Nieuw hier

15-09-2012 16:02 25 berichten
Hallo! Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik las al een tijdje mee, maar durfde steeds niet te reageren. Heb me nu toch aangemeld en ook al een reactie geplaatst, nou dat ging meteen goed, haha. Maar wat ik me afvroeg: hoe kun je loepen? Ik snap dat je dan iets kan bekijken van iemand, maar hoe dan? En TO, dat is toch degene die de vraag stelt? Maar wat betekent dat eigenlijk, TO? Misschien heel stom hoor.... En ik heb wel meer afkortingen gelezen, kan er nu alleen even niet opkomen. Kan ik dat ook ergens terugvinden? Nou, dit is dus mij eerste topic. :Imao: Wauw! Met smiley nog wel!
Alle reacties Link kopieren
Welkom.

Loepen kan je met het loepje onder je nickname.

TO - Topic Opener
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je kunt alleen loepen als je ingelogd ben en achter een laptop zit. Je klikt dan op het vergrootglasje onder iemands plaatje, dat heet een avatar. TO betekent topic opener. Dat ben jij hier. Welkom
De do's en dont's van een Viva-newbie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ok! Die loep kon niet omdat ik de iPad zit, daar werkte die link ook niet, maar nu ik via de laptop kijk wel. Ik snap het. Moest wel lachen, want 1 van de eerste do's en dont's was dat ik niet zomaar een smiley mocht plaatsen, haha. En via de laptop was die nog niet eens te zien ook. Zal het noooit meer doen... Maar al die andere regels, nou, ik zal d'r even snel doorheen... Het zijn wel 14 pagina's!!!!
quote:neves schreef op 15 september 2012 @ 16:13:

Ok! Die loep kon niet omdat ik de iPad zit, daar werkte die link ook niet, maar nu ik via de laptop kijk wel. Ik snap het. Moest wel lachen, want 1 van de eerste do's en dont's was dat ik niet zomaar een smiley mocht plaatsen, haha. En via de laptop was die nog niet eens te zien ook. Zal het noooit meer doen... Maar al die andere regels, nou, ik zal d'r even snel doorheen... Het zijn wel 14 pagina's!!!!Is wel een leuk topic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik lach me dood, inderdaad! Veel herkenbare dingen.
Maar kun je ook koken?
Arnand, in je hok..

Ik kan zonder ingelogd te zijn én op de iPad loepen, dus de eerder genoemde theorie gaat niet op
quote:amand1969 schreef op 15 september 2012 @ 16:30:

Maar kun je ook koken?

Tip, sommige mensen ( mannen ) kun je beter negeren
quote:amand1969 schreef op 15 september 2012 @ 16:30:

Maar kun je ook koken?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik gebruik de VivaForum app. Daar staat niet zo'n vergrootglas. Maar inderdaad wel als ik via internet kijk.

En dat koken begrijp ik inderdaad niet, daar zal ik wel wat langer lid voor moeten zijn ofzo
Op een gasfornuis. Of keramisch. Dat ken je toch wel? Ik maak graag risotto.
quote:neves schreef op 15 september 2012 @ 16:50:

Ik gebruik de VivaForum app. Daar staat niet zo'n vergrootglas. Maar inderdaad wel als ik via internet kijk.

En dat koken begrijp ik inderdaad niet, daar zal ik wel wat langer lid voor moeten zijn ofzo Nee hoor, is gewoon onbegrijpelijk
quote:neves schreef op 15 september 2012 @ 16:50:

En dat koken begrijp ik inderdaad niet, daar zal ik wel wat langer lid voor moeten zijn ofzo Dan ga je naar de pijler Eten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
als je via de viva app op de ipad zit, kan je niet loepen.

Helaas.

o en mosterd (voor het geval dat je je afvraagd wat dat betekent: iets zeggen wat een ander al gezegd heeft, dus spuit 11)
Ja, mosterd snap ik, maar andijvie??? Kwam ik ook ergens tegen.
Ik vind je wel al meteen gezellig voor een newbie
Ja, leuk ben ik, hè? :Imao:
Nu nog leren smileys plakken

Welkom hoor
Ja, ik had ook al gezegd dat ik dat niet meer zou doen, hè. Via de app werkt het ook gewoon niet. Maar kan iemand nog vertellen wat andijvie betekent?
Dan gaat het over een oubollig huishoudelijk onderwerp.

dus:' redelijk andijvie maar welke vloerdoekjes zijn het beste volr een laminaatvloer?'
Andijvie is een huishoudvraag, die je eigenlijk al moet weten.

Dussuh: kan ik lasagne de volgende dag nog eten, of als ik zwarte sokken in de witte was gooi wordt dan alles mooi grijs?
quote:galadriel schreef op 15 september 2012 @ 19:43:

Andijvie is een huishoudvraag, die je eigenlijk al moet weten.

Dussuh: kan ik lasagne de volgende dag nog eten, of als ik zwarte sokken in de witte was gooi wordt dan alles mooi grijs?Gewéldig, dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven