Nieuw hier
zaterdag 15 september 2012 om 16:02
Hallo! Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik las al een tijdje mee, maar durfde steeds niet te reageren. Heb me nu toch aangemeld en ook al een reactie geplaatst, nou dat ging meteen goed, haha. Maar wat ik me afvroeg: hoe kun je loepen? Ik snap dat je dan iets kan bekijken van iemand, maar hoe dan? En TO, dat is toch degene die de vraag stelt? Maar wat betekent dat eigenlijk, TO? Misschien heel stom hoor.... En ik heb wel meer afkortingen gelezen, kan er nu alleen even niet opkomen. Kan ik dat ook ergens terugvinden? Nou, dit is dus mij eerste topic. :Imao: Wauw! Met smiley nog wel!
zaterdag 15 september 2012 om 16:13
Ok! Die loep kon niet omdat ik de iPad zit, daar werkte die link ook niet, maar nu ik via de laptop kijk wel. Ik snap het. Moest wel lachen, want 1 van de eerste do's en dont's was dat ik niet zomaar een smiley mocht plaatsen, haha. En via de laptop was die nog niet eens te zien ook. Zal het noooit meer doen... Maar al die andere regels, nou, ik zal d'r even snel doorheen... Het zijn wel 14 pagina's!!!!
zaterdag 15 september 2012 om 16:18
quote:neves schreef op 15 september 2012 @ 16:13:
Ok! Die loep kon niet omdat ik de iPad zit, daar werkte die link ook niet, maar nu ik via de laptop kijk wel. Ik snap het. Moest wel lachen, want 1 van de eerste do's en dont's was dat ik niet zomaar een smiley mocht plaatsen, haha. En via de laptop was die nog niet eens te zien ook. Zal het noooit meer doen... Maar al die andere regels, nou, ik zal d'r even snel doorheen... Het zijn wel 14 pagina's!!!!Is wel een leuk topic
Ok! Die loep kon niet omdat ik de iPad zit, daar werkte die link ook niet, maar nu ik via de laptop kijk wel. Ik snap het. Moest wel lachen, want 1 van de eerste do's en dont's was dat ik niet zomaar een smiley mocht plaatsen, haha. En via de laptop was die nog niet eens te zien ook. Zal het noooit meer doen... Maar al die andere regels, nou, ik zal d'r even snel doorheen... Het zijn wel 14 pagina's!!!!Is wel een leuk topic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 september 2012 om 16:59