang. Zeg dat.
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 19:02:

Mijn vriend wil een hond. Liefst een Newfoundlander, dan kan hij van het haar nog truien breien.

Het is nog geen kerstmis.
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 20:38:

[...]

Het is nog geen kerstmis.

Zegge, de pepernoten liggen al in de winkel, dus waarom nog niet over kerstshit beginnen?

Ik brei graag Finse Newfounlander truien, iemand nog een idee wat voor afbeelding die wilt? mail me op; spamendram@shitmail.com en ik zal zien wat ik voor je kan betekenen...
Ik doe de beroemde roomwitte kabeltruien, een voor elk lid van het gezin incl een dekje voor de hond, voor de kerstreportages in de Libelle.
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 20:45:

Ik doe de beroemde roomwitte kabeltruien, een voor elk lid van het gezin incl een dekje voor de hond, voor de kerstreportages in de Libelle.Mag ik er ook één? Mij staat alles. Ik ben zo knap en petite.
Bashmijn is duidelijk nog van een voriguh generator...

Ik brei dus ALLES, niet alleen slagroomtruien maar ook de foto van je newfoundlander, je teckel, je poesje, noemmaarop.

Ik wil verder niet konkureren met haar, maar als je kwaliteit wilt, zou ik even op mij shite kijken; truienmetwatjemaarwilt.nl
quote:very__cherry schreef op 15 september 2012 @ 20:48:

[...]

Mag ik er ook één? Mij staat alles. Ik ben zo knap en petite.Petite, petite? ik ben 450 kg lichter dan jij (m'n twinsister ook overigens, dusse....) dus ik snap niet dat je jezelf petite vindt???

[...]

Mag ik er ook één? Mij staat alles. Ik ben zo knap en petite.
Ik ben zwanger, van mijn beppie. Die is te ver doorgeschoten. Maar wat als ik haar nou Kimberley wil noemen?
Kim (horizon) ber (verwijzing naar beppie) ley (lijnen/aardstralen), ik denk dat dit een zeer aardse naam is als je je embryo met beiden benen op de grond wilt houden. Voor 238 euri (vriendenvanhetforumprijsje) kan ik je vertellen wat haar levensloop zal zijn (ja het wordt een meisje, dat voel ik aan me vruchtwater!).

Twijfel niet, want over 2 seconden is deze aanbieding verlopen. wat ik je voorspel!
quote:very__cherry schreef op 15 september 2012 @ 20:56:

Ik ben zwanger, van mijn beppie. Die is te ver doorgeschoten. Maar wat als ik haar nou Kimberley wil noemen?Dan heet ze naar mijn valkparkiet. Heel erg not done.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oke, allemaal uitloggen nu, Tippel kan elk moment plaatjes gaan plakken
Ik voorspel dit voor NannyCherry

NIET DIT TOPIC OPENEN!!!!

Er is een pp actief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laten we er GEEN aandacht aan geven, ik herhaal GEEN AANDACHT! (dus niet zoals sapmeds net deed he?!)
HAD JE DAT NIET EERDER KUNNEN ZEGGEN? IK ZIT MET ME LAPTOP OP ME MEGAFLETSCREEN OM HET BUURTFEEST WAT OP TE LUISTEREN. NU HEEFT DE HELE BUURT, DE HELE BUURT DUS, INCLUIZIEF 30 KINDEREN ONDER DE 10 DIE SMERIGE VUIGE RANZIGE GORIGHEDEN GEZIEN. BAH TIPSIE
quote:tzippa2 schreef op 15 september 2012 @ 21:20:

Ik voorspel dit voor NannyCherry

[afbeelding]

Shit als ik lach dan breken mijn vliezen zo meteen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 september 2012 @ 21:27:

HAD JE DAT NIET EERDER KUNNEN ZEGGEN? IK ZIT MET ME LAPTOP OP ME MEGAFLETSCREEN OM HET BUURTFEEST WAT OP TE LUISTEREN. NU HEEFT DE HELE BUURT, DE HELE BUURT DUS, INCLUIZIEF 30 KINDEREN ONDER DE 10 DIE SMERIGE VUIGE RANZIGE GORIGHEDEN GEZIEN. BAH TIPSIE

JE HOEFT NIET METEEN JE CAPSLOCK AAN TE ZETTEN HOOR, AANDACHTTREKKER, IK KAN HET ZO OOK WEL LEZEN!

En ik heb je al zo vaak gezegd het vivaforum niet onder werktijd te openen, maar LEZEN is niet je sterkste kanT he?!

BTW, je vroeg er zelf om, dus niet achteraf gaan jankeballen

GROETJES AAN DE BUURT VAN DIE BODDIEBILLNAAD, WANT ZE LEERT TOCH NOOIT VAN HAAR VAUTEN
echt heel erg ladylijk
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 19:04:

Ja, nu reageert er niemand he? De hele dag zijn jullie bezig met non-issues, komt er eens een echt probleem, geven jullie niet thuis!

~gaat boos op de bank zitten, onder een deken~~

(met laptop uiteraard..)

Non-issues!?

Ik ga misschien wel eenzaam dóód weet je wel!

En niet dat ik wil hengelen maar ik heb nog niet één vriendschapsverzoek gekregen!
Kan iemand hier dat forumlijk weghalen?
Leo; Ik heb hier nog wel een door termieten afgeragd ikeasetje staan waar ik al jaren vanaf wil, kan ik je daarmee in je laatste eenzame minuten mee bij staan; wel zelf ophalen graag, ik heb geen geld voor benzine, want het uwv spant een regtzaak tegen me aan omdat ik mijn Dodge Viper niet wil wegdoen, maar die heb ik heel hart nodig ivm met mijn Parkinson....

[...]

Mag ik er ook één? Mij staat alles. Ik ben zo knap en petite.

Ik ook.

Maat 54 graag Yasmijn!
quote:tzippa2 schreef op 15 september 2012 @ 21:44:

Leo; Ik heb hier nog wel een door termieten afgeragd ikeasetje staan waar ik al jaren vanaf wil, kan ik je daarmee in je laatste eenzame minuten mee bij staan; wel zelf ophalen graag, ik heb geen geld voor benzine, want het uwv spant een regtzaak tegen me aan omdat ik mijn Dodge Viper niet wil wegdoen, maar die heb ik heel hart nodig ivm met mijn Parkinson....Trip, zolang het geen nökmöbel is, inclusief aan de eisen voldoende latente echtgenoot ben ik niet geïnteresseerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven